Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Identity schreef:Wat een droeftoeters buiten het torentje zeg, jeetje![]()
Wij hadden even discussie thuis.
Buitensporten is nu max. 2 personen.
Stel, met buitenritten is dat inclusief of exclusief een instructeur die mee moet rijden?
Mindim schreef:moonsparkle schreef:Ik snapte alleen de stomerijen open niet zo, maar ik kom er nooit, misschien wordt er ook veel bedrijfskleding gebracht?
Dacht ik ook, misschien dat ziekenhuizen en zorginstellingen er gebruik van maken?
judithM schreef:Vraagje: mijn zus woont in Noorwegen. Ze wil graag voor een week of 4 naar NL komen met haar camper. We komen er niet uit uit wat nu precies de regels zijn over quarantaine en testen. Ze moet door Denemarken en Duitsland. Wie weet dit?
judithM schreef:Vraagje: mijn zus woont in Noorwegen. Ze wil graag voor een week of 4 naar NL komen met haar camper. We komen er niet uit uit wat nu precies de regels zijn over quarantaine en testen. Ze moet door Denemarken en Duitsland. Wie weet dit?