Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:18

Ach jeetje wat erg zeg :(:) Veel sterkte! Dan word je weer met de neus op de feiten gedrukt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:25

Sterkte Imre :(:)

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:59

Veel sterkte Imre!

Ook ik heb jullie verwaarloosd, het spijt me!
Hoewel ik op dit moment niet bezig ben met afvallen door een enorm tekort aan energie ben ik wel bezig met in ieder geval op gewicht te blijven. Als straks mijn energie weer wat meer op peil is, ben er mee bezig, wil ik graag nog minimaal 10 kg afvallen.

Ik lees nog steeds elke dag mee, ben zo trots op jullie!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 14:02

Sterkte Imre :(:)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:21

Bedankt allemaal. <3 Ik vind het zo verdrietig voor hem zelf ook. Vandaag lekker in het bos gewandeld met een vriend, lekker even aan andere dingen kunnen denken.

Ik ga wel blijven opletten met eten hoor. Juist nu is de drang om gezonder te worden extra aanwezig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 17:28

Ja, dit is wel een echte trigger, goed om ervan bewust te zijn!

Ik ben toch zo blij met mn airfryer. <3 heb frietjes en airfryer bitterballen en dat past gewoon in mijn eetpatroon vandaag!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:17

Sterkte allemaal. Ik ben ook in dit topic niet zo erg actief. Maar nog wel steeds aan het werken om van de kilo’s af te komen. Bijna 5 kwijt en braaf elke week nog aan de bak met PT. Maar het gaat erg langzaam, maar goed zo lang het er niet aan komt vind ik het prima.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:47

Ik mis de airfryer, als goed is komt hij zondag.

Vandaag zo'n 5km gewandeld, trots op. :D :o :o

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:02

Heel veel sterkte Imre!

Zo ik lees elke dag mee, maar mee kletsen lukt nog niet echt goed :')
Maar positief, ik heb nu -12.5kg op de teller staan :) En ik ga zo nog lekker sporten met een huisgenoot.

Ben afgelopen tijd erg druk geweest, heb eergisteren besloten mijn kamer om te gooien en gisteren nieuwe bank geregeld en oude weg gedaan en toen moest mijn rotzooi kamer dus ineens met een korte deadline opgeruimd worden XD maar het is gelukt! super blij mee. Komende week komen er nog wat andere meubeltjes. begint nu beetje als mijn plekje te voelen en dat na 2 jaar haha

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:44

Imre schreef:
Bedankt allemaal. <3 Ik vind het zo verdrietig voor hem zelf ook. Vandaag lekker in het bos gewandeld met een vriend, lekker even aan andere dingen kunnen denken.

Ik ga wel blijven opletten met eten hoor. Juist nu is de drang om gezonder te worden extra aanwezig.

Blijven opletten is goed
Ik bedoel meer dat je jezelf niet te hard om de oren moet slaan als je een mindere dag of moment hebt ;)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-20 07:52

Even snel voor nu: Imre, heel veel sterkte :knuffel:

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:46

Goed om iedereen in het topic even te horen, ook al heeft iedereen soms wat uitdagingen.

Sterkte Imre :(:) Toen mijn moeder dit voorjaar plotseling overleed vlogen mijn emoties ook alle kanten op, gek genoeg vond ik de structuur van op vaste tijden en binnen een bepaald kcal budget eten toen juist wel fijn, dat was in ieder geval iets waar ik wel controle over had.

Vanochtend bij een sportschool geweest die 500meter van huis zit. Ziet er allemaal goed uit en is een stuk goedkoper dan de PT die ik nu doe, het voelt alleen wel een stuk meer 'sportschool' dan waar ik nu train. Even denken wat ik daar van vind. Het is sowieso wel echt heel praktisch om als het regent gewoon om 7.00 de sportschool in te kunnen stappen en een rondje op de loopband te kunnen hardlopen.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:11

Het is zeker gelukt om woensdagavond van de worstjes af te blijven :D.
Ik kan mij goed aan het aantal kcal houden, soms zelfs moeite om er helemaal aan te komen.
Ik eet nu een week geen tarwe meer en het valt mensen nu al op dat ik minder vocht vast houd. Dit had ik 2014 toen ook.
Voel me echt alweer een stuk beter!

Imre: knuffel voor jou! :(:)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:17

heel veel sterkte Imre!
Wat een fijn topic is dit

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:18

Ik vind dit ook een heel fijn topic dames, dankjewel! <3

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:19

gaucho schreef:
Goed om iedereen in het topic even te horen, ook al heeft iedereen soms wat uitdagingen.

Sterkte Imre :(:) Toen mijn moeder dit voorjaar plotseling overleed vlogen mijn emoties ook alle kanten op, gek genoeg vond ik de structuur van op vaste tijden en binnen een bepaald kcal budget eten toen juist wel fijn, dat was in ieder geval iets waar ik wel controle over had.

Vanochtend bij een sportschool geweest die 500meter van huis zit. Ziet er allemaal goed uit en is een stuk goedkoper dan de PT die ik nu doe, het voelt alleen wel een stuk meer 'sportschool' dan waar ik nu train. Even denken wat ik daar van vind. Het is sowieso wel echt heel praktisch om als het regent gewoon om 7.00 de sportschool in te kunnen stappen en een rondje op de loopband te kunnen hardlopen.

Wat fijn een sportschool zo dichtbij, hoop dat het je motiveert!

@butterfly, ik krijg de laatste tijd vaker herineringen op fb aan onze gezamenlijke sportmomentjes :D

@itsme2 wat fijn dat je minder vocht vast houd! Dat is natuurlijk super.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 12:23

Even een tip, dit is toch echt wel HET geheim wat mij betreft:
https://youtu.be/SOEedti3ynU
Haar website is niet geweldig, maar het gaat om de inhoud nietwaar? https://www.chefajwebsite.com/index.html

Ik hoef dan wel niet veel kwijt, maar zoek toch steeds naar echt gezonde manieren van eten om de reuma en andere aandoeningen de baas te blijven.
Ik word hier zo enthousiast van dat ik het toch even wilde delen, misschien heeft iemand er iets aan :-)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:27

Ik ervaar dit ook als een super fijn topic!

Ik zit nu aan een flinke hand gemengde noten, ik zat vandaag wel erg laag in kcal, dat is ook niet gezond.
Met deze ongezouten gemengde noten toch het gevoel van het “gezonde” snacken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:58

Dames , ik ben een stille meelezer. Ik ben ooit 60kg afgevallen en nog steeds struggle ik. ( levenslang heb ik )
Ik weeg nu 69 kg en wil nog naar de 65 met mijnlengte.

Ik wil alleen even zeggen , dat jullie het kunnen.
Het is een mindset en het kan niet binnen een korte tijd gerealiseerd worden zonder gezondheidsklachten te krijgen. Neem de tijd en vergeef jezelf als het even een paar weken niet gaat.
Dan gewoon weer oppakken en het voor jezelf doen.

Ik heb ook een foxy staan en door jullie pak ik doe ook weer af en toe op.
Wees niet te streng en neem de tijd om gezond , mentaal en lichamelijk te blijven.

YOU CAN DO IT :)

liefs peanut butter.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 07:48

Mooi bericht peanut butter :j

Soms zijn hele kleine keuzes al een overwinning. Ik had banaan-spelt pancakes bij de appie gekocht, die komen in pakjes van 4. Was van plan er 4 te eten, zag hoeveel kcal dat was (440 alleen voor de pancakes...) en dat dat niet zo lekker in mijn dag past. Heb er 2 genomen, was heerlijk en zit vol genoeg :j

Afbeelding

Verder ben ik vooral ook een beetje lief voor mezelf. Wou om 7.30 gaan hardlopen, moet om 9.15 de deur uit voor een heel vol programma en barst van de spierpijn dus dat doen we maar ff niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:48

Afbeelding
Goeiemorgen allemaal.

Geniet van het weekend!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:36

Ik zit my 600lb life te kijken. Op de een of andere manier motiveert me dat altijd enorm, al heb ik een giga cheat day. :+

Woensdag ga ik naar de kapper, daar kijk ik ook naar uit. Sinds we het hier in het topic erover hebben gehad ben ik me wel bewust van de spiegel. Ik ben er nog lang niet maar ik kan steeds meer in de spiegel de vooruitgang zien. De maat 44 in de spiegel verdwijnt langzaam maar zeker ook. *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:48

Hier ook, maar het blijft met vlagen. Van de week een rijbroek van een stalgenoot gehad, maat 38, en mijn eerste gedachte toen ik 'm zag was daar pas ik nooit in. En hij past perfect.

Ik heb een nieuwe keuken gekocht *\o/* *\o/* *\o/* mooi cadeautje voor het bereiken van mijn streefgewicht :D Flesje wijn erbij gehad, maar we houden het maar even bij 1 glaasje.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:19

Ik begrijp wel dat zo’n soort programma motiveert Roosch. Dat doet het bij mij vaak ook.
Toch een soort waarschuwing of zo om het niet verder te laten komen.

Gaucho: dat is een super mooi cadeau. Lekker genieten van je glaasje wijn vanavond! :D.

Ik had mijn dag vandaag zo gepland dat ik vanavond lekker mag én kan genieten van wat lekkere hapjes :)
Past goed in mijn kcal doel, en daarnaast vandaag lekker een uur stevig gewandeld.

De spiegel is lief voor mij. Soms krijg ik toch wel de drang om op de weegschaal te gaan staan. Maar eigenlijk wil ik het tot ná de feestdagen volhouden om er niet op te gaan staan..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:52

Hier motiveerd dat ook. Ik wil zeker nooit zo worden. Al zijn die zo extreem... ik vraag me altijd af hoe ze al dat eten etc betaald krijgen. Ze werken toch echt bergen eten weg per dag.

Hier een hele goede dag. Tussen gisteren en vandaag 20 uur gevast *\o/* ging super. Alleen opgestaan met hoofdpijn, maar dat ligt meer aan mijn slaaphouding die nu anders is ivm het nieuwe bed. (En die stinke geur bleh %) )

En vanmiddag samen met mijn moeder omgeveer 11 km gelopen. Rondje valkenburg, met berg dus, maar dat viel heel erg mee (behalve die ene berg bij de kluis... die is echt ****).
De honden waren helemaal happy. Alleen de kleinste gaat niet mee, maar de rest vind het lopen heerlijk. Lekker voorop en goed doorlopen is hun motto.