Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imre schreef:Bedankt allemaal.Ik vind het zo verdrietig voor hem zelf ook. Vandaag lekker in het bos gewandeld met een vriend, lekker even aan andere dingen kunnen denken.
Ik ga wel blijven opletten met eten hoor. Juist nu is de drang om gezonder te worden extra aanwezig.
gaucho schreef:Goed om iedereen in het topic even te horen, ook al heeft iedereen soms wat uitdagingen.
Sterkte ImreToen mijn moeder dit voorjaar plotseling overleed vlogen mijn emoties ook alle kanten op, gek genoeg vond ik de structuur van op vaste tijden en binnen een bepaald kcal budget eten toen juist wel fijn, dat was in ieder geval iets waar ik wel controle over had.
Vanochtend bij een sportschool geweest die 500meter van huis zit. Ziet er allemaal goed uit en is een stuk goedkoper dan de PT die ik nu doe, het voelt alleen wel een stuk meer 'sportschool' dan waar ik nu train. Even denken wat ik daar van vind. Het is sowieso wel echt heel praktisch om als het regent gewoon om 7.00 de sportschool in te kunnen stappen en een rondje op de loopband te kunnen hardlopen.