4 bijtgaten in mijn duim rijker, omdat ze de dierenarts probeerde te bijten, maar mijn duim er tussen zat
Bloedde goed 

Assistente heeft vervolgens van die leren handschoenen aan gedaan, heeft ze die ook nog daardoorheen gebeten. Oeps
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
4 bijtgaten in mijn duim rijker, omdat ze de dierenarts probeerde te bijten, maar mijn duim er tussen zat
Bloedde goed 

zat dus daarna meteen bij de huisarts voor inderdaad een tetanusprik. AB kuur heb ik toen niet gehad volgens mij.
DideH schreef:Lekker dik![]()
Exhibit a, b, c en d. Niet zo spectaculair als die ontstoken OK wond gelukkig
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gezien ik nog op aan het krabbelen ben van die infectie in mijn achillespees toch maar even HA gebeld voor overleg. Even rondje HA-apotheek voor tetanusprik en AB kuurtje![]()
Verder vind ik Yuki erg lief en loopt ze nu weer langs mijn benen te strijken voor aaitjes
xPabloBokt schreef:Oef, zo'n beet heb ik jaren terug ook van mijn kat gehad. Neem het haar nog steeds niet kwalijk, had haar net twee weken en moest een klysma bij haar laten zettenzat dus daarna meteen bij de huisarts voor inderdaad een tetanusprik. AB kuur heb ik toen niet gehad volgens mij.
Laatst moesten we naar de DA voor anaalklieren en toen beet ze me ook, maar niet meer door. Dat vond ik wel een win

Siggislief schreef:Oei sterkte!
Jaaaren geleden was iemand ook gebeten door een kat,
alleen die kwam ook buiten (weet niet of Yuki dat ook komt?) en de persoon had er zelfs drains in zitten via het ziekenhuis.
Op de hoop * Duimt heel hard * dat het niet bij jouw hoeft en dat de AB kuur goed aanslaat.

DideH schreef:Siggislief schreef:Oei sterkte!
alleen die kwam ook buiten (weet niet of Yuki dat ook komt?) en de persoon had er zelfs drains in zitten via het ziekenhuis.
Op de hoop * Duimt heel hard * dat het niet bij jouw hoeft en dat de AB kuur goed aanslaat.
Yuki is een echte huistijger
Hoop dat het gewoon hierbij blijft en niet nieuw wondgekloot, want heb het daar wel echt een beetje mee gehad.
Dank voor alle beterschapswensen!
Na die andere infectie is mijn weerstand natuurlijk 0,0 geworden, dus dit zat er wel aan te komen. Was iets alerter dit keer. Hoop alleen dat mijn maag het dit keer beter trekt qua AB, want nog eens 10kg en dan blijft er een gratenpakhuis over
Was wel fijn trouwens. Chatfunctie bij HAP (is nieuw daar) dat je binnen 30 min antwoord kreeg, fotos mee kon sturen. Houd je ook mooi niet de telefoon bezet voor de echte spoed
Jouw situatie is exact waarvoor de HAP er is: Huisartsenhulp die niet tot na het weekend kan wachten. En dit kan echt niet tot na het weekend wachten
. Dus hoe je het ook gedaan had, het was prima geweest. Ik ben echt allang blij dat je er gisteren ook al meteen mee heen geweest bent, hoe vaak mensen dit soort beten wel niet onderschatten met 'het is maar een speldenprikje'. Euh, ja, dat klopt, maar dat is nou precies het probleem waardoor het zo link wordt. Want het was niet bepaald een steriele naald die erin ging
DideH schreef:Siggislief schreef:Oei sterkte!
Hoop dat het gewoon hierbij blijft en niet nieuw wondgekloot, want heb het daar wel echt een beetje mee gehad.
Na die andere infectie is mijn weerstand natuurlijk 0,0 geworden, dus dit zat er wel aan te komen. Was iets alerter dit keer. Hoop alleen dat mijn maag het dit keer beter trekt qua AB, want nog eens 10kg en dan blijft er een gratenpakhuis over
Was wel fijn trouwens. Chatfunctie bij HAP (is nieuw daar) dat je binnen 30 min antwoord kreeg, fotos mee kon sturen. Houd je ook mooi niet de telefoon bezet voor de echte spoed
juval schreef:Iris82, hoe is het nu? heb je het nog laten hechten/plakken?
snorkel1986 schreef:DideH schreef:
Gekke vraag misschien maar de duim weken in warm water ( wond losweken troep er makkelijker uit) is dat geen handig idee ( zal ik doen wondjes los maken/ houden)

en ik vermoed dat als je haar tanden gaat poetsen je vóór de dierenarts al naar de huisarts kan
dus ik zou toch inzetten op niet gebeten worden. In jouw geval, gewoon maar geen enkel wondje meer krijgen, denk ik
Lalidan schreef:Weken zou ik inderdaad ook niet doen, zeker niet met katten beten.
Yuki ziet er best schattig uit andersen ik vermoed dat als je haar tanden gaat poetsen je vóór de dierenarts al naar de huisarts kan
dus ik zou toch inzetten op niet gebeten worden. In jouw geval, gewoon maar geen enkel wondje meer krijgen, denk ik
![]()