Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Hebben jullie ook last van fantoom reuk?
Moos99 schreef:Hoi!
Ik ben een paar dagen geleden positief getest op Corona en ben helaas ook flink ziek (geweest). Nu op dag 5 gelukkig uit bed en geen koorts meer. Ik ruik en proef dus echt helemaal niets meer, ik er zijn akelige verhalen dit heel lang zo blijft. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die ook reuk en smaak vermogen zijn verloren en hoelang dit voor jullie heeft geduurd?
Alvast bedankt!!
aisa schreef:TeSzZz schreef:Aisa volgens degene die mijn vriend van het lab aan de telefoon had was hun test idd ook erkend en was een tweede test niet nodig, maar de ggd vond bij hem van wel want ze gaan niet uit van de sneltesten. Ik vind het allemaal best verwarrend iig.
ggd was duidelijk..deze test is bij hen bekend en vonden het niet nodig.
Anders was ik echt wel gegaan,er stond al een tweede afspraak 5 uurtjes later
degene waar ik de sneltest heb laten doen,gaven me meteen het advies de ggd te bellen om te vragen wat verstandig was,toen ik positief bleek.
maar er zullen zeker verkeerde uitslagen tussen zitten in al die testen!
JorisDy schreef:Mijn klachten gingen niet over en heb daarover contact opgenomen met mijn huisarts en die vertelde dat alles wel echt op Corona lijkt, maar dat de kans nu erg groot is dat mijn test negatief zou uitslaan, omdat ik al 1,5 week klachten heb. Mijn vriend die heeft zich vandaag opnieuw laten testen (vorige week ook negatief) en die is vandaag positief getest.
JorisDy schreef:Mijn vriend en ik hebben beide Corona. Ik had in eerste instantie een negatieve test, maar helaas toch wel Corona.