CharleyT schreef:Pocca_Locca schreef:Het probleem is dat op het gebied van vaccinatie, het de omgekeerde wereld lijkt te zijn. Iets wordt hupsakee op de markt gebracht, en later blijkt dat er van alles niet oké aan is, en dat er nu dus pas aan de bel wordt getrokken w.b. veiligheid en wisselwerkingen tussen de verschillende vaccins en hun hulp en conserveringsmiddelen o.a.
Weet je. Persoonlijk voelde ik er gelukkig niks voor om mijn baby als proefkonijn te laten fungeren. Dat anderen hun baby’s wel als proefkonijn laten inspuiten met van alles waar nog veel te weinig over bekend is, dat moeten zij weten. Gelukkig is er vrije keuze.
Ongenuanceerde bijdrage vind ik. Er wordt niks ''hupsakee op de markt geslingerd''. Gewoon niet waar.
Baby's worden niet als proefkonijn gebruikt en de toonzetting en taalgebruik passen niet in een serieuze discussie over vaccinatie.
Dat mag je vinden. Ik vind dat mijn taalgebruik nog redelijk genuanceerd is. Maar niemand is perfect hè.
Bovendien is het wel degelijk waar gebleken, dat er te snel vaccins op de markt verschijnen, en dat later blijkt dat het onveilig is. Zie het linkje over het gordelroos vaccin.