Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Afgelopen maandag had ik m'n borstvergroting. Viel me echt alleszins mee. Geen pijn gehad. Alleen voelt het enorm strak allemaal en zonder bh heb ik het idee dat ze gaan ontploffen![]()
Zes weken herstel zie ik wel echt enorm tegenop. Wekelijks loop ik zo'n 40 km hard en ga ik 2 keer per week naar de sportschool. Iedere keer denk ik: ah even een wandeling, of even dit. Maar nee, echt kalm aan. Vooral die eerste twee weken. Daarna mocht ik wel rustig aan op een fiets in de sportschool wat trappen. Wat nieuwe boeken besteld om de tijd door te komen.
Wel zin om nieuwe lingerie te kopen na het herstel
boerinnetje schreef:Dankjewel, als ik je verhaal zo lees staan wij er wel een beetje hetzelfde in. Ik ga het gewoon ervaren dinsdag. En afhankelijk daar van bij een andere kliniek kijken of niet. Zie idd ook wel dat de prijsverschillen erg groot zijn. Je betaald uiteindelijk ook wel voor de naam ed, denk ik dan altijd maar.
En ik lees eigenlijk ook alleen maar goede verhalen over Boerhaave.
Hahaha leuke kruising was je dan. Voel je je nog steeds goed?
Suzanne F. schreef:Cer schreef:Ik las daar weer over dat Deep Plain (schrijf ik dat goed?) dan weer beter zou zijn omdat macs te oppervlakkig is en dan zakt het weer uit?
Macs is ook de diepere laag dacht ik. De gewone facelift of S-lift pakt alleen de huid en dan zakt het weer na een aantal jaren.
JackieT schreef:Ik heb deze ochtend mijn eerste botox behandeling gehad, bij mijn frons. Nu zit er best wel een harde bult op 1 plek waar ze gespoten heeft. Is dit normaal?
Maakte me van te voren al veel te druk denk ik, maar nu alweer
Popstra schreef:Over Botox in de frons gesproken.
Ik heb sinds ik dat laat doen dat andere delen in mm voorhoofd soms akelig gaan trekken als ik een bepaalde spanning beleef. Mn wenkrouwen lijken dan ook hoger op te trekken en ik zie dan rimpels boven aan mn voorhoofd die ik normaal nooit heb. Voelt ook vreemd, net of ik het niet meer kan ontspannen dan.
Eigenlijk wil ik die frons niet meer laten doen daar door.
Kraaienpootjes nergens last van.