Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is het alleen wel te hopen dat ik in Canada een beetje kan hardlopen want ben dan net 1 a 2 weken terug. Maar ga maar twee maanden en denk dat ik de eerste sowieso wel kan blijven lopen (die mensen hebben een loopband), de tweede is lastiger ivm daglicht...
 Is het alleen wel te hopen dat ik in Canada een beetje kan hardlopen want ben dan net 1 a 2 weken terug. Maar ga maar twee maanden en denk dat ik de eerste sowieso wel kan blijven lopen (die mensen hebben een loopband), de tweede is lastiger ivm daglicht... Geef me een reep (pure) chocolade en ik eet hem wel op, andere zoetigheid gaat er ook goed in, maar veel binnenkrijgen met gezond eten vind ik lastiger, zeker omdat ik graag (VEEL!) groente eet en dat nou juist niet echt aanzet qua kcal. Ongezond eten is leuk voor de kcal maar heeft mijn lichaam qua voedingsstoffen alsnog niet heel veel aan.
  Geef me een reep (pure) chocolade en ik eet hem wel op, andere zoetigheid gaat er ook goed in, maar veel binnenkrijgen met gezond eten vind ik lastiger, zeker omdat ik graag (VEEL!) groente eet en dat nou juist niet echt aanzet qua kcal. Ongezond eten is leuk voor de kcal maar heeft mijn lichaam qua voedingsstoffen alsnog niet heel veel aan. (en noten/avocado dat soort dingen vind ik al snel erg duur). Maargoed, komt bij mij ook niet alleen van het hardlopen maar ben op het moment gewoon heel erg actief, ook met de paarden en fietsen en zwemmen dus moet wel echt goed eten. Soms vraag ik me ook af hoe mannen met een dagelijkse energiebehoefte van 3000kcal dat doen met vnl gezonde voeding...
 (en noten/avocado dat soort dingen vind ik al snel erg duur). Maargoed, komt bij mij ook niet alleen van het hardlopen maar ben op het moment gewoon heel erg actief, ook met de paarden en fietsen en zwemmen dus moet wel echt goed eten. Soms vraag ik me ook af hoe mannen met een dagelijkse energiebehoefte van 3000kcal dat doen met vnl gezonde voeding...
 Maar wel elke keer snel hersteld en spierpijn vandaag valt mee. Daarna hadden we nog een interessante clinic over (achillespees)blessures, vond het interessant om te horen, en ook leuk dat onze trainer erbij was en eigenlijk alles wat hij altijd zegt beaamd werd door deze fysio. Blij met de trainer! Alleen jammer dat ik dan vaak weinig tijd heb om de trainingen bij te wonen
 Maar wel elke keer snel hersteld en spierpijn vandaag valt mee. Daarna hadden we nog een interessante clinic over (achillespees)blessures, vond het interessant om te horen, en ook leuk dat onze trainer erbij was en eigenlijk alles wat hij altijd zegt beaamd werd door deze fysio. Blij met de trainer! Alleen jammer dat ik dan vaak weinig tijd heb om de trainingen bij te wonen   

de spieren zitten er al, het is net dat kleine randje vet wat weg moet. Maar heb besloten dat dit jaar niet te doen, heb best wat hardloop doelen en loop daarnaast nog De Omloop in augustus, weet van vorig jaar hoe zwaar dat is dus wil mijn lichaam komende maanden niet "pesten". Daarnaast mag ik al niet klagen dus dat doe ik ook niet
  de spieren zitten er al, het is net dat kleine randje vet wat weg moet. Maar heb besloten dat dit jaar niet te doen, heb best wat hardloop doelen en loop daarnaast nog De Omloop in augustus, weet van vorig jaar hoe zwaar dat is dus wil mijn lichaam komende maanden niet "pesten". Daarnaast mag ik al niet klagen dus dat doe ik ook niet   

heb 'm met de vierdaagse gewandeld en dat vond ik al niks, laat staan hardlopen
 heb 'm met de vierdaagse gewandeld en dat vond ik al niks, laat staan hardlopen  

. Al is het niet meer zo vervelend nu het ´in´ is. Voorheen werd je er best wel op aan gekeken. Die opmerkingen vervelen gewoon (kijk, zo wordt je als je alleen op sla leeft. Nou, IK wil gewoon genieten van het leven, blablablaa.. ).
 . Al is het niet meer zo vervelend nu het ´in´ is. Voorheen werd je er best wel op aan gekeken. Die opmerkingen vervelen gewoon (kijk, zo wordt je als je alleen op sla leeft. Nou, IK wil gewoon genieten van het leven, blablablaa.. ).Daan_O schreef:Balans is belangrijk Supervixen! Daar ben ik ook heel goed in
Ik heb nog niet gelopen na zondag maar de spierpijn is sinds gisteren weg. Blijf wel blaren prikken
Hoe is het met het herstel van Marlis en Plien?
Wanneer is de loop in Enschede? Greetje jij gaat daar knallen op de marathon toch?
 .
.                                                         
 Ik eet erg graag, ben suikerverslaafd en hou van een wijntje of biertje drinken. Maar ik ben slank dus dat beetje vet op mijn buik zit me wel goed daar.
 Ik eet erg graag, ben suikerverslaafd en hou van een wijntje of biertje drinken. Maar ik ben slank dus dat beetje vet op mijn buik zit me wel goed daar.                                                         
 .
. . Foto's sta ik allemaal niet zo leuk op dus die ga ik niet bestellen.
. Foto's sta ik allemaal niet zo leuk op dus die ga ik niet bestellen.

Betekent overigens niet dat ik het nooit eet hoor! Probeer alleen om grotendeels gezond te eten
 Betekent overigens niet dat ik het nooit eet hoor! Probeer alleen om grotendeels gezond te eten Dus dan koop ik zo'n goedkoop blok en dan valt het opzich mee. En in de weekenden ben ik bij mijn ouders en eet ik ook veel kaas (en krijg ik soms ook nog wel een stuk mee
  Dus dan koop ik zo'n goedkoop blok en dan valt het opzich mee. En in de weekenden ben ik bij mijn ouders en eet ik ook veel kaas (en krijg ik soms ook nog wel een stuk mee   ). Maar nu ik er zo aan denk moet ik misschien ook maar weer een flinke pot pindakaas kopen, dat kost weinig
  ). Maar nu ik er zo aan denk moet ik misschien ook maar weer een flinke pot pindakaas kopen, dat kost weinig  (alleen eet ik weinig brood dus lastiger in gebruik)
 (alleen eet ik weinig brood dus lastiger in gebruik)  

Daan_O schreef:Wanneer is de loop in Enschede? Greetje jij gaat daar knallen op de marathon toch?

Mooi contrast met je zusje hahaah
 Mooi contrast met je zusje hahaah