Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

met het petit pro palette dus
Maar ik vond dat ik het had verdiend en ik had al maanden geen makeup gekocht op paar kleine dingen na
Zal aankomende week wel binnen komen dan maak ik foto's samen met een bijleespost 
Cinnepin schreef:Die astra make-up verkopen ze bij florale, dat is een kapperswinkel ( verkopen ook nagelproducten en gellak etc ) en daar hebben ze sinds kort ook dit merk. Denk niet dat als ze professionele kappersproducten verkopen, make up troep verkopen...maar ja ik ben weer zo iemand die ervaringen wil weten
eerder aan de dure kant.. dat Viseart klein palette vind ik heel erg mooi! Hoe duur is die? Wel echt een prachtige pigmentatie zeg Suus en DnT
kan me nu voorstellen dat je de wat saaie verpakking voor lief neemt
Eight schreef:Ik vind Kiko echt niet prettig werken, en dan vind ik de prijs kwaliteit verhouding niet goedeerder aan de dure kant.. dat Viseart klein palette vind ik heel erg mooi! Hoe duur is die? Wel echt een prachtige pigmentatie zeg Suus en DnT
kan me nu voorstellen dat je de wat saaie verpakking voor lief neemt
en ik kreeg er inderdaad ook zo'n mysterybag bij. Leuke verrassing, maar allemaal niet zo mijn ding. Alleen het blush palette vind ik mooi, maar helaas is de spiegel daarvan gebroken, dus zitten allemaal stukjes glas in 
! Dat kortere haar staat je ook super
wat maken ze een verschil onder foundation. Waar ik de laatste tijd veel last had van een erg vettige huid en wegglijdende foundation, is dat met mijn nieuwe primers en mijn vertrouwde Urban Decay setting spray bijna helemaal weg. Nog nooit zo goed geweest. Vooral de self-adjusting primer is echt liefde. Maakt gelijk alles al een beetje egaler en meer 'photoshopt'. Dus ook prima los te dragen. Maar onder foundation geeft het de foundation een heerlijke finish, beetje satin achtig. Daarnaast vult hij de poriën waardoor die minder zichtbaar zijn. Komt sowieso een nieuwe flesje van als deze bijna op is
De de-slick primer is ook erg fijn, houdt alles net even wat langer mat dan de self-adjusting. Maar doet op de overige punten wel onder op de self-adjusting.