Sterkte sg!! Ik lees nog steeds mee... Wat gun ik jou pijnvrije dagen... Zelfs al maar 1 dag pauze zou volgens mij al veel betekenen voor jou ... Ik hoop dat ze in het Zh kunnen helpen... Maar ik begrijp hoe kl*te en k*t het is om te moeten gaan en ik kan me ook je tegenzin voorstellen
Pandora2
Geplaatst: 09-10-17 08:41
Die dag met je kleindochter pakt niemand je meer af ! Wel zo kl*te dat je weer naar het ziekenhuis moest Hoop dat je ondertussen weer thuis bent.
Hoewel het niet leuk is hoop ik dat ze je nu houden tot je darmen weer knap werken en ze je stabiel comfortabel hebben op voor jou acceptabele medicatie
Die dag kan je wel fijn weer even op teren qua herinneringen!
Hoop dat het ziekenhuis je heeft geholpen en dat je je wat minder rot voelt. Sterkte!
Knakker
Geplaatst: 09-10-17 12:58
he wat naar weer zeg, sterkte
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 19:14
Helaas moet ik wederom melden dat priscilla weer in het ziekenhuis is opgenomen,Zodra ik wat meer weet zal ik het uit haar naam hier posten! Verder wel alvast bedankt voor alle steun die we hebben van jullie!
Ach jakkes, wat naar! Ik hoop van harte dat ze haar fatsoenlijk kunnen helpen om minder pijn te hebben en minder misselijk te zijn. Dikke knuffel voor jullie beide.
Ach nee, niet weer. Hoop dat je snel naar huis mag. Sterkte voor jou en voor Marcel.
mala26
Geplaatst: 09-10-17 19:23
Ah nee. Heel veel sterkte daar! Hopelijk kunnen ze haar daar weer helpen qua pijn enzo. Ik denk aan jullie. En bedankt dat je ons weer op de hoogte houd Marcel.
Heel veel sterkte voor jullie Marcel, en bedankt voor de update. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet even aan jullie denk ondanks dat ik jullie helemaal niet ken, maar het verhaal en de manier waarop ze het vertelt en er mee omgaat hier, raakt me nu eenmaal enorm. Hopelijk nu eens even een periode met wat rust en minder pijn, dat gun ik jullie beiden
marleen_usar
Geplaatst: 09-10-17 20:00
Steekt weer een kaars in de fik, heel veel sterkte samen.
Laurora
Geplaatst: 09-10-17 20:01
He bah wat naar... Het is echt bergen en dalen he Heel veel sterkte jullie beiden, t kaarsje brand