BelleTessa schreef:Mooie zware look! Je lijkt erg bleek, of is dat echt licht?
Gebruikt iemand de spons van Real Techniques trouwens? M'n foundation doet weer raar op m'n neus en voorhoofd. Ga even wat andere dingen enz proberen en dacht wellicht aan deze te bestellen. Lees alleen dat die het beste werkt op crème-ige foundation en de mijne is niet erg dik, ook niet waterig.
Ik vind de spons ideaal. Ik heb ook kwasten van RT maar die gebruik ik nu eigenlijk niet meer. Ben er erg over te spreken. Sponsje is ook lekker zacht. Nadeel is dat ie snel vies wordt, en daardoor werkt ie niet zo lekker. Dus heb beste is om hem 1 of 2 keer per week goed te wassen...
Elkeee: ik heb dat ook, ik heb wel foto's waar ik gewoon een spook op lijk vergeleken met de rest. Zo bleek ben ik.
Ik heb zelf redelijk wat nagellak en vind het ook prachtig, maar mijn nagels zijn er gewoon niet geschikt voor. Van allerlei soorten nagellak geprobeerd, maar eigenlijk altijd als resultaat dat mijn nagellak chipt en daarmee en dun laagje nagel meeneemt. Dus daar krijg ik echt hele lelijke nagels van die helemaal gespleten zijn zeg maar.