Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super goed!
.
Heel bang om te lopen stuntelen en voor gek te staan. Bij ons in de sportschool hebben de meeste meiden echt een geweldig lichaam, echt hetgeen waar ik naartoe wil werken zeg maar. Dus in het begin was ik ook echt bang om iets van een groepsles mee te doen. Uiteindelijk toch de syngry meegedaan, maar die wordt gewoon in de fitnesshal zelf gedaan, dus ook nog de mensen eromheen die alles kunnen zien. Maar andersom, als je het dan bekijkt als je zelf niet meedoet, ook die meiden met dat geweldige figuur stuntelen bij sommige oefeningen, en ook zij hebben het heel zwaar tijdens de les.
raylaatje schreef:Russelnuwel: bedankt, ik zal eens kijken of ik het kan terugvinden!
Emita, zou leuk zijn als het wat is, die jongen! Aanspreken kan je altijd eens doen.je zegt dat hij in eerste instantie niet genoeg je type is.. Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat wel je type is.
mooi schema, succes ermee!
ik val op het stereotype Spanjaard/Italiaan/Portugees: breed, gespierd, mooie zwarte haren en diep donkere ogen, getinte huid. *droomt even weg* 
dan kan ik dr ook volgen haha Emita schreef:raylaatje schreef:Russelnuwel: bedankt, ik zal eens kijken of ik het kan terugvinden!
Emita, zou leuk zijn als het wat is, die jongen! Aanspreken kan je altijd eens doen.je zegt dat hij in eerste instantie niet genoeg je type is.. Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat wel je type is.
mooi schema, succes ermee!
"Niet mijn type" is misschien verkeerd uitgedrukt, hij is wel mijn type maar eigenlijk qua huidskleur wat te donkerik val op het stereotype Spanjaard/Italiaan/Portugees: breed, gespierd, mooie zwarte haren en diep donkere ogen, getinte huid. *droomt even weg*
Die bikinibody challenges lijken me wel leuk om eens te proberen maar vind het het geld niet waar denk ik..
Xivura wat is dat instagram account?dan kan ik dr ook volgen haha
Moet gewoon eens de stoute sportschoenen aantrekken en het gewoon doen.
.
Hoe lang duurde de workout?
xRiiannex schreef:Net sportschool en nu een pizza eten, goeie combinatie toch?![]()
Misschien kan je de stap naar de sportschool gaan kleiner maken door samen met iemand te gaan? Begeleiding vragen is inderdaad al een hele goede! Motiveert ook zeker.
Wel vandaag 12 km gefietst, 6 km hardgelopen (5.12 min per km, dus een halfuur ongeveer) en vanochtend bijna 2 uur gewandeld.
Ik eet al alleen volle producten waaronder veel kwark, fruit, noten en groenten.
Ik ben al hard op zoek