Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xivura

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:36

Voor iedereen is inderdaad 'de bikini body' iets anders. Het is inderdaad het lichaam waar jij je een stuk zelfverzekerder in voelt.
Ik volg haar op Instagram en het motiveert mij wel heel erg! Dus ik ga een poging wagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:40

Wow, super goed Gianti!! Dat doe ik je niet na :oo

Fijn gevoel toch, RusselNuwell? Lijkt me heerlijk, ik heb vaak dat het me allemaal te zwaar is en dat ik daardoor geen zin heb :') Super goed!

Emita, sjongejonge wat een schema... Succes!

HouVanUtopia, wat is dat voor thee dan? Dat heb ik even gemist denk ik.. En wat is de bedoeling/werking er van?

Maris, is bodypump leuk? Als ik ga sporten lijkt het me eigenlijk ook wel leuk om groepslessen mee te gaan pakken, alleen ik durf dat nooit zo goed.. Ben dan bang dat iedereen de oefeningen al kent en dat ik het niet volhoud en zo :Y)

Wyah_Rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 10:57

Mijn doel is om taille op 60 cm te krijgen & heup op 90 cm.
Taille 60 cm is geen probleem, maar afvallen bij m'n billen: duuuuurt lang.

Renee schreef:
Welkom Wyah_Rona :) Heb je nog speciale doelen?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:26

Renee1991, dat is deze thee: http://www.detuinen.nl/33296-bootea-teatox.html

Ik vind bodypump echt superleuk! In het begin is het idd een beetje stuntelen maar als je bij de instructeur aangeeft dat het de 1e x is helpen ze je met het aantal kg's. Bij elke spiergroep die behandeld wordt geven ze ook aan welk kg's je het beste kan pakken. De handelingen zijn helemaal niet moeilijk :) .

Wyah_Rona, welkom!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:48

Haha, de naam van de thee is iig wel geweldig :=
Ik heb op mijn vorige sportschool ook bodypump gedaan. Ik vond het heel leuk om te doen! En ik heb dezelfde angst als jij een beetje Renee := Heel bang om te lopen stuntelen en voor gek te staan. Bij ons in de sportschool hebben de meeste meiden echt een geweldig lichaam, echt hetgeen waar ik naartoe wil werken zeg maar. Dus in het begin was ik ook echt bang om iets van een groepsles mee te doen. Uiteindelijk toch de syngry meegedaan, maar die wordt gewoon in de fitnesshal zelf gedaan, dus ook nog de mensen eromheen die alles kunnen zien. Maar andersom, als je het dan bekijkt als je zelf niet meedoet, ook die meiden met dat geweldige figuur stuntelen bij sommige oefeningen, en ook zij hebben het heel zwaar tijdens de les.

Ik heb net een kleine workout gedaan, zometeen even een stuk wandelen en vanavond hardlopen! :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:49

raylaatje schreef:
Russelnuwel: bedankt, ik zal eens kijken of ik het kan terugvinden!
Emita, zou leuk zijn als het wat is, die jongen! Aanspreken kan je altijd eens doen. :) je zegt dat hij in eerste instantie niet genoeg je type is.. Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat wel je type is. :+ mooi schema, succes ermee!

"Niet mijn type" is misschien verkeerd uitgedrukt, hij is wel mijn type maar eigenlijk qua huidskleur wat te donker :') ik val op het stereotype Spanjaard/Italiaan/Portugees: breed, gespierd, mooie zwarte haren en diep donkere ogen, getinte huid. *droomt even weg* :')

Die bikinibody challenges lijken me wel leuk om eens te proberen maar vind het het geld niet waar denk ik..

Xivura wat is dat instagram account? :) dan kan ik dr ook volgen haha

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:00

Emita schreef:
raylaatje schreef:
Russelnuwel: bedankt, ik zal eens kijken of ik het kan terugvinden!
Emita, zou leuk zijn als het wat is, die jongen! Aanspreken kan je altijd eens doen. :) je zegt dat hij in eerste instantie niet genoeg je type is.. Nou ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat wel je type is. :+ mooi schema, succes ermee!

"Niet mijn type" is misschien verkeerd uitgedrukt, hij is wel mijn type maar eigenlijk qua huidskleur wat te donker :') ik val op het stereotype Spanjaard/Italiaan/Portugees: breed, gespierd, mooie zwarte haren en diep donkere ogen, getinte huid. *droomt even weg* :')

Die bikinibody challenges lijken me wel leuk om eens te proberen maar vind het het geld niet waar denk ik..

Xivura wat is dat instagram account? :) dan kan ik dr ook volgen haha

Als je intypt: Kayla dan komt als het goed is haar account wel tevoorschijn. Ik weet het zo even niet uit m'n hoofd. Iets met 'kayla_itsines oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:46

Oke, dan is het toch wat minder voor schut om een groepsles te volgen, dan ik in gedachten heb :+ Moet gewoon eens de stoute sportschoenen aantrekken en het gewoon doen.

Die thee ga ik ook eens opzoeken of ze die hier in de stad hebben, thanks! Drink sowieso veel thee dus dat is een kleine moeite.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:54

Ik denk dat het ook vooral is omdat je dan dagelijks een x aantal uur beweegt wat je nu niet doet.
Als je elke dag naar sportschool gaat uur cardio 7 dagen per week maand lang en nog kracht zie je ook mega verschil.

De thee is een detox je lichaam wordt ontgift.
de ochtend thee zorgt ervoor dat je ook vaker naar de wc moet je plast je afvalstoffen eruit.
En in de avond zit een laxeermiddel in en zorgt ervoor dat je darmen leeg gaan.

Ik merk trouwens ook dat mijn huid veel rustiger is!

Bodypump wil ik ook nog steeds x gaan doen!
Maar is zo'n rot tijd voor mij ofja ik kan makkelijker overdag.

Net weer lekker uur paardgereden was weer heerlijk. Is nog jong paardje nu half jaar onder het zadel.
Was wel mega koud op de scooter half uur heen en half uur terug.
Ik hou het bij deze beweging vandaag ben beetje moe in mn lichaam voel ik.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:57

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:17

Ja joh gewoon doen die groepsles! Ik ga gewoon vooraan staan, dan kan ik het goed zien :D .

Ohh net slecht gegeten, hadden een lunch op het werk. 1 boterham kaas, 1 boterham Nutella en 2 beschuitjes Nutella. Ik kan gewoon niet van chocola afblijven he xD

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:43

HalloHallo Dames!

Een aantal weken geleden heb ik mij hier gedeeltelijk afgemeld, omdat ik druk bezig was met het schrijven van mijn afstudeeropdracht. Ik wilde me hier volledig op concentreren en niet na hoeven denken over eten en sporten. Maar vandaag heb ik mijn afstudeeropdracht ingeleverd en is het tijd om weer te beginnen! Ik heb al weken met mezelf afgesproken dat ik as maandag weer zal beginnen. Ik begin maandag, aangezien ik dit weekend een weekendje naar Amsterdam ga met mijn vriend.

Maandag begint dan ook gelijk mijn stage waar ik 4 dagen in de week aan het werk ben op een paardenbedrijf. Kom maar op met die kruiwagens, en hooi en stro balen. Hoop met stage ook wat calorieën te verbruiken. Daarnaast wil ik in de avonduren sporten. Mijn schema zal er ongeveer zo uit zien, maar dat hangt er vanaf hoe zwaar mijn stage gaat zijn.
Maandag: Paardrijden & buik en billen oefeningen thuis
Dinsdag: Fitness / Groepsles
Woensdag: Paardrijden & buik en billen oefeningen thuis
Donderdag: Buik en billen oefeningen thuis
Zondag: Paardrijden & Hardlopen & Buik en billen oefeningen

Op vrijdag & zaterdag heb ik helaas geen tijd vanwege werk en sociaal leven

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:59

@Myrna_Kyra: Lekker dat je nu weer kunt sporten! Mooi schema. Veel succes!

Ik heb mijn eerste Kayla Itsines workout erop zetten. Pfoe, lekker heavy en hopelijk vol te houden. :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:27

Wat voor oefeningen moest je doen Xivura? :D Hoe lang duurde de workout?
Ik ga nu ook naar de gymmmm

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:32

Net sportschool en nu een pizza eten, goeie combinatie toch? :') :Y)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:40

xRiiannex schreef:

Altijd beter dan een pizza zonder sportschool dan maar :=

Zo meteen flink aan de sport: Op zoek naar een leuk uitgaansjurkje *\o/*

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:48

Leuk topic, ik wil na mijn tentamens ook graag beginnen! Ik voel me zo ongezond en niet fit momenteel.
Ik vind het alleen wel spannend om naar een sportschool te stappen. Mijn plan is om, als dat mogelijk is,
een persoonlijk schema op te laten stellen zodat ik niet zomaar wat aan ga klooien. :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:04

Emita schreef:
Wat voor oefeningen moest je doen Xivura? :D Hoe lang duurde de workout?
Ik ga nu ook naar de gymmmm

4x 7 minuten dus ongeveer een half uur.

Jump squats, squats, walking lunges, knee ups, burpees etc. Vandaag was leg & cardio day.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:06

Dat is wel een fijne tijd goed vol te houden!

Welkom sem! Slim begeleiding te vragen. Wat is je doel?

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:23

xRiiannex schreef:

Af en toe moet dat kunnen! Lekker genieten ervan! Vooral als je ook al naar de sportschool bent geweest. :D
Renee, succes met je zoektocht naar een jurkje. Wel foto's showen als je iets vind hé!
Sem, welkom hier :) Misschien kan je de stap naar de sportschool gaan kleiner maken door samen met iemand te gaan? Begeleiding vragen is inderdaad al een hele goede! Motiveert ook zeker.

Ik had vanavond nog een flink stuk willen wandelen met de hond, maar het is echt slecht weer. :( Wel vandaag 12 km gefietst, 6 km hardgelopen (5.12 min per km, dus een halfuur ongeveer) en vanochtend bijna 2 uur gewandeld.

Weten jullie nog gezonde, maar kcal rijke voedingsmiddelen? Ik vind het toch best lastig om aan mijn kcal te komen dagelijks. :o Ik eet al alleen volle producten waaronder veel kwark, fruit, noten en groenten.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:07

Mijn doel is vooral om gewoon een beetje sportiever te worden en genoeg in beweging te zijn.
Verder mogen buik en billen wel wat gespierder, maar er hoeft niks af. :) Ik ben al hard op zoek
naar een sportmaatje, maar ik krijg niemand mee helaas! Mijn moeder wil wel, maar die wil niet
aan een jaarabonnement vastzitten en dat is bij de sportscholen die we tot nu toe zijn tegen
gekomen wel het geval + ik wil graag een sportschool die op alle dagen open is en de
sportschool die mijn moeder op het oog had is alleen doordeweeks geopend.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:28

Egopost, maar ben heel tevreden met mezelf *\o/*
Laatste tijd zat ik er een beetje doorheen. Ben aardig spieren aan het bouwen waardoor de weegschaal stil staat en crossfit viel me iedere keer tegen, redde de workouts niet en merkte niet voldoende progressie.
En vandaag tijdens het trainen mijn eerste double under gedaan! Daarna mijn PR benchpress met 2,5 kg verhoogd en mijn WOD ook nog gehaald met hele diepe squats er in. Yeah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:43

Kunnen we de Renee's niet nummeren of zo? Ik denk net; wát heb ik over een jurkje gezegd!? >;)
Heerlijk gevoel, secricible! Ga zo door! *\o/*

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:59

Super secrible!

Morgen een raar dagje.
Werken van 0700 tot 1000 dan half 11 met groepje hardlopen dan weer werken van 1500 tot 1800 fijn zo'n gesplitste dienst

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:06

Renee1991 schreef:
Kunnen we de Renee's niet nummeren of zo? Ik denk net; wát heb ik over een jurkje gezegd!? >;)
Heerlijk gevoel, secricible! Ga zo door! *\o/*

Deze renee wilt geen nummer worden :')