Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Ah oke. Ja, als je al iets hebt gevonden wat goed werkt voor je zou ik niet wisselen
Marjoow schreef:Heeft iemand misschien foto's van de advent van vorig jaar? Of heeft iemand dat geplaatst zodat ik op diens berichten kan zoeken?
Ik twijfel. Zou het erg leuk vinden maar ben bang dat er veel in zit wat ik niet zou gebruiken.
Matheno schreef:Marjoow schreef:Heeft iemand misschien foto's van de advent van vorig jaar? Of heeft iemand dat geplaatst zodat ik op diens berichten kan zoeken?
Ik twijfel. Zou het erg leuk vinden maar ben bang dat er veel in zit wat ik niet zou gebruiken.
Er zijn heel veel unbox filmpjes van de advent van vorig jaar te vinden.
Marjoow schreef:Er zijn heel veel unbox filmpjes van de advent van vorig jaar te vinden.
Matheno schreef:Marjoow schreef:Heeft iemand misschien foto's van de advent van vorig jaar? Of heeft iemand dat geplaatst zodat ik op diens berichten kan zoeken?
Er zijn heel veel unbox filmpjes van de advent van vorig jaar te vinden.
Matheno schreef:Marjoow schreef:Er zijn heel veel unbox filmpjes van de advent van vorig jaar te vinden.
Ik zoek alleen een foto
Queelens schreef:Roosch schreef:Ach arme meid. Ik wil je er wel vanaf helpen hoor! Zal ik je mijn adres pben?![]()
![]()
Ik was zomaar in de stad van de week en was toen zomaar weer wat rituals rijker. Zou echt de hele winkel wel kunnen leegkopen elke keer.
Het is allemaal zo heftig en zwaar. Al die spullen