Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Ik dacht dat jij voor je ziek werd besloten had om je kinderen niet te vaccineren?
Je bent toch gestopt al bij je oudste te vaccineren, lang voor je ziek was?
dromertje2 schreef:Ah ok, dacht ergens in een ander topic gelezen te hebven dar je zei dat je spijt had dat je je oudste had gevaccineerd en je dit bij je jongste niet meer ging doen. Maar ik zal misgelezen hebben dan. Mijn excuses.
Anoniem schreef:Nog steeds geen nieuws over de mazelen patiëntjes, geen nieuws is goed nieuws?
Als het niet goed was gegaan had het groot uitgemeten in alle kranten gestaan maar nu wordt het ineens stil gezwegen?
Het is toch ook groot nieuws wanneer ongevaccineerde kinderen complicatieloos de mazelen doorstaan.
Niet echt netjes van de media om moord en brandt te schreeuwen, met de vinger te wijzen er zo angst propaganda te verspreiden om vervolgens de situatie niet af te ronden en, bewust, een beoogde indruk en sfeer achter te laten.
Avalanche81 schreef:Ik ben wel blij dat je het meldt eigenlijk, ik wil toch nog weleens weten of ik ervoor ben ingeënt. Ik weet wel zeker dat ik DKTP heb gehad, maar BMR? Anders laat ik ook gewoon bijprikken idd. En sowieso, ik wil een baby. Toch wel fijn dan als kindje wat antistoffen van mij meekrijgt.
benangelique schreef:toch snap ik Repelsteel wel. Negatief nieuws verkoopt nu eenmaal beter dan positief nieuws. Nu is dat omtrent mazelen, maar het gebeurt op veel grotere schaal natuurlijk.