Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:52

Ik kom weer eens binnen vallen in dit topic. Ben ooit begonnen met de 30DS maar niet volgehouden :o
Wel altijd mee blijven lezen hier en als ik dan die resultaten zie gaat het toch wel weer kriebelen :P Dus ik ben van plan om dit weekend weer opnieuw te starten met level 1, mn maten opnemen, geen frisdrank meer drinken of in ieder geval minderen en gezonde tussendoortjes.. Ik ben benieuwd hoelang ik het deze keer volhou, maar als ik een dipje heb dan schakel ik jullie hulp wel in O:)

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 11:53

Welkom terug Missy! Deze keer ga je het gewoon volhouden en anders zorgen wij daar wel voor :Y) :D

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 13:01

Zo, ik heb er al 24 km op zitten. Vanavond nog 8 en misschien nog een lesje 30D. En succes missy! You can do it

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:42

Net dag 1 level 1 gedaan :D Voelt toch wel weer lekker, maar valt me ook wel weer tegen :(

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:07

Waarom valt het tegen?

Ik ben enkele dagen bezig met Ripped week 3 en mijn bovenbenen hebben nog nooit zo hard moeten werken als nu, wat is deze workout pittig zeg! Ik vind het wel fijn, ik ben echt verslaafd aan het worden aan afzien denk ik :o

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 10:56

Omdat ik vorige week tot halverwege de 30 dagen ben gekomen had ik verwacht dat (zeker level 1) me nu wat makkelijker af zou gaan. Maar ik moet gewoon weer van voor af aan beginnen..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:47

Na 5 maand Jillian was ik ook herbegonnen aan de shred, en oke, inmiddels wist ik al dat ik niet écht zou doodgaan tijdens push-ups, en kon ik met zwaardere gewichten aan de slag, maar nog steeds was het zwoegen. Als je het te makkelijk hebt, doe je niet genoeg je best en maak je geen vooruitgang, bekijk het zo :)

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 13:52

Ja precies daar heb je ook wel weer een punt. En vandaag heb ik gewoon weer spierpijn met het traplopen haha, vanavond gewoon weer! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:00

Sore today, strong tomorrow 8-) !

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:05

Oh jeetje. Ik had vanmorgen bedacht dat ik wel naar de stad kon lopen (zo'n 8 tot 9 km verderop) Maar toen ik halverwege bij een tussengelegen dorp kwam dacht ik, nou...Dat is me toch wel een beetje te ver. Ik draai om. Dus omgedraaid, kom ik een bordje tegen voor de toeristische route. Dus ik dacht, die neem ik, dan loop ik naar het dorp dat naast mijn dorp ligt en dan vanaf daar langs de weg terug. Nou...Dat ging dus niet hoe ik had bedacht xD Ipv dat die naar het naastgelegen dorp liep, liep die toeristische route in een kronkel van een half uur naar, jawel, 200 meter links van de straat waar ik besloot om te keren. Dus kon ik alsnog de normale route terug lopen. Dus, ik heb alsnog anderhalf uur gelopen en zo'n 14 km afgelegd.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:06

Netjes SP!

Ik ga vanavond dag 5 van 30DS doen :j

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:42

Ik ga proberen vanavond weer te beginnen aan level 1...
het lukt me door de weeks gewoon niet.
Ik rij doordeweeks 2 paarden per dag en werk 40 uur in de week.
Alleen op maandagavond heb ik '' vrij'' dus ben ik daarop begonnen maar ook in het weekend lukt het gewoon niet.

hoe doen jullie dat toch allemaal! :-O
wil dat het mij ook zo graag lukt

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 10:56

Ik heb gister na veel gesteun en geklaag level 1 dag 2 gedaan O:)
lis1: Dit heb ik ook wel een beetje hoor, ik rij een keer per week paard en daarnaast heb ik 2 keer per week badmintontraining/wedstrijd. Ik kijk gewoon hoe het gaat in combinatie met school en anders shred ik niet op de dagen dat ik al een andere sport doe.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 11:12

Ik sta een half uur eerder op om te sporten
verder hoef ik nog niet iedere dag te rijden (wel de verzorging van m'n 4 jarige), dus houd ik wat meer tijd over 's avonds om evt een tweede workout te doen
op de dagen dat ik thuis werk heb ik ook geen reistijd, dus dat scheelt ook een hoop

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 12:22

ik heb naar mijn werk half uur reistijd en naar mijn paarden ook dus ik ga smorgens om 8 uur van huis ( en ben helaas geen ochtendmens en 's ochtends ook niet echt de mogelijkheid om te douchen ( woon nog thuis dus drukte smorgens in de badkamer)
e 's avonds ben ik vaak rond half 9 thuis en ohja ik heb ook nog een vriend die aandacht wil haha!

Maar vanavond gaan we het weer proberen! want het is wel super leuk om te doen en het resultaat met spierpijn nog meer

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:31

Bhriseis schreef:
Onthoud vooral hoe slecht je je voelt, en put daar je motivatie in om volgende keer niet toe te geven aan een vreetbui. Net omdat je weet dat je je zo ellendig voelt...

Wees ook niet te hard voor jezelf nu: het krikt je metabolisme even op, morgen heb je extra motivatie om gezond te eten, en het was vast een keertje lekker! Eens uit de bocht gaan kan echt geen kwaad en overkomt iedereen, zelfs Jillian :(:)

Ik hoop in ieder geval dat je er enorm van genoten hebt! En morgen is een nieuwe dag :)

thanks!!
nu heb ik alleen het weekend niet geshred, zaterdag 11 uur gewerkt, in de bediening op een feest dus op zich genoeg gelopen. Zondag nog spierpijn van het werken en een dag door de efteling gewandeld haha. Maar gister weer geshred dus ben weer op dreef!
maar WOW wat is level 3 zwaaaar ;(

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:56

Nou ik ben weer goed bezig. :D Sorry het is een beetje egopost want ik ga over 2 minuten naar huis. :')
Ontbeten met zo'n donker en best groot meergranen beschuit, toen een mueslireep en een uurtje later een banaan. Tussen de middag een waldkorn bol met filet en een helft met rosbief, en een mini bruin bolletje met jam. Daarnet nog een mandarijn naar binnen gewerkt, straks avondeten en dan weer 3 uur dansen. :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:20

30D is toch wel saai en braaf zonder gewichtjes -O-

Damn Spikkel, met die hoeveelheid eten zou ik echt omvallen :')

Heb vandaag sowieso "eetdag" m'n avondeten van net tikte de 1000kcal aan xD
Ga straks nog een rondje over t strand lopen en misschien vanavond iets anders Jillian. Heb namelijk nog een koffiekoek liggen en die moet ook op :9

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:42

solarpleure schreef:

Ga straks nog een rondje over t strand lopen en misschien vanavond iets anders Jillian. Heb namelijk nog een koffiekoek liggen en die moet ook op :9

huh je woont in Oss staat in je profiel, waar ga jij over het strand lopen :D ?
en die koffiekoek voor een keer is echt geen ramp hoor.. lekker toch!

ik ben morgen jarig en ik ga mezelf echt niet weerhouden van iets lekkers op mijn eigen verjaardag hoor! Morgen zet ik trouwens ook jillian even aan de kant *D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:44

Op je verjaardag mag je schranzen Triumph :)) Geniet er van!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:01

Ja, lekker genieten Triumph
Ik ga donderdag ook uit eten met collega's, menu staat al vast, maar niets dramatisch geloof ik (misschien de chocolade taart met macademia ijs na dan :P)
Toch maar eens genieten, lang geleden dat ik een echt cheat maaltijd heb gedaan

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:07

Hoe houden jullie het vol? Ik heb ieder weekend cheatweekend :D Bevalt me prima.
Ik zit nu op een BMI van 18,5 dus ondergrensgeval.

Vandaag geen Jillian maar weer eens de Beachbabe in combinatie met de crosstrainer. Wie van jullie doet de Beachbabe ook wel eens? Ik heb nl. een vraagje over een paar oefeningen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:36

Ik heb nu pas de eerste pijnloze dag achter de rug met mijn gehemelte. Omwille van mijn weinige opties tot eten heb ik dus behalve mijn paard 2x/week rijden niks extra gedaan sinds vorige vrijdag. Voel me nog steeds niet zo top, en ook gewoon moe omdat ik dus weinig energie kan opnemen via voeding. Vanaf morgen kan ik weer proberen normaal te eten, en dan gaan we er weer invliegen :)
Heb de afgelopen 4 dagen niks anders gegeten dan pasta, soep met beschuit of vis met puree. Na 2 weken zachte voeding komt het mijn oren uit! Banaan, hardgekookt ei, brood... Alles deed gewoon pijn om te eten :(

Ik ga alleen de dagen dat ik ga paardrijden en lopen niet meer aanvullen met 30DS. Dat is tikje teveel van het goede heb ik gemerkt. Dus dan heb ik 3x/week hardlopen, 2x/week dressuurmatig rijden (2x stapritje van 1u tel ik niet mee) en dan 5x/week de shred.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:40

Haha ik heb ook wel veel cheatdagen (en cheatmomenten) :')
Als avondeten nog een chocolate chip cookie ( :o ) en volkoren pasta met tomaten en gamba's op, en na het dansen nog een bak muesli met magere melk.
Morgen weer naar de diëtiste, ben benieuwd.. heb al heel lang niet gewogen en gemeten. :o

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 22:50

MD_Triumph schreef:
solarpleure schreef:

huh je woont in Oss staat in je profiel, waar ga jij over het strand lopen :D ?
en die koffiekoek voor een keer is echt geen ramp hoor.. lekker toch!

ik ben morgen jarig en ik ga mezelf echt niet weerhouden van iets lekkers op mijn eigen verjaardag hoor! Morgen zet ik trouwens ook jillian even aan de kant *D

Ja klopt, maar ik ben momenteel op vakantie in Cadzand, zo'n 50 meter lopen van t strand af :P Heerlijk in m'n eentje :D
En die belgische koffiekoeken zijn zoooooo lekker, daar mag je mij 's nachts voor wakker maken :j

Morgen op je verjaardag ook lekker genieten! Vind t altijd zo'n dooddoener als mensen op verjaardagen (ongeacht hun eigen) taart af slaan "omdat ze aan de lijn zijn", vooral aangezien als ze dat vaak enkel op verjaardagen zijn :')

Fitz, ik heb het geluk dat ik gezonde voeding heerlijk vind en makkelijk de keus kan maken om of 2 borden gezonde voeding te nuttigen ipv 3 happen ongezonde voeding en dan evenveel kcal te hebben gegeten. Vandaag was wel echt schandalig. Heb 3000 kcal op := (ook wel minimaal 2600 verbrand, maar toch)