Wel altijd mee blijven lezen hier en als ik dan die resultaten zie gaat het toch wel weer kriebelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Onthoud vooral hoe slecht je je voelt, en put daar je motivatie in om volgende keer niet toe te geven aan een vreetbui. Net omdat je weet dat je je zo ellendig voelt...
Wees ook niet te hard voor jezelf nu: het krikt je metabolisme even op, morgen heb je extra motivatie om gezond te eten, en het was vast een keertje lekker! Eens uit de bocht gaan kan echt geen kwaad en overkomt iedereen, zelfs Jillian![]()
Ik hoop in ieder geval dat je er enorm van genoten hebt! En morgen is een nieuwe dag
solarpleure schreef:30D is toch wel saai en braaf zonder gewichtjes![]()
Damn Spikkel, met die hoeveelheid eten zou ik echt omvallen![]()
Heb vandaag sowieso "eetdag" m'n avondeten van net tikte de 1000kcal aan xD
Ga straks nog een rondje over t strand lopen en misschien vanavond iets anders Jillian. Heb namelijk nog een koffiekoek liggen en die moet ook op
MD_Triumph schreef:solarpleure schreef:30D is toch wel saai en braaf zonder gewichtjes![]()
Damn Spikkel, met die hoeveelheid eten zou ik echt omvallen![]()
Heb vandaag sowieso "eetdag" m'n avondeten van net tikte de 1000kcal aan xD
Ga straks nog een rondje over t strand lopen en misschien vanavond iets anders Jillian. Heb namelijk nog een koffiekoek liggen en die moet ook op
huh je woont in Oss staat in je profiel, waar ga jij over het strand lopen?
en die koffiekoek voor een keer is echt geen ramp hoor.. lekker toch!
ik ben morgen jarig en ik ga mezelf echt niet weerhouden van iets lekkers op mijn eigen verjaardag hoor! Morgen zet ik trouwens ook jillian even aan de kant