Vanaf morgen gaat de shred vast beter; de eerste dagen waren voor iedereen de ergste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Wie zei er ook al weer dat yoga met Jillian zo relaxing was?!?
Vandaag voor de zesde keer level 2 gedaan en zelfs het dubbel touwtjesspringen ging goed, dus ik dacht ach zal ik eens de yoga DVD proberen ... heerlijk ontspannen enzo. Dus niet!
Anne. schreef:Weten jullie trouwens nog goeie oefeningen op mijn kuitspieren in plaats van dik lang te maken?Mijn kuiten willen NIET mee tonen.. Ik haat mijn kuiten
MoonWencke schreef:Hier wordt het toch weer eens tijd om te gaan shredden, heb het nu 4 dagen niet kunnen doen... heb tot dag 8 gehaald. Wat zouden jullie aanraden om nu te doen?
Ook hier geen confectiemaat, maar dat komt doordat mijn onderbenen zo kort zijn, dat ik max hoogte 39/40cm heb, en die wordt alleen in kindermaten verkocht. Dan zijn mijn kuiten dus ook veel te breed(ook lastig bij het vinden van gewone leuke laarzen, of te lang, of te smal of beiden)
sannx94 schreef:Phor; ik loop ook heel veel, heb n hond thuis die veel beweging nodig heeft. Zal t genetisch zijn? Alleen heeft niemand zó dikke kuiten als ik..
phormicola schreef:sannx94 schreef:Phor; ik loop ook heel veel, heb n hond thuis die veel beweging nodig heeft. Zal t genetisch zijn? Alleen heeft niemand zó dikke kuiten als ik..
Met veel lopen en fietsen bedoel ik dat ik 100 km per week fiets en minstens 8 uur per week paardrijles geef aan kinderen (vooral beginners, if you know what I mean) en dan tel ik al het 'normale' lopen/fietsen voor boodschappen, school, etc niet mee.