(Als ik niet zo'n lastige kruin zou hebben waardoor ik geen pony kan dragen zou ik jet zelf doen

Oké dan valt die andere af, dat het te kort is is ook de reden dat ik het nog niet zo heb laten knippen dus ik begrijp je wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Zo dat witgrijze moet je staan zeg, gedurfd!
Kennen jullie het verschijnsel dat je haar steeds weer een beetje blonder wordt van zichzelf?
In oktober heeft de kapper het best donker geverfd en heb nu niets geen uitgroei, het is gewoon weer een heel stuk blonder geworden. Heb dat vroeger eerder gehad, en in alle permanent-jaren werd het mega blond.
Is dat een eigenschap van mijn haar, dat blond dominant is ofzo, of doe ik wat verkeerd?
_Micha_ schreef:Sowieso de aanwijzingen opende verpakking volgen, verder bij je hoofdhuid beginnen zodat die helemaal gedaan is en dan de lengtes. Eventueel kan je je haar met klemmen scheiden zodat je beter overzicht hebt.
Oh en leg een oude handdoek over je schouders zodat je geen vlekken op je kleding krijgt en doe een oud shirt/broek aan.
Verder zou ik het de eerste keer niet zelf verven maar iemand anders laten doen maar ik ben bij mezelf een haarverf ramp.
Nog iets leuks, mijn vriendin heeft met een wedstrijd van kinki kappers voor 65 euro (geloof ik) aan haar producten gewonnen. Deze zijn allemaal van l'oreal professionel en onder andere de clay en drie producten van de playball lijn, wax, spraywax allemaal dingen die ik niet gebruik maarrrrrr ook een shampoo en een 'absolute repair masker' die heb ik dus ingepikt en net voor
het eerst gebruikt. Het is qua structuur een beetje vergelijkbaar met kokosolie maar dan iets minder hard, ruikt heel lekker en mijn haar voelde heel zacht nadat ik het u
itgespoeld had. Ik ben benieuwd hoe het blijvende effect is en of mijn haar er vet van wordt maar tot nu toe ben ik enthousiast.
_Micha_ schreef:Dat zou heel goed kunnen Jennifuur, toen ik mijn haar blond ging verven was er helemaal niks roods meer te zien maar mijn haar werd wel geelachtig.
Spoeling gaat er niet meer uitals je echt je eigenl kleur weer wil kan je het beter die kleur verven michelle