Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:51

Nelleke ik ook ben helemaal verliefd op de verpakking :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:40

Mooi Suus! Die verpakkingen van YSL zijn altijd zo mooi ook. :~ <3
En Heaux is ook mooi Glossi! :) Alleen ik ben bang dat ik er dan als een vampier ga uitzien. :') En leuk dat je toch nog Capri hebt gekocht. :D
Nelleke: Handig van die korting. :)) Alleen jammer dat het rood van je lippen er nog zo door komt.. Klinkt een beetje zoals de Rouge Coco Shines van Chanel, die vind ik wel heel fijn dus misschien een leuke goedkopere oplossing. :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:10

Suus___ schreef:
Omg.. Heb t gedaan..
Yves saint Laurent rouge volupte shine nummer 15 is van mij :D

Alleen om het hoesje zou je die al willen hebben, prachtig :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:46

Rustig hier!
Ik heb me weer laten gaan bij de Douglas :oo Het is dat het al sluitingstijd was èn ze niet alles op voorraad hadden, anders had ik nog meer gekocht :o Maar goed van niet, nu kan ik ook nog op zoek naar een (goedkoper) alternatief voor de nude lipstick en de bruine eyeliner :P

Het was rustig dus ik heb me op laten maken toen 1 vd visagistes vrij kwam. De gebruikte oogschaduw heb ik ook gekocht, alleen de eyeliner vergeten, maar goed ik wil dus een bruine en die ze gebruikte, van Lancome, is dan ook wel weer duur :+ Ze vroeg wat ik wilde, nou een beetje zomerse make up dat past bij een wat gebruinde huid. En dat was geslaagd :j

Gekochte oogschaduw:
http://www.douglas.nl/douglas/Make-up-O ... 47598.html (On Set)

1 vd 2 lipsticks (wilde ook een nude, maar die was dus niet op voorraad:
http://nl.burberry.com/store/beauty-fra ... scus-no20/
Kleur 20, Hibiscus (leek op de hand paarsig, maar op mijn lippen echt heel mooi diep rozerood :+:)
uitgezocht met behulp van een andere Douglas medewerkster. Ze waren allemaal super vriendelijk. Gezellig.
Helaas was Burberry uitgesloten van de 25% actie, daarom vond ik het minder erg dat de Nude er niet was :P

En dan nog
De Bronze Goddes bronzingpowder van Estee Lauder en een wenkbrauwpotlood. Die van Anastasia was niet op voorraad dus 1 van Estee Lauder meegenomen.

Wil nu dus alleen nog een fijne bruine eyeliner en een nude lipstick..

Véél soesjes gegeten ook, ze hadden dozen vol en omdat het zo rustig was kwamen ze steeds langs met neem er maar 2 hoor :))
Rara ook dat het overdags dus erg druk was en met de VIP avond niet. Of iedereen zat natuurlijk achter de PC :)*

Helaas vergeten een foto te maken van de look. Stond mooi. Al stond het mooier met de rode lipstick dan met de nude. Zei ze zelf ook, met de laatste hadden de ogen wat opvallender gemogen. Leuke visagiste :j

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:37

Die rode lipstick is moooooooi! Zo'n kleur wil ik ook nog eens! Oogschaduw is ook leuk! Ik hou wel van die shimmer, heb zelf die shimmer cubes van de body shop :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:37

Nelleke, ja dat is een cream blush :j idd zacht kleurtje <3

Djilna, lekker geshopt *\o/* Bronze Goddess heeft een mooie verpakking <3 eye candy hihi.

Loose, ja dat dacht ik eerst ook maar dat valt best mee. Ik heb swatches op een lichte huid net als mij gezien en daar is hij ook heel mooi op. Hij schijnt weer met de fall collectie uit te komen dus ik ga MAC dan lekker stalken achter mijn laptop om hem te kunnen kopen.

Morgen komt als het goed is een pakketje van Asos aan. Had bronzing mousse van St.Tropez gekocht. Alleen komt de mitt later.. dat is wat jammer. Ben er benieuwd naar deze self tan. Ga hem meteen uit proberen :P Schijnt dat hij 7 tot 14 dagen blijft zitten.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:08

Leuke aankopen Djilna! :) Die rode is echt prachtig. :j Misschien kan je trouwens nog bij MAC kijken voor een nude lipstick? Die zijn iets goedkoper en heel veel keus.

Glossi: Ben benieuwd naar de selftan, zit er zelf ook aan te denken het te gaan kopen (had wel goede dingen gelezen over Collistar), mijn bruinte tint wil niet zo goed lukken dit jaar. ^)

Heb eergister NARS albatross highlighter gekocht en de dag ervoor van MAC Speak Louder lipstick (http://www.maccosmetics.it/images/produ ... MCF308.jpg). En vandaag nog J'adore Dior parfum voor 15eu (20ml), was van een man die in de gevangenis zat die vandaag de stad in moesten om parfum te verkopen en wie dan het meeste hadden verkocht konden ipv het laatste jaar in de gevangenis doorbrengen een jaar werken als promoter. Dus nog een goeie daad ook. O:)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:47

Nou hij is helemaal goed gekeurd :D Ben vet bruin voor mijn doen *\o/*

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 16:04

:)) Gelukkig dat dat soort producten ook steeds beter wordt.
Ik heb de bruiningspray van Yves Rocher gekocht om te proberen. Maar ik ben nog een beetje bruin van Ibiza. Dit weekend maar eens kijken hoe dat spul werkt :D

Ben zelf ook weg van mijn nieuwe lipstick :+: En dat terwijl ik vroegah nooit rood zou dragen. Maar ja we worden ouder hè O:)
Voor een nude ga ik idd even langs de Bijenkorf voor MAC en gewoon langs de drogist. Zijn meer merken met die tinten. Wil alleen ook wel nog graag de Tiger Eye(86) van Estee Lauder :o

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:26

Ja ik denk dat ik dit veel ga gebruiken hihi. Je brengt je mousse met een mitt aan. Laat het 4 tot 6 uur inwerken en wast het daarna eraf. Dus je kunt er ook gewoon mee zwemen of in de regen lopen. Super handig :D

Ennn ik heb eindelijk de te donkere foundation van Lancome kunnen proberen. Hele mooie foundation *\o/*

Rode lipstick vind ik super mooi. Heb er nog geen. Vroegah vond ik het ook niet mooi :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:35

Ik vind rood altijd heel heftig, omdat ik zelf een hele lichte huidskleur heb (van nature lichtblond). Heb er meerdere gehad maar heb ze allemaal uiteindelijk weer weggegooid of weggegeven.

Heb nu die ColorBoost van bourjois, een heel licht luchtig rood kleurtje en ik merk dat ik die wel pak, ook al vind ik het nog best heftig in m'n gezicht.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 11:39

Ik vind rood wel mooi, maar vind dat mijn ogen dan zo wegvallen bij mijn mond. Zelfs als ik een winged eyeliner maak heb ik dat idee nog, maar ik vind smokey eyes oid ook weer zo heftig bij al een felle kleur mond.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:08

Heb ik ook Loose, ik heb ook redelijk 'kleine' Jennifer Lawrence achtige diepliggende ogen met een 'hidden eyelid' om het zo maar te zeggen. Ik heb wel vrij volle lippen voor een westerse blondine. Dus rode lippenstift is echt heel heftig. In combinatie met een smokey-look eigenlijk alleen draagbaar naar een gala o.i.d. maar niet voor overdag.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:58

Ik ken het precies ;) Daarom wilde ik ook nooit rood. En het is ook zeker geen kleur die ik dagelijks gebruik. De knalrode had ik dus vorig jaar november van Bourjois gekocht en die heb ik echt weinig op. Was tegelijk met de fuchsia, ook zo'n kleur die ik nooit zou dragen. Maar was 1+1 gratis en ik was in een gekke bui :') Alleen bij een feest ofzo of waar het donkerder is heb ik die op 8-) Nu zocht ik er een warme kleur rood bij, dat staat niet zo heftig al valt het nog steeds op. En geslaagd dus.

Gisteren nog langs ICI paris. Tiger Eye van Estee Lauder was er nog 1 van dus meteen meegenomen en van BE een nude meegenomen (kleur Harmony). De eyeliner van Collistar hadden ze dus online weer wel en nu in de winkel niet maar om nu voor 1 dingetje online te bestellen..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 06:40

Was gister even in Amstelveen, een L'occitane, Bodyshop, Bijenkorf, Ici Paris en Douglas naast elkaar...

Heb niks gekocht. :') Mocht van mezelf niet naar binnen. We kwamen voor een kamerplant en voor nespresso-koffie en daar zijn we ook mee thuisgekomen. :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:52

:)) Knap van je!

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:57

Wat zijn jullie meningen over Bourjois foundation? Het is nu 1+1 bij douglas op Bourjois... En wat voor product raden jullie me nog meer aan van Bourjois?

Sorry dat ik zo binnen kom vallen maar op blogs lees ik verschillende meningen... :)

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:22

Ik heb dr healthy mix foundation van bourjois, ik vind hem de beste die ik al heb gehad! Ik kies wel voor een natuurlijk effect, niet te dekkend met een gezonde gloed.wil je echt mat en dekkend moet je een andere nemen denk ik

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:49

Ik heb de flower perfection en vind m te dekkend..

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:16

Oke, bedankt... Ik zoek wel naar een lichte dekking en een natuurlijk effect. Dan ga ik nog wat reviews lezen van de healthy mix.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 07:24

Ik mix m met een iets te donkere foundation voor de perfecte kleur en dat vind ik hem
Dun aangebracht wel prettig :)
Mix m met photofinish van catrice

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:07

Ik zit even looks te kijken op youtube, ik kwam deze tegen en ik vind het wel erg mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=r0HpbASP7AM

Ik heb al een tijdje dat ik twijfel over mijn oogpotlood aan de onderkant van mijn ogen. Bij heel veel mensen zie ik dat ze dat niet hebben, maar als ik het zelf niet heb dan voel ik me zo "kaal", een hele andere blik krijg ik dan, waarschijnlijk zal ik gewoon moeten wennen.

Nu kwam ik dit filmpje tegen en dit lijkt me ook wel erg mooi, zij doet aan de onderkant in de waterline eerst wit en dan paars aan de onderkant, heel subtiel.

Ik heb blauwe ogen en donkerbruin haar, wat voor kleur zou dan mooi staan om aan de onder kant te dragen? Ik houd er niet zo van als het zeer opvallend is.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:27

Pff simpele everyday make-up noemen ze dat :=
Met zoveel concealer/foundation en poeder ben je mij al kwijt :') Ogen zijn wel heel mooi opgemaakt idd.

Voor komende winter wil ik wel een fijne foundation trouwens. Zit nu idd aan die Healthymix van Bourjois te denken. Hoor daar zoveel positieve geluiden over! En nu in de aanbieding dus. Eerst maar eens kijken welke tint ik nodig heb.

Mariettjj, volgens mij kun je dan best veel hebben. Gewoon simpel bruin vind ik vaak al een stuk zachter dan dat zwart.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:32

Haha, ja naar die titel zat ik ook al te kijken...
Ik gebruik nu inderdaad bruin ipv zwart op de onderkant (vaak ook boven, maar ik vind zwarte eyeliner net wat strakker eruit zien).

Nu ik het over eyeliner heb, ik heb vaak met vloeibare eyeliner dat ik mijn wimpers ook onder kladder en als ik er dan mascara over doe krijg je van die lelijke vast geplakte wimpers. Hoe voorkomen jullie dat er eyeliner op je wimpers komt? Of heeft het ook te maken met welke mascara je gebruikt? Ik heb de eyeliner van Rimmel (waterproof).

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:39

Ik heb hangwimpers, dat scheelt met het op doen van eyeliner :)) Helpt het om je ooglid goed straks te trekken?