Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen ik ben bang dat ik er dan als een vampier ga uitzien.
En leuk dat je toch nog Capri hebt gekocht. 
Alleen jammer dat het rood van je lippen er nog zo door komt.. Klinkt een beetje zoals de Rouge Coco Shines van Chanel, die vind ik wel heel fijn dus misschien een leuke goedkopere oplossing.
Het is dat het al sluitingstijd was èn ze niet alles op voorraad hadden, anders had ik nog meer gekocht
Maar goed van niet, nu kan ik ook nog op zoek naar een (goedkoper) alternatief voor de nude lipstick en de bruine eyeliner 
Ze vroeg wat ik wilde, nou een beetje zomerse make up dat past bij een wat gebruinde huid. En dat was geslaagd
)

idd zacht kleurtje
Bronze Goddess heeft een mooie verpakking
eye candy hihi.
Schijnt dat hij 7 tot 14 dagen blijft zitten.
Die rode is echt prachtig.
Misschien kan je trouwens nog bij MAC kijken voor een nude lipstick? Die zijn iets goedkoper en heel veel keus.
Gelukkig dat dat soort producten ook steeds beter wordt.
En dat terwijl ik vroegah nooit rood zou dragen. Maar ja we worden ouder hè 
Daarom wilde ik ook nooit rood. En het is ook zeker geen kleur die ik dagelijks gebruik. De knalrode had ik dus vorig jaar november van Bourjois gekocht en die heb ik echt weinig op. Was tegelijk met de fuchsia, ook zo'n kleur die ik nooit zou dragen. Maar was 1+1 gratis en ik was in een gekke bui
Alleen bij een feest ofzo of waar het donkerder is heb ik die op
Nu zocht ik er een warme kleur rood bij, dat staat niet zo heftig al valt het nog steeds op. En geslaagd dus.
Mocht van mezelf niet naar binnen. We kwamen voor een kamerplant en voor nespresso-koffie en daar zijn we ook mee thuisgekomen.
Knap van je!

Ogen zijn wel heel mooi opgemaakt idd.
Helpt het om je ooglid goed straks te trekken?