Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en gebruik nu BB-cream. En ik zweer er echt bij, heerlijk spul, laat het natuurlijk en zorgt niet voor van die schilfertjes! 

Morrow_Less schreef:Unoo schreef:Hier gaat het ook niet helemaal geweldig. Maar ik draag niet meer zo veel make-up als eerst (ik plamuurde m'n hoofd helemaal vol) en gebruik nu BB-cream. En ik zweer er echt bij, heerlijk spul, laat het natuurlijk en zorgt niet voor van die schilfertjes!
Welk merk gebruik jij ?
heb geen idee waar het nu weer vandaan komt, ik kan zo 2 maand redelijk gaaf zijn en dan komt het opeens weer. De pil slik ik door, ik eet 2 stuks fruit per dag met nog multivitamine tabletjes, drink minstens 1,5 liter water per dag en 1 liter groene of rooibos thee .. 2x per dag reinigen maar dat maakt eigenlijk ook geen verschil. Bluh

hopelijk kan de homeopaat je helpen zodat het beter word 

bij mij ligt het daar dus niet aan. Ben nu drastisch aan het minderen met suiker.
van kou krijg ik honger en trek en ga ik dus meer eten, vaak lekkere dingetjes ipv fruit. Maar probeer het er wel in te houden, want ikwil er ook niet van gaan aankomen en fruit blijft lekker haha.
dat werkt nog het best.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen met een halve cupmaat meer haha

al zo ik een halve of hele cupmaat meer natuurlijk niet erg vinden haha