Wielrenners/ mountainbikers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovemaylo

Re: Wielrenners/ mountainbikers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:15

Al tijdje niet gereageerd.
Maar iedereen is lekker bezig zo te lezen!!
En war betreft dat klikken, soms overkomt mij het ook nog. Dan vergeet ik los te klikken en lig ik al op de grond :p

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 17:55

Maar dat idee van een rondje hier in het noorden, vind ik een goed plan.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:01

Leuk, moeten we deze zomer dan eens doen! Dames on tour, nagels roze en maar giebelen op die fiets. :')

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 18:14

Strak plan, doen we.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:14

Ik zit in zn mailgroep van marianne vos, zij organiseert dit jaar heel veel voor fietsende vrouwen... Zitten leuke dingen bij! Leren in een groep te fietsen, tours, dingen over kleding en spullen, bandenwisselen enz! Zal eens kijken :j

Met zn alle zn tour uitzoeken is ook leuk! Maar Groningen is wel erg ver voor mij :o

Sak, beter idd.. Fietsen in een groep is best eng in het begin!

Wel een grappig verhaal dit! Laatst met 2 vriendinnetjes zn tourtocht gedaan, we waren aangehaakt bij een groep mannen (allemaal zelfde fiets en kleding, werden denk ik gesponsord) die dat al eigenlijk irritant vonden.. Komt er een bocht met een beetje grind, vriendin had de binnenbocht en durfde niet dus ging rechtdoor, ik zat ernaast dus wij gillen samen hahahaa toen waren ze helemaal klaar met ons :')

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:31

:= Ik rijd eigenlijk alleen maar met mannen. Afgelopen zaterdag in een groepje met vier heren en nog een andere dame. Nou, mooi dat zij iedereen zoek reed, jemig wat kan zij fietsen!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:32

Kicke is day he!! Ik rij ook eigenlijk het liefste met mannen, ben ook vrij lang waardoor ik misschien wat meer vermogen heb dan iemand van 160 ofzo

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:47

Ik ben ook niet klein inderdaad. Fiets ook graag met vrouwen hoor, maar ik heb niet zoveel fietsende vrouwen in mijn kennissenkring. Sowieso train ik eigenlijk altijd samen met mijn vriend en/of vader en/of oom.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:33

Romyv schreef:
Ik zit in zn mailgroep van marianne vos, zij organiseert dit jaar heel veel voor fietsende vrouwen... Zitten leuke dingen bij! Leren in een groep te fietsen, tours, dingen over kleding en spullen, bandenwisselen enz! Zal eens kijken :j

Met zn alle zn tour uitzoeken is ook leuk! Maar Groningen is wel erg ver voor mij :o

We Own Yellow of Take The Stage? Ik ben onlangs naar een weekend geweest. Kregen sprintles en les in waaier rijden van Marianne Vos en Roxanne Kneteman.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:02

Ik heb laatst twee toertjes gereden met een vrouwengroep en ik moet zeggen, met mannen is zó veel relaxter rijden :o Hier werd als ze ook maar de indruk kregen dat we misschien zouden kunnen moeten gaan stoppen werd er onmiddellijk met alle twee de voeten uitgeklikt en 'HOOOOOOOOOOOOOO' geroepen. En in de stad (centrum van Utrecht) ging iedereen even alle tegens, voors en achters roepen. Dat werd dus VOOR TEGEN VOOR TEGEN TEGEN TEGACHTERVOOR TEGEN ACHTER JONGENS VOOR PAS OP TEGEN VOOR TEGEN ACHTER. ^) Zucht :')

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 00:40

Haha, dan blijf je ook, voor tegen roepen!

Ik fiets vaak alleen of met mannen ook inderdaad. Ik ben niet lid van een vereniging en ken verder niet veel dames die ook fietsen.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:40

Zo alles klaar aan het maken voor de vakantie. De mountainbike mee naar Les Hautes Alpes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 16:43

Oh lekker veel plezier!

Ik fiets meestal met mijn vriend of buurmeisje :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 17:20

Wat is voor jullie eigenlijk weer om niet te gaan fietsen. Het waait hier nu een windkracht 4/5. Maar het kriebelt wel om toch een rondje te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 17:21

Onweer en hagel/sneeuw fiets ik niet in.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 17:29

Met dit weer ga ik gewoon. :j

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:18

Onweer en hele harde wind vind ik niet fijn. Regen vind ik heerlijk op die zeiknatte zeem na..

Ik ben van plan om een Tacx aan te gaan schaffen voor als het slecht weer is. Iemand die een bepaalde versie aanraadt? Of gewoon rollers?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:47

Kevertje: ik heb er een van elite, niet zoveel research gedaan vantevoren, maar had achteraf liever een tacx gehad omdat die voor dezelfde prijs meer standen had.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:53

Ik heb een tacx die goed bevalt, zal zo even kijken welk type.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 21:54

Ik probeer de framemaat van m'n racefiets op te meten maar kom van hart crankstel tot hart middenbuis uit op 49,5 cm.. Ik ben 1,83 dus daar klopt volgens mij geen hout van. Wat doe ik fout?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 23:29

Ik heb de bleu motion en mn vriend de satori... Mijne is vele malen stiller !!!

Heb ook een cadansmeter van garmin erop, die is weer aangesloten op mn horloge waardoor ik echt alles kan meten en vergelijken (stats fetisj :o) love it :D

Ik fiets liever niet mee regen.. Vind het eng, gedoe (hou niet van poetsen hihi) en gevaarlijk in de stad. Al heb ik meer dan eens flikke buien gehad hoor en dan valt het uiterlijk ook wel weer mee. Glad en pekel is een absolute no go!! Ook gewoon zonde van mn fiets :o

Owwww, te erg!!! Ben al dagen druk met wielsets kijken, wil zoooooo graag 50mm velgen. Maar icm eisen voor gewicht, prijs ,naven, banden, remmen, cassette enz wordt het wel een heel gepuzzel :=

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:04

Ik fiets ook niet als het hard waait, bij koud weer ook niet.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:49

Wat een rust hier!!

Ik ga straks voor een nieuw zadel laten meten ed.
Ik heb zoveel last van het huidige zadel dat ik niet vaker dan twee keer per week kan fietsen.
Met als klap op de vuurpijl dat ik me afgelopen maandag gewoon stuk gefietst heb. Nu begreep ik dat buj het gebruik van antibiotica dit ook wat sneller gaat. Heb een behoorlijk zware kuur achter de rug, maar ik baal er echt behoorlijk van.

Laatste ritje was 32 km met een gemiddelde van 25. Gaat nog niet erg hard maar ik boek wel vooruitgang :j

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 13:19

sakkia, dat is erg vervelend, moet zelf ook nog wennen aan het zadel op mijn racer, op mijn mtb heb ik nog nooit last gehad, kan natuurlijk ook op moment aan mijzelf liggen. Ik fiets normaal altijd ongeacht welk weer want gebruik de fiets ook voor wwv.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 13:59

Vervelend Sakkia, ik heb daar ook snel last van.
Ik heb ook meerdere zadels geprobeerd om uit te vinden welke goor mij het beste was.

Voorlopig fiets ik niet, ik heb nogal hard een paard op m'n voet gehad en ik zit voorlopig in het gips, helaas. :(