Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marshaha schreef:ik ken mensen (maar dat zijn wel mannen) die idd van tussen de borsten en zelfs iet hoge, richtin g keel hele lelijke littekens hebben.
maar ik weet niet of dat bij iedereen zal gebeuren hoor.
zelf heb ik ruim 7 jaar een tongpiercing, en mijn tandarts zegt iedere keer hoe erg dat wel niet is.
en als ik dan vraag of er schade door ontstaan is, moet ie dat ontkennen. maar dat komt nog zegt ie steeds..
moet wel zeggen dat mijn piercing erg ver naar achteren staat (wou ik zelf, omdat ik niet wil dat je het meteen met praten oid ziet), hij staat scheef, van onder in mijn tong naast dat velletje naar de bovenkant, en daar is ie uiteraard recht.
drowning schreef:jaaa ok, maar dat is zowiezo domIk doelde er meer op dat het over het algemeen niet zwaar afgeraden wordt, laat maar zeggen, als e me begrijpt
vicky schreef:en wat betreft het dikker worden van je tong is dat altijd zo en hoe lastig is dat?
Muizje schreef:Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie navelpiercing genezen was?
Manon88 schreef:Navel is echt NIET de minst gevoelige plek voor een piercing! Een van de pijnlijkste piercings en geneest heel lastig. M'n piercer zegt dat een clitpiercing minder pijn doet![]()
turbotinker schreef:vanavond om 20u ben ik aan de beurt voor een madonnapiercing
SuperQuinta schreef:turbotinker schreef:vanavond om 20u ben ik aan de beurt voor een madonnapiercing
Applelove schreef:
wat is een madonna piercing?