Mag ik met jullie meekletsen? Ik ga graag wandelen met mijn hondje en soms gaan de kinderen ook mee. Ik ga niet echt vaak naar speciale wandelroutes ofzo met werk en kinderen is dat lastig maar ge wel graag iedere dag thuis door de paddock wandelen.
Welkom Wortel115, jij woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. Jullie paddock zal ongetwijfeld een stuk groter zijn dan de gemiddelde Nederlandse paddock.
Ja klopt. We wonen nu op een 6000ha boerderij, het plan is om in het komende jaar eindelijk onze eigen plek te kopen. Mijn man is hier manager en met de positie komt een huis.
Het is inmiddels donker dus vandaag ga ik niet meer naar buiten maar ik zal een paar voorbeeld foto’s plaatsen.
We wisten dat het vandaag flink zou gaan regenen, vandaar de keus om een flinke trip te maken met de auto. Onder andere op zoek naar rendieren, daarin zijn we goed geslaagd, bij elkaar hebben we er zeker 50 gezien. Ook nog een bergje beklommen, de lillnipen. Nu even lekker eten. Morgen op naar de hoogste waterval van Zweden en Noorwegen.
gaucho
Geplaatst: 21-08-24 18:05
We wisten dat het vandaag flink zou gaan regenen, vandaar de keus om een flinke trip te maken met de auto. Onder andere op zoek naar rendieren, daarin zijn we goed geslaagd, bij elkaar hebben we er zeker 50 gezien. Ook nog een bergje beklommen, de lillnipen. Nu even lekker eten. Morgen op naar de hoogste waterval van Zweden en Noorwegen.
Ik was vandaag naar Medemblik. Kasteel Radboud. Was leuk,maar eigenlijk had ik het wat groter verwacht.
En even rondgelopen,over de dijk.
En door de haven.
En ook naar het stoommachine museum.
En naar Enkhuizen. Ik wilde een foto van de poort,de Drommedaris.
En op de terugweg vanaf de Houtribdijk,zag ik dit schip. Vond ik leuk.
En door naar de Veluwe. En een rondje gewandeld over het Hulshorsterzand.
shaddy82
Geplaatst: 21-08-24 19:13
Welkom Wortel, jij kunt inderdaad serieus wandelen in je eigen paddock !
Gaucho, wat gaaf zoveel rendieren ! Wat jammer van de regen, is het later nog wel droog geworden ? Wij hadden alleen vanmorgen flink regen, daarna is het droog gebleven.
Lizard, weer prachtige foto's!
Vanmorgen op weg gegaan naar de Atlantic Road, onderweg veel regen, maar na de middag werd het beter en kwam ook de zon nog tevoorschijn
En omdat de zon zo lekker bleef schijnen hebben we nog een strandje opgezocht en zijn we nog met de voetjes in de Atlantische Oceaan geweest
Wat een ruimte wortel. Welkom hier Goof ermelo is zo'n fijne plek. Ik kom daar graag ook met paard. Nog niet gedaan met de nieuwe uk natuurlijk, die moet eerst nog trailer trainen en uitgroeien. Lizard wel mooi Medemblik en uiteraard maak jij er toch ook weer prachtige foto's van. SusanH, je zal de tak op je hoofd krijgen.... Gaucho vandaag richting Noorwegen? En Shaddy wat fijn dat t droog werd en mooi dan dw Atlantische oceaan. Ik alleen maar druk druk werken en daarna klussen bij zoon. Even snel paard en dan katten verzorgen van 2 stel buren die op vakantie zijn. Pff.. maar goed komen rustige tijden