Leuk dat je het eerste item voor de baby hebt gekocht Marjon

Haha, ik ben benieuwd naar de kinderwagen, kan begrijpen dat je liever een iets modernere kinderwagen hebt met wat meer gemak voor jou en de baby.
Mooi dat de test goed is gegaan Freekie! Die waarde ziet eruit als een goede uitslag als ik snel op Google kijk.
Lekker dat jullie al zoveel spullen in huis hebben Gnome en Sky_As

Dat zal veel rust geven?
Fijn dat je weer thuis bent Kiwipitje. Hopelijk kan je je rust vinden en heb je morgen een goede controle. Goede keuze om niet meer naar je werk te gaan. Ik heb ook vaak last van een vertraagde reactie als die komt. Jij en de baby gaan nu even voor alles
Je buik groeit lekker Gnome! Mooi dat het verlof van je man gelijk is goedgekeurd.
Op deze manier is het toch een stuk fijner dan wanneer daar gedoe over is.
Wat leuk een meisje Vivian
Mooi klein buikje heb je QueenE.
Vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad Mriek. Hopelijk kan je een beetje uitrusten met het bankhangen

Of ga je aan de slag met het ledikantje en de kinderwagen?
Fijn dat je je geen zorgen maakt Azmay. Ik ben 13 weken beroerd geweest (ruim 15 weken zwanger nu) en dat gaf me iig een soort van zekerheid dat de baby er nog zat. Nu merk ik niks dus wil morgen bij de geslachtsbepaling heel graag het hartje zien kloppen voor mijn gemoedsrust
Balen zeg Marlis dat Kyra nog steeds niet helemaal is opgeknapt. Succes volgende week met je nieuwe baan!
Jij bent echt lekker actief zeg, dat vind ik heel knap!
Hier weer volledig bijgekomen van het infuus dus vandaag een beetje in huis aan het schoonmaken. De hond had nog een verrassing achter gelaten tijdens het douchen

Scheelt dat onze buurman (boer) sinds gisteren aan het gieren is en het dus al naar stront rook

Morgenavond komen we als het goed is achter het geslacht en zondag komen onze ouders/broers/zussen om het bekend te maken. Leuk vooruitzicht dus

Ik mag van mezelf als ik de baby morgen weer heb gezien (met kloppend hartje) de meubels voor de babykamer en de kinderwagen gaan bestellen