Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:12

Ohhh zo! Maar hoe kan je dan positief testen en de hcg oplopen? Snap nog niet helemaal wat er mis is gegaan? Verdrietig is het wel!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:16

Ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarschijnlijk.

Hier vandaag een beetje goed nieuws op de echo; mijn lijf lijkt het toch zelf op te ruimen..

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:17

Lieve dames! Ik wil gewoon even tegen jullie zeggen dat jullie strijders zijn! Een hele dikke kus vanaf hier!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:40

LinsxDot schreef:
Ohhh zo! Maar hoe kan je dan positief testen en de hcg oplopen? Snap nog niet helemaal wat er mis is gegaan? Verdrietig is het wel!

Hij zit niet in de baarmoeder maar bij de eierstokken. Dus ben technisch gezien nog zwanger hij zit namelijk op de verkeerde plek. Dus hij moet zelf afgebroken worden of operatief verwijderd.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:45

Oh zo! Had er nog nooit van gehoord weer wat geleerd. Hoop voor je dat zelf oplost Lau. Scheelt weer hoop stress

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 17:52

Lau schreef:
LinsxDot schreef:

Hij zit niet in de baarmoeder maar bij de eierstokken. Dus ben technisch gezien nog zwanger hij zit namelijk op de verkeerde plek. Dus hij moet zelf afgebroken worden of operatief verwijderd.

Sorry ik was m’n geduld even kwijt :+

Wat ontzettend poedersuiker Lau! Hele dikke knuffel vanaf hier, mocht het wat betekenen…

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 09:50

Hoe is het met je Lau?
Alles een beetje gezonken?

Merk hier dat ik toch wat moeite heb met; je lijf moet het verder oplossen :=
Moet nu gewoon wachten tot ik ongesteld wordt, wat rustig nog weken kan duren -O-

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 11:59

Rot is dat hè.
Ik heb geluk deze keer maar 4 dagen bloed gehad en klaar maar blijf wel onzeker of nu alles er wel uit is

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 12:11

LinsxDot schreef:
Rot is dat hè.
Ik heb geluk deze keer maar 4 dagen bloed gehad en klaar maar blijf wel onzeker of nu alles er wel uit is

Ja en vloei inmiddels al bijna 2 weken dus tja

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 12:17

Sterkte meiden! Ik was erg laat deze maand. Maar gisteren ongesteld geworden, dus als ik klaar ben met vloeien gaan we weer aan de ovulatie testen :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 12:18

Ik voel mij vooral meh… het bloeden is gestopt maar volgens de gyn staat dat niet in contact met elkaar. Het is afwachten of mijn lichaam het af gaat breken. Ik hoop het wel want ik wil echt niet geopereerd worden.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 12:46

Lau schreef:
Ik voel mij vooral meh… het bloeden is gestopt maar volgens de gyn staat dat niet in contact met elkaar. Het is afwachten of mijn lichaam het af gaat breken. Ik hoop het wel want ik wil echt niet geopereerd worden.

Ik heb zo met je te doen meid, heel veel sterkte

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 22:56

Lau schreef:

Heel veel sterkte! Vind het zo naar voor je

Dayanara schreef:
Sterkte meiden! Ik was erg laat deze maand. Maar gisteren ongesteld geworden, dus als ik klaar ben met vloeien gaan we weer aan de ovulatie testen :j

Toch weer even een tegenvaller dan! Hopelijk de komende keer!

@Barbientje quoten lukte niet maar ik wil je wel sterkte wensen!

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 21:33

Hoe is het met jullie dames?

Hoe is het met de dames waar het mis is gegaan?

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 22:24

Hier vol spanning aan het wachten.. de 20e kan ik testen. Ik merk dat ik er weinig vertrouwen in heb. Bijna het gevoel om niet te testen voorlopig. Vind die negatieve testuitslag zo confronterend elke keer. We gaan het zien...

Nog meer mensen op het wachtbankje?

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 22:44

Lymoncello schreef:
Hier vol spanning aan het wachten.. de 20e kan ik testen. Ik merk dat ik er weinig vertrouwen in heb. Bijna het gevoel om niet te testen voorlopig. Vind die negatieve testuitslag zo confronterend elke keer. We gaan het zien...

Nog meer mensen op het wachtbankje?

Jup, hier ook op het wachtbankje en gemixte gevoelens. Rond de 5 dagen ineens veel kramp gehad maargoed die ken ik nog van eerder.... hier dus ook weinig vertrouwen maar de 23ste kan ik testen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 23:00

Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 23:12

tijger schreef:
Jup, hier ook op het wachtbankje en gemixte gevoelens. Rond de 5 dagen ineens veel kramp gehad maargoed die ken ik nog van eerder.... hier dus ook weinig vertrouwen maar de 23ste kan ik testen.

Yup, heel herkenbaar. Ik heb ook krampen gehad afgelopen week. Maarja, elke keer denk ik ook, zou ook gewoon PMS klachten kunnen zijn.
Ik ga duimen voor je!

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 23:14

IMANDRA schreef:
Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?

Dankje!

En ja, die van Sensitest Digital. Bij bol.com te koop, komen ook 3 zwangerschap testen bij. (Ik had een voordeelpack geloof ik) De eerste keer voor mij dat een LH test met een duidelijke uitslag kwam. En door digitaal dus ook geen giswerk.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 23:33

Lymoncello schreef:
IMANDRA schreef:

Dankje!

En ja, die van Sensitest Digital. Bij bol.com te koop, komen ook 3 zwangerschap testen bij. (Ik had een voordeelpack geloof ik) De eerste keer voor mij dat een LH test met een duidelijke uitslag kwam. En door digitaal dus ook geen giswerk.

Zijn die een beetje betaalbaar? Volgens mij was de bedoeling dat ik straks zowat elke dag test namelijk haha.

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 07:53

@Imandra spannend! Sorry geen goede tips voor je maar ik duim wel voor je dat het voorspoedig verloopt!

@Lymoncello precies dat dacht ik ook ja. Nog een paar dagen dan weten we meer, ik duim voor je!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 08:02

Hier vandaag weer ongesteld geworden, blijft toch pijn doen, al hebben we het soort van los gelaten...

Imandra, die van Sensitest (gewoon op eigen site bestellen hoor) zijn fijn en heel goed betaalbaar! Bij iedere bestelling krijg je ook weer een bon voor 5% korting op je volgende bestelling.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:24

IMANDRA schreef:

Krijg je er ook hormonen bij of gaan ze 1 cel aan prikken. In dat eerste geval hebben tests geen zin en krijg je elke week een echo om te zien hoe de eitjes ontwikkelen.

Verder gaat het meh, heb veel nachtmerries en wil alleen maar slapen.

Spannend dames op het bankje ik hoop het voor jullie.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:46

Lau schreef:
IMANDRA schreef:

Krijg je er ook hormonen bij of gaan ze 1 cel aan prikken. In dat eerste geval hebben tests geen zin en krijg je elke week een echo om te zien hoe de eitjes ontwikkelen.

Verder gaat het meh, heb veel nachtmerries en wil alleen maar slapen.

Spannend dames op het bankje ik hoop het voor jullie.

Het is ook niet niks wat je nu allemaal moet doormaken. As vrijdag word beslist of ze het operatief gaan verwijderen toch? Is dit iets wat vaak voorkomt in het traject waar jullie inzitten?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:54

Het kan gebeuren maar volgens mij is het niet iets wat vaak voorkomt. Soms heb je gewoon rare blopjes die gaan wandelen. Hopelijk blijft hij de volgende keer op zijn aangewezen kampeerterrein.

Vrijdag wordt er inderdaad beslist wat nu handig is. Volgens mij als mijn hcg gewoon zakt lost mijn lichaam het gewoon zelf op. En anders gaan ze hem zoeken.