Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinsxDot schreef:Ohhh zo! Maar hoe kan je dan positief testen en de hcg oplopen? Snap nog niet helemaal wat er mis is gegaan? Verdrietig is het wel!
Lau schreef:LinsxDot schreef:Ohhh zo! Maar hoe kan je dan positief testen en de hcg oplopen? Snap nog niet helemaal wat er mis is gegaan? Verdrietig is het wel!
Hij zit niet in de baarmoeder maar bij de eierstokken. Dus ben technisch gezien nog zwanger hij zit namelijk op de verkeerde plek. Dus hij moet zelf afgebroken worden of operatief verwijderd.
Lau schreef:Ik voel mij vooral meh… het bloeden is gestopt maar volgens de gyn staat dat niet in contact met elkaar. Het is afwachten of mijn lichaam het af gaat breken. Ik hoop het wel want ik wil echt niet geopereerd worden.
Dayanara schreef:Sterkte meiden! Ik was erg laat deze maand. Maar gisteren ongesteld geworden, dus als ik klaar ben met vloeien gaan we weer aan de ovulatie testen
Lymoncello schreef:Hier vol spanning aan het wachten.. de 20e kan ik testen. Ik merk dat ik er weinig vertrouwen in heb. Bijna het gevoel om niet te testen voorlopig. Vind die negatieve testuitslag zo confronterend elke keer. We gaan het zien...
Nog meer mensen op het wachtbankje?
tijger schreef:Jup, hier ook op het wachtbankje en gemixte gevoelens. Rond de 5 dagen ineens veel kramp gehad maargoed die ken ik nog van eerder.... hier dus ook weinig vertrouwen maar de 23ste kan ik testen.
IMANDRA schreef:Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?
Lymoncello schreef:IMANDRA schreef:Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?
Dankje!
En ja, die van Sensitest Digital. Bij bol.com te koop, komen ook 3 zwangerschap testen bij. (Ik had een voordeelpack geloof ik) De eerste keer voor mij dat een LH test met een duidelijke uitslag kwam. En door digitaal dus ook geen giswerk.
IMANDRA schreef:Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?
Lau schreef:IMANDRA schreef:Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?
Krijg je er ook hormonen bij of gaan ze 1 cel aan prikken. In dat eerste geval hebben tests geen zin en krijg je elke week een echo om te zien hoe de eitjes ontwikkelen.
Verder gaat het meh, heb veel nachtmerries en wil alleen maar slapen.
Spannend dames op het bankje ik hoop het voor jullie.