Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:15

Dilan93 schreef:
MuSLi schreef:
[ [url=m/UPBc61.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze belandde zomaar in mijn mandje :o? :') haha. Lekker zomers kleurtje.

Flashy schoentjes @Gaucho!

Ja shït, nou heb ik die ook ineens besteld :')

Was er nog 1 in maat S. Hoop dat ie past.
Heb van Adidas en Asics wel maat S broeken.

En ach, zo niet, dan is er nog Vinted :))

Ik heb hem ook in S. Denk dat jij hem dan ook wel past :j

En dan hebben ze niet gelogen, want dat ik net bestelde waren er nog 2 in S ;)

Sherivey

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-22 18:25

Haha ben ik net op tijd geweest :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:27

Dilan93 schreef:
Haha ben ik net op tijd geweest :D

Gunstig prijsje was het ook, vind ik :j

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:38

Ja, daar wilde ik er ook wel een voor uitproberen...

Gelukkig voor iedereen pas ik niet in een S, en heb ik ook niet de behoefte om me er toch in te proppen (zoals mijn tante zou doen) :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 18:44

Haha allemaal anwb stellen worden het hier. Ik heb zelf normaal maat m en van de nike ook maat m.
Misschien kunnen we volgende keer allemaal in dezelfde outfit :+

Hier net een lekkere 10km gelopen na de werkdag.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 19:05

Haha flinke shopping spree hierzo! Flitsende schoenen gaucho en die Nike Epic luxe trail short is ook een fancy kleurtje. Bijzonder toch hoe zulke dingen zomaar in je winkelmandje kunnen springen :D
Ik heb mezelf pas geleden nog getrakteerd op nieuwe wielrenschoenen dus ik wacht nog ff met de short, maar het is maar goed dat ie uitverkocht is voor de zekerheid :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-22 19:23

Haha jaaa, krijgen we een Bokt-trail-outfit *D

Musli, prijs viel ook mee idd, daarom durf ik de gok op een S ook wel te wagen.

Als ie past en fijn zit, dan weet ik voortaan iig welke maat ik van dat merk moet bestellen :)

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 19:45

Ik voel een “show je nieuwe hardloop outfit” topic aankomen! :))
Wat een mooie spullen!
Veel plezier ervan, uit ervaring weet ik dat het altijd weer lekker loopt - iets nieuws! _/-\o_ Hahaha... zelfde outfit SV en natuurlijk een Bokt trail runningshirt met naam!
Ook te bestellen als je verhinderd bent natuurlijk :)*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 10:41

Eerste rondje met mijn nieuwe hardloopschoenen zit er op, zo fijn *\o/* net pantoffels, dan voel je toch echt wel verschil met de oude.

Afbeelding

Afbeelding

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 11:02

Lekker hè Gaucho, ik heb ze ook. Erg fijne schoenen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 15:43

Mooi zeg gaucho, die zon zo door de bomen! Fijn dat je schoenen goed bevallen :)

Hier net terug van 12km. Na een stukje warmlopen eerst eens Jeff-stijl begonnen met 800m snelheid gevolgd door 200 meter wandelen. Rond de 8km begon ik te merken dat de suiker voorraad op raakte, dus even iets langer gewandeld en twee snoepjes naar binnen geduwd. Toen was het daarna nog een kleine 4km rustig tempo naar huis. Het was wel warm zeg! Ik moet de weer aan ga denken dat ik water mee ga nemen als ik langer dan een uur loop ;)
Nog een leuk plaatje met intervallen.
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 15:58

Mooie training hoor @Kylan. Best intens ook, blokken van 800m :j het is inderdaad flink warm. Even wennen wat mij betreft hoor...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 16:26

Mooie intervallen Kylan!

Hier lekker ruim 7km gewandeld in het bos en een nieuwe auto wezen shoppen voor mijn vriend :D .
Straks lekker uit eten en morgen op tijd het bos in voor een trailrondje.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 16:41

Hier morgen tijd voor Zandvoort. Heb geen tijd in gedachten aangezien ik niet de beste voorbereiding heb gehad (lees: afgelopen 26 dagen elke dag hard gelopen vanwege de challenge). Ga gewoon voor een lekkere longrun op een mooie locatie :j en een medaille natuurlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 18:12

Mij loopje van vandaag verzet ik naar morgen. Ben op jumping geweest met paard en was later terug dan gedacht, dus dagje opschuiven.

Ik heb wat teweeg gebracht met mijn vraag naar shorts zie ik :') en SV gaat gelijk helemaal groots met een auto uitkiezen.
Moet eerst de smid nog aftikken en een nieuwe springsingel maar de tips voor shorts ga ik zeker onthouden!

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 19:26

Mijn nieuwe spulletjes zijn er. Short is wat korter dan ik dacht dat ie zou zijn maar past goed en is een super fijn stofje. En de BH is ook echt prima denk ik, al weet je dat pas zeker als je er een keer een intervaltraining mee gedaan hebt...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 20:16

Varekaj schreef:
Mij loopje van vandaag verzet ik naar morgen. Ben op jumping geweest met paard en was later terug dan gedacht, dus dagje opschuiven.

Ik heb wat teweeg gebracht met mijn vraag naar shorts zie ik :') en SV gaat gelijk helemaal groots met een auto uitkiezen.
Moet eerst de smid nog aftikken en een nieuwe springsingel maar de tips voor shorts ga ik zeker onthouden!

Haha ja geld moet rollen toch! Het is een mooie luxe uitvoering van een nissan micra uit 2019 geworden. Lekker bakkie. Over twee weken kan hij hem ophalen.

Succes Musli morgen!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-22 20:26

Ik heb vandaag een soort van hardgelopen :')

2x voordraven met een paard op keuring bij een endurancewedstrijd en op de groompunten een stukje mee hobbelen om te koelen.

Wil morgen een duurloop gaan doen, als ik me fit genoeg voel.
Vannacht maar 2u geslapen, hele nacht/ ochtend buikpijn en vanochtend om 4.45u stond de wekker.

Afijn, was verder een gezellige dag en vanavond maar op tijd naar bed.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 22:23

IMAY1990 schreef:
Mijn nieuwe spulletjes zijn er. Short is wat korter dan ik dacht dat ie zou zijn maar past goed en is een super fijn stofje. En de BH is ook echt prima denk ik, al weet je dat pas zeker als je er een keer een intervaltraining mee gedaan hebt...

Ben benieuwd of ze beiden bevallen als je ermee loopt :) de lengte is waarschijnlijk even wennen, maar dat komt goed!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 12:54

Mijn rondje vanochtend was grijs en fris.

Was nog niet helemaal fit na die korte nacht van gisteren en drukke dag bij de endurance.
Dus ipv de geplande route over de weg, werd het een route die grotendeels door het bos liep.

Half ontbijt erin en besloten om eerst 2,5 km te gaan lopen en dan kijken hoe ik me zou voelen.
Wat last van maag en darmen, maar verder oke. Dus doorgelopen. Kilometers vlogen voorbij, tot ik na ruim 7 km ineens heel misselijk werd.

Stukje gewandeld en daarna verder kunnen lopen.
En het tempo viel me uiteindelijk heel erg mee (6:38 min/km is voor mij netjes op 10 km).

En geen slapende voet gehad. Dus denk dat het toch echt met de demping te maken heeft. Vandaag 80% onverhard gelopen.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 13:15

Hier lekker 15km op ons gemak getraild. Genoten van de zon en de natuur. Nu nog even een stuk fietsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 13:28

Goede aanpak Dilan, eerst een stukje proberen en alleen doorlopen als het goed voelt. Uiteindelijk heb je toch een mooie afstand gepakt zo!

SV mooie foto's! Heerlijk die zon, van mij mag het tot oktober zulk weer blijven :D

Hier vanmorgen lekker samen met mijn vriend een rondje op de racefiets gedaan. Lekker dijkjes gereden, het was tenslotte bijna windstil dus dat was heerlijk. Uiteindelijk op iets meer dan 40km uitgekomen. Het was lang geleden dat we samen hadden gereden, maar het beviel weer goed dus dat gaan we er in houden!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 15:44

Hier ook nog 30km gefietst net. De wind was wel pittig het laatste stuk.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 15:52

Ik had rustdag vandaag, maar toen werd ik uitgenodigd voor een brunch aan de andere kant van de stad en ben ik op de terugweg met een vriend mee gefietst wat ook om was. En vanavond heb ik nog iets in het centrum dus zit ik weer een half uur heen en een half uur terug op de fiets. Dan heb ik eind van de dag toch over 4 ritjes verspreid 55km in de benen. Ik zou eigenlijk ook nog een half uurtje gaan hardlopen met iemand maar dat kwam qua tijd echt niet meer uit dus dat dan maar over geslagen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 16:36

Doen jullie nog andere sporten naast lopen? Ik ben er eigenlijk mee begonnen omwille van 1) ik wil terug wat strakkere benen 2) werken aan eigen conditie 3) ik verwacht van mijn paard dat hij fit is, dan mag hij dat ook van mij verwachten.
Dus: paardrijden. Maar plan wel om meer met de fiets te gaan doen, ben me daarom aan het oriënteren naar een fijne gravel/racefiets.