@Kimmie, Je bent gelukkig wel uitgebreid geholpen dus! Ik snap dat je niet heel blij bent met psyllium, maar als het je gaat helpen is het het wel waard denk ik! Merk je al verschil?
Ik zie kletskop in je lijstje, daar had ik gisteren zooo veel zin in! Helaas (of gelukkig

@Taifoen, Ik heb echt super spijt dat ik niet eerder begonnen ben vergelijkingsfoto's, zeker doen dus!

@Lis_Ol, Niet in te schatten dus hoe je dienst eruit gaat zien, maakt het wel lekker afwisselend! Hoe was het eten bij de buren?
@Joanne, Ik heb tot nu toe altijd repen van body en fit gehad, maar toevallig laatst de hazelnoot nougat (?) van barebells geprobeerd en die beviel echt mega goed. Ik was wel benieuwd of de rest dus ook zo lekker was, anders bestel ik denk ik een keer een mix box

Wat slim dat je voor groente als bijgerecht hebt gekozen. Als dat een beetje goed bereid is, is dat nog net zo lekker ook vind ik zelf. Was je lijstje overdag expres wat karig, omdat je 's avonds uitgebreid ging eten?
@Castilja, Ah ik kan me voorstellen dat het een domper is, die weegschaal! Je zag jezelf wel duidelijk strakker worden in de spiegel toch? Dan is er denk ik weinig om je echt rot over te voelen. De weegschaal is uiteindelijk maar een getalletje en het is veel belangrijker hoe je er daadwerkelijk uit ziet

Hier ook een prima weekend achter de rug. Ook een hapje gaan eten zaterdag met een vriendin en gisteren wat geborreld met mijn vriend. Beide keren wel goede keuzes kunnen maken, waardoor ik met mate gecheat heb en de komende 4 dagen wat hoger in kcal kan blijven

Helaas nog steeds wel super veel last van mijn buik. Ik heb de dokter gebeld en kan gelukkig vandaag gelijk terecht. Hopelijk gaat dat wat verlichting bieden! Naast dat de pijn etc. natuurlijk absoluut niet fijn is, ben ik ook zo opgeblazen dat ik lastig in de gaten kan houden wat mijn lichaam doet..
Planning voor vandaag tot nu toe:
O: 40gr havermout met 50gr kersen, 3gr whey vanille en cacao
T: Stukje wortelcake en een appel
L: Waldkorn triangel met lightlife kaas en tomaat
T: Body en fit pro bar
D: Couscous met spinazie, feta, sugarsnaps, wortel en granaatappelpitjes
T: 200gr melkunie pudding
Totaal 1624 kcal, nog 400kcal over om in te vullen hoe ik wil