dus ik heb even geen lijstje ingevuld

Van de week zat ik op 80.4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik at vanavond pizza en nu heb ik buikpijn.
Morgen maar een betere dag... heb de wekker gezet zodat ik morgenvroeg kan sporten.
Ben namelijk voor studie van 9 tot 19:30 weg en daarna ga ik sowieso niet meer sporten.
LadyMadonna schreef:Ik sport ook het liefst ‘s morgens. Als ik te laat ga sporten kan ik er donder op zeggen dat ik niet slaap
Dieuwke_ schreef:Voetbaltraining heb ik ook 's avonds, om half 8. Dat vind ik ook laat genoeg en dat is ook de enige training waar ik 's avonds voor op pad ga. Maar de sportschool doe ik echt niet 's avonds, alleen in de ochtend en dan zo vroeg mogelijk
magda_90 schreef:Goed bezig!
Lekker bijkomen dus!
Ik heb gisteren een gehakt schotel met extra veel groente gemaakt. Erg lekker en laag in calorieën.
Kippen gehakt 500 gram
1 rode paprika
1 groene paprika
1 courgette
1 prei
2 tomaten
1 bleekselderij (kleine anders 3 stengels)
Je bakt het gehakt met 1 rode ui en 2 teentjes knoflook. Daarna doe je de groente er voor 4 minuten bij.
De saus bestaat uit 1 blikje tomatenpuree, 2 eieren, 2 eetlepels paneermeel en kruiden naar keuze.
Dan nog 100 gram per persoon basmati rijst erbij koken.
san4nie schreef:magda_90 schreef:Goed bezig!
Lekker bijkomen dus!
Ik heb gisteren een gehakt schotel met extra veel groente gemaakt. Erg lekker en laag in calorieën.
Kippen gehakt 500 gram
1 rode paprika
1 groene paprika
1 courgette
1 prei
2 tomaten
1 bleekselderij (kleine anders 3 stengels)
Je bakt het gehakt met 1 rode ui en 2 teentjes knoflook. Daarna doe je de groente er voor 4 minuten bij.
De saus bestaat uit 1 blikje tomatenpuree, 2 eieren, 2 eetlepels paneermeel en kruiden naar keuze.
Dan nog 100 gram per persoon basmati rijst erbij koken.
Nog een vraagje. Doe je dit nog in de oven ofzo? Of gewoon groente&gehakt bakken, en de saus daar doorheen doen?
Ik ben dus geen keuken prinses..
nereids schreef:Hay!
Na de zo veelste keer in de spiegel gekeken te hebben en echt niet gelukkig met mijn lichaam te zijn ben ik me eens gaan inlezen op gezond afvallen/gezonde levensstijl.
Ik vind het vaak lastig om te weten hoeveel ik mag hebben en wat nu gezond is en wat niet etc. Heeft iemand hier tips voor waar ik dat kan vinden zeg maar.
Gebruiken mensen ook het boek Killerbody dieet van Fajah Laurens? Ik hoef geen strak lichaam maar ik merk wel dat ik een hou vast nodig heb en niet zo maar zelf wat moet gaan verzinnen. Andere boeken ben ik ook benieuwd naar wat voor jou gewerkt heeft!
Ik ga zo het topic eens doorlezen!
Even wat over mij: 180 cm, ik weeg nu 82 kilo en wil graag naar de 70/73 maar fijn in mijn lichaam voelen is het belangrijkste! Ik klets graag met jullie mee
san4nie schreef:Wat ik zelf heb gedaan is de koek, snoep, chips etc. flink minderen. Dat at ik echt veel teveel. Dat werkt goed en is goed vol te houden over het algemeen. Wat meer groente en fruit er voor in de plaats. Ik houd niet van honger of mensen die bepalen wat ik precies wel en niet moet eten.