Ik ben transgender

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 17:07

vikawiek schreef:
Yes, ik had het over een prolactinoom :) ik dacht ik laat de medische term maar weg want als ik alleen die naam gebruik snapt toch niemand er wat van, en de arts had het ook telkens over een goedaardige hersentumor :') maar dat blijk ik dus niet te hebben :D

Het klinkt zo alleen zo kanker achtig :') ik dacht, als dat het enige is dat je had gehoord (hersentumor) dan krijg je er een gratis hartaanval bij...

pien_2010

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 17:55

Sintara hahahahaha....je slaat de spijker op zijn kop!

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 18:52

Het ziekenhuis is wel een goede plek om een hartaanval te krijgen, als ik er dan toch al ben om te horen dat ik een hersentumor heb :+
Nee ik was er wel koel onder, het meest vervelende was de reclame die speelde toen ik een mri scan kreeg en dat ik jeuk aan m'n neus had maar niet mocht bewegen :')

Sintara

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 19:03

Dat scheelt! Ja mri' s zijn even irritant, ik vind ook altijd de muziek van verrot slechte kwaliteit. Maarja daarvoor ga je ook niet de mri in :P

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 19:09

Ik mocht zelf muziek kiezen, maar het geluid was echt om te huilen en ik had dus telkens reclame tussendoor _O-
Maar ik mocht ondertussen ook naar sfeerbeelden van Italië kijken, dus ik had wat afleiding :')