Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:Door Yalou besmet met het draagvirus, dus kom hier ook maar eens een kijkje nemen.![]()
We hadden al rekbare ByKay draagdoek en een draagzak van Ergobaby, maar die laatste vond ik niets aan. Dus vanmiddag mezelf getrakteerd en de blijde eigenaar geworden van de Kokadi Flip en iets zegt me dat dit niet de laatste gaat worden.
Appeltje00 schreef:Anoniem schreef:[ [url=m/YmzuwP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vrijdag twee keer dubbelgedragen tijdens boodschappen doenMoet de foto’s hier toch nog ff delen.
Heel tof!
Na tijden twijfelen, speuren en kijken heb ik gister m’n eerste artipoppe besteld. Besloten voor een nieuwe Artipoppe Leopard mania te gaan. Enorm getwijfeld met de monogamy Zeus, maar die volgt vast snel. Nu wachten op de post
![]()
Reusje0504 schreef:Wauw die twobirds rust is wel heeeel erg tof! Wel heeel erg buiten budget ook maar wie weet in de toekomst of er komt een keer een kansje voorbij!
Leopard mania valt idd wel mee tweedehands! Ik ga mn pijlen daar op richten. Bedankt dames!!
Reusje0504 schreef:Wauw die twobirds rust is wel heeeel erg tof! Wel heeel erg buiten budget ook maar wie weet in de toekomst of er komt een keer een kansje voorbij!
Leopard mania valt idd wel mee tweedehands! Ik ga mn pijlen daar op richten. Bedankt dames!!