Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 09:55

Cer schreef:
Oh spannend inderdaad! Lijkt me wel een fijn vooruitzicht als je er zo lang over nagedacht hebt :j

Vergroten hoeft hier niet, maar tzt een lift ben ik wel over aan het denken.. maar ergens voelt dat ook weer overdreven ofzo …

Radiesse.. wat doet dat dan in tegenstelling tot profhilo?

Radiesse is een filler. Profhilo niet.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:04

Cer schreef:
Oh spannend inderdaad! Lijkt me wel een fijn vooruitzicht als je er zo lang over nagedacht hebt :j

Vergroten hoeft hier niet, maar tzt een lift ben ik wel over aan het denken.. maar ergens voelt dat ook weer overdreven ofzo …

Radiesse.. wat doet dat dan in tegenstelling tot profhilo?

Ja snap ik! Ik vond een borstvergroting ook altijd “overdreven”. Maar realiseer me wel heel goed, dat ik het echt voor mezelf doe nu. Maar denk dat het juist ook heel gezond is als je beseft dat het niet noodzakelijk is. In imperfectie zit ook veel schoonheid.

Er zijn wat aardige video’s over wat er met fillers gebeurd naar verloop van tijd. Zo zag ik van de week een video over een dame die de afgelopen 6 jaar 12 ml in totaal had laten injecteren. Op de MRI (?) was zichtbaar dat het volume was toegenomen naar 26 ml omdat fillers waterminnend zijn zich binden aan weefsel. Veel bekendheden hebben daarom een “cushion face”.

Profhiko is hylaronzuur, wat tevens waterminnend is. Ik ben best benieuwd wat op de lange termijn nu echt de verschillen zijn. Het schijnt wel dat Angelina Jolie (roddel) ook profhilo gebruikt, en zij is werkelijk waar prachtig nog steeds. Ik zal vanavond eens zoeken want ben zelf nu ook best nieuwsgierig waarom profhilo niet hetzelfde effect geeft uiteindelijk

Cer

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 13:25

Ohhhhh die cushion face… zou dat daarom zijn?? Interessant.. ik vind dat geen porum idd

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-24 17:19

profhilo doet je huid enkel hydrateren en er zijn meerdere behandelingen nodig.
goed voor hele fijne lijntjes.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 07:51

Hoe wordt Radiesse in het decolete gebruikt? Ik ga dat eens googlen :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 08:19

Cer schreef:
Hoe wordt Radiesse in het decolete gebruikt? Ik ga dat eens googlen :)

Ik denk om de rimpeltjes boven de borsten wat te vullen. Sommige vrouwen krijgen daar een slappere huid met wat rimpeltjes.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 08:59

Ohhhh ja dat kan ik me voorstellen idd!

Seven_OfNine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 14:15

Volgens mij gaat het bij mij om Hyper diludet Radiesse. Dan wordt het een soort skin booster. Wil het ook graag in de decolleté. Ik ga maar bellen om het na te vragen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-24 14:32

Radiesse is om meer volume te creeren omdat het eigen collageen productie stimuleerd in de huid. Je ziet dus na wat langere tijd pas echt resultaat. Goed voor diepere rimpels

Profhilo is om te hydrateren zodat fijne droogte lijntjes minder worden. Ook hier bij zie je pas na meerdere behandelingen resultaat.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 07:54

Iemand hier ervaringen met botox tegen zweten? Met name op het hoofd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 18:18

Vandaag geweest voor kin iets bijwerken, filler 0,5 en Botox. Ik heb een kuiltje in mijn kin en die wordt door een spier veroorzaakt. Dus kuiltje iets bijgevuld en de spier met Botox behandeld.
Aan het einde van het jaar ga ik weer om de kaaklijn bij te werken. Hopelijk zijn er dan weer kerstdeals.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 19:45

nevica schreef:

Kennis van mij laat het doen, oksels, voorhoofd en bovenlip.
Is er al jaren heel erg tevreden over. Oksels schijnt wat pijnlijk te zijn, gezicht vind hij prima te doen.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 20:22

c_alsemgeest schreef:
nevica schreef:

Kennis van mij laat het doen, oksels, voorhoofd en bovenlip.
Is er al jaren heel erg tevreden over. Oksels schijnt wat pijnlijk te zijn, gezicht vind hij prima te doen.

Oksels vind ik niet echt nodig, gaat echt om gezicht inderdaad. Bedankt voor je reactie! :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:43

Ik zit nu op week 7 na Botox en merk dat hij langzaam begint uit te werken. Hoelang blijft het meestal bij jullie?

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 12:49

Gianti schreef:
Ik zit nu op week 7 na Botox en merk dat hij langzaam begint uit te werken. Hoelang blijft het meestal bij jullie?

Week of 15/16

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 14:48

Gianti schreef:

Ik ben vanmorgen ook geweest en hoorde van de arts dat hoe meer je het bijhoud hoe langer je ermee kan doen. Ik ben 1,5 jaar niet geweest en hun advies is na 12 weken te komen en daarna. langzaam uit te breiden naar 16 weken.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:11

Bij mij blijft botox 3 maanden werken. Ik laat dit al een 2 jaar doen en werking word niet beter na meerdere malen te laten doen bij mij.
Ik doe mn kraaienpootjes

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:45

Ik heb ook Botox elke 3 maanden. Met een week of 6 uitgewerkt en meestal 2/3 weken voor de afspraak krijg ik weer klachten. Zou graag willen dat het langer zou werken. Ik krijg medische Botox en restje wordt gebruikt voor de kraaienpootjes

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:48

Elke 3-4 maanden. Het blijft inmiddels langer zitten dan in het begin. Het is beter het niet helemaal uit te laten werken als je voor herhaling gaat. Dan blijft het langer zitten. Ik red nu meestal de 4 maanden wel.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 09:23

Gianti schreef:

3 weken, daarom ben ik ermee gestopt. Ik moest elke drie weken komen bijspuiten en dat is het idee niet, garantie of niet.

Fillers houden dan weer bizar lang. Ik kan goed 2 jaar doen met lipfillers.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 09:45

3 weken is niet normaal, dan mag je op controle terugkomen en wordt er bijgespoten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 15:40

Suzanne F. schreef:
3 weken is niet normaal, dan mag je op controle terugkomen en wordt er bijgespoten.

Klopt, maar na het bijspuiten was het weer maar 3 weken, enzovoorts… dus we hebben maar besloten dat botox niet voor mij is weggelegd omdat mijn lichaam het veel te snel afbreekt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 13:07

Zijn er hier dames met ervaringen met een borstverkleining? Ik krijg steeds meer schouder/nekklachten en pijn van de druk van de bandjes van mijn BH's. Heb nu een flinke E cup bij een omtrek van 75/80. De dames hangen ook aardig na 2 kinderen :')
Krijg je deze "makkelijk" vergoed door de zorgverzekeraar? Hoe lang kon je niet werken? Welke kliniek ben je geweest?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 13:25

Ik ben gister weer geweest voor botox in de schouders tegen hoofdpijn. Was ondertussen 8 maanden geleden en begon te merken dat het uit ging werken

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 19:15

Afgelopen maandag had ik m'n borstvergroting. Viel me echt alleszins mee. Geen pijn gehad. Alleen voelt het enorm strak allemaal en zonder bh heb ik het idee dat ze gaan ontploffen :')

Zes weken herstel zie ik wel echt enorm tegenop. Wekelijks loop ik zo'n 40 km hard en ga ik 2 keer per week naar de sportschool. Iedere keer denk ik: ah even een wandeling, of even dit. Maar nee, echt kalm aan. Vooral die eerste twee weken. Daarna mocht ik wel rustig aan op een fiets in de sportschool wat trappen. Wat nieuwe boeken besteld om de tijd door te komen.

Wel zin om nieuwe lingerie te kopen na het herstel *\o/*