Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantalboes schreef:Ik ben toch overstag gegaan en had na wat inlezen wat Ali lakjes besteld. Omdat ik ze alleen bij mezelf en mn moeder zet dacht ik, ik ga het toch eens proberen. De gellac die ik heb binnengekregen zijn (volgens de omschrijving) EU goed gekeurd. Ik gebruik altijd nog een Nederlandse basislaag om zo mijn nagel te beschermen. Heb nu een topcoat van Rosalind en dit is echt een stuk beter dan die van PG, breekt niet en blijft glanzend. Daarbij speelt de prijs ook wel mee, voor een 'goed' Ali merk betaal je rond de 2 euro per lak, ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit. In de Facebook groep voor Ali nagellak zitten een paar professionele nagelstylisten die advies geven over producten, wat goed is en wat niet. Het duurt alleen even voor je het binnen hebt, haha.
Libiris schreef:Ik ben vandaag GESLAAGD voor mijn acryl!!
![]()
Precies 2.5 uur... wat een stress! Volgende maand nog 1 keer stressen voor gel en hopelijk lukt dat ook!
Dit is mijn setje van vandaag:
[ [url=m/87xMXL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skessa_ schreef:Ik vind dat je bij klanten niks van Ali moet gebruiken. (afgezonderd dan van steentjes, stempel plates, striping tape etc). Maar voor eigen gebruik moet je het helemaal zelf weten
Shenavallie schreef:Libiris schreef:Zojuist dit setje gemaakt, niet helemaal tevreden over de vorm en de spidergel, dus weer lekker dooroefenen.
Ben meer vd ronde vormen
[ [url=m/QEQnLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wordt dat de naam van je salon ('Jij en nagels')?
Libiris schreef:Die ga ik ook bestellen, mijn huidige flesje is bijna leeg.
Deze wordt veel gekozen en ik vind t ook een erg mooie kleur rood
farahtjuh schreef:Hier weer eens wat anders dan blauw
[ [url=m/uAmHlW.jpg]Afbeelding[/url] ]