Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar in die donkere, sombere dagen wil ik het liefst onder de deken kruipen en in de lente weer wakker worden. Ik moet zeggen dat ik er deze winter ook wel extreem veel last van had.
LadyMadonna schreef:Argh! Er spint vaak een man mee die zichzelf heel grappig vind.. hard mee zingen, hard mee tellen met jumpen... wordt er niet goed van....
Nu moesten we runnen, wat ik erg lastig vind, dus dan moet ik me goed focussen om het juiste tempo te pakken.. begint ie weer.. trainer vraagt 3 x om stilte, en nog....
Tja, toen plofte ik ff hoor... “hou je kop nou eens man!”
En zo ben ik helemaal niet, ik pas mezelf juist altijd aan...
Wat zei hij?

UltimOo schreef:Ik word met dit weer ook altijd enorm gemotiveerd haha. En begin nu ook al veranderingen te zien bij mezelf. Alles word wat strakker, vetjes nemen af, ik ben blij
[ [url=m/JPP3dF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wilde van half 9 tot half 10 gaan voor school. Maar ik werd vannacht om 4 uur wakker met kloppende koppijn. Kon het licht op de WC niet eens verdragen werd er misselijk van. En het is helaas niet helemaal weg nog.

Kun je wel van het mooie weer genieten?
Lekker goedkoop en aangezien ik aan het afvallen ben vind ik het zonde om telkens dure kleren te kopen.

absque_dubio schreef:Iemand tips voor die 'platte' die ik bedoel?