Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMercury schreef:Ibbel schreef:Lillith, paarden (en alle zoogdieren trouwens) komen fysiologisch verrekte veel overeen met mensen.
Lees jij je nou eens een beetje in over biologie, zou ik zeggen...
Kunnen we het hier een beetje gezellig houden? Er wordt hier af en toe zo gesnauwd
Lillith24 schreef:Dank voor de uitleg!
Ik bedoel trouwens niet negatief dat ik vind dat er te licht gedacht wordt over de abortus, meer dat er over gepraat wordt als naar de kapper of tandarts gaan. Even tussen neus en lippen door zeg maar.
Doordat ik erg slecht tegen hormonen kan lijkt een abortuspil dus niets voor mij (ben al een paar keer heel ziek geworden van de MAP). Een curettage lijkt me dan weer om andere redenen zeer onprettig. Misschien niet net zo onprettig als ongewenst een kind op de wereld zetten nee, maar liever allebei niet
Ayasha schreef:Tot max 9 weken na je laatste menstruatie.
Ik vind het wel ironisch dat jij ons komt vertellen dat we licht denken over abortus en tegelijk aan geeft dat je al "een paar keer ziek geworden bent van een MAP".
Sanet schreef:c_alsemgeest schreef:Nòg een argument!
Wil jij ook graag één van de grootste Europese leiders worden dan?
idinn schreef:Tja wat is licht denken over abortus? Ik denk dat het in zo'n topic idd 'makkelijker' gezegd wordt. Ik wil absoluut geen kinderen. Slik daarom netjes de pil. Als het dan toch mis gaat, dan is het dus ook makkelijker gezegd het weg te laten halen, want het is onwijs ongewenst. Ik ben toevallig geboren als vrouw, maar zeker niet als moeder...