Mooie wenkbrauwen Avelien. Leuke look ook. Linoleum mooie kleur op de lippen idd. Wauw shiz wat een pigment die eerstr look
Ik heb ook weer gekliederd
Niniane
Geplaatst: 14-04-17 21:17
Lino, jouw looks zijn weer erg mooi! Chique dame.
Shiz, love it. Vooral die roze/blauwe look is je erg goed gelukt.
Avelien, ben het eens met Lino. Snap dat je kleuren leuk vindt, maar dit staat je wel beter.
Jolien, vind de kleuren je erg goed staan alleen neem aan dat je bent gegaan voor een cut crease? Het ziet er nu vooral een beetje viezig en vervaagd uit.
Jolien, mooi kleuren keuze maar ik ben ook niet zo kapot van de vormkeuze.
Avelien, zo tof om te zien dat je echt wat met de tips doet. Ook je fotos zijn veel duidelijker en stralen meer zelfvertrouwen uit ik ben het eens met lino, ik vind lichtere kleuren (warm) je ook mooier staan dan het donkere.
Nee niet echt ben weer terug op alleen het ooglid kleuren met rustige kleurtjes.. Eyeliner wing blijft ook niet zitten namelijk... Trekt vanzelf weer weg hopelijk
Sinds kort verkoopt er een winkel hier, astra make -up. Schijnt een Italiaans merk te zijn. Kennen jullie dit merk? Gezien Collistar ook Italiaans is ( en vrij prijzig ) en due gebruik ik..
Mooi Avelien! Vind toch wel echt de lichtere/neutralere ooglooks het mooist!
Hier helaas weer dik een week heel erg ziek geweest. Heb wel wat makeup binnen gekregen deze week, van morphe de 12NB, (heel mooi!) van Nabla Eternity, Lazy days, (echt super gaaf!) Sugar en Peach velvet. Ook de Dazzle Liner van Nabla, heb echt nog nooit zo'n mooie eyeliner gezien
Bij boozyshop besteld met de actie dat je er een mystery bag bij kreeg, heel leuk pakket gehad! Met contour en highlight stick die ik eigenlijk al wilde bestellen
Ik zal later vandaag nog even wat foto's plaatsen.