Ook ik merk t direct als ik niet meer gewoon kleine dingen doe zoals fietsen/wandelen, hoeft niet eens intens sporten te zijn maar gewoon beweging an sich.
Ruitje, ik snap wat je zegt maar je leest hem denk ik verkeerd, we hadden hulp nodig omdat we in die struikelblokken vast zaten (ik overeten en anorexia(geheel stoppen met eten)) mijn hele lijf/stofwisseling was helemaal kapot, doe daar nog een flinke klap medicijnen bij en je zit in een cirkel vast, ik heb geleerd dat je juist moet eten, vooral 6 of 8x per dag en niet overeten als je honger hebt. Dat zijn mijn 2 struikelblokken en daar heb ik wel van geleerd, en elke dag als ik in de spiegel kijk word ik daar aan herinnert.
Is het je hele leven lang, ja, levenslang in een zin dat t een straf is, nee. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen verleidingen heb want ik dump op suiker

Ik ben echt iedere dag dankbaar voor het resultaat, als 2,5 jaar lang, ik ga dit écht niet meer opgeven.
In mijn nieuwe leven horen niet meer mijn oude gewoontes, die deur is al 2,5 jaar dicht en die heb ik nooit meer open gedaan en was ik ook niet van plan om te doen!