Riel schreef:Dikke, dikke knuffel lieve TS
De manier waarop artsen hun patiënten behandelen vind ik vaak ongepast. Ze handelen inderdaad vaak volgens protocol en kijken niet naar het individu. Volgens mij werken ze samen met de pharmacie sector en ik denk dat ze niet zo veel vrijheid hebben. Het fijne weet ik er natuurlijk ook niet af.
Echt jammer, verdrietig en pijnlijk om te zien dat mensen met een ziekte zo behandeld worden. Een hele dikke knuffel
Hier wil ik wel even op reageren want dit is zo'n k*t veralgemening. Als je dit werkelijk denkt snap ik ook niet waarom je nof naar artsen gaat. Veel artsen zijn wel degelijk oprecht begaan met hun patienten.

Het feit is dat ze rekening moeten houden met meer dan de patient kan leren op de korte tijd dat er beslist moet worden. Ze geven de patient de info die hij of zij nodig heeft en recht op heeft maar 12 jaar opleiding kan je niet in een paar gesprekken steken. Dus álle factoren kunnen ze niet geven, en dat deel moet je dus ook vertrouwen op je arts. Er zitten
Ezels tussen en soms klikt het niet. Maar normaal zal geen arts voor de lol zijn of haar patient pijn doen lijden.