[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:09

Oh jee friem, balen zeg! Wat is er zo bijzonder aan de kruller van Tarte? (gaat even googlen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:12

Ik heb een altijd een potlood op zowel mijn onderste als bovenste waterlijn.
Met het ene potlood gaat dat beter dan met het andere.
Ik vind de gel potloden van Essence heel fijn, blijven ook de hele dag bij mij zitten.
Nooit last van geirriteerde ogen.

Ik heb de better than sex non waterproof variant.
Vind hem fijn, maar voor mij net niet zwart genoeg, dus er gaat nog een laagje van mijn oude, vertrouwde Maybelline overheen :')

Had al verwacht dat jij hem heel fijn zou vinden Friem, precies waar jij van houdt.
Alleen dat borsteltje is echt mega :oo

Die kruller van Tarte staat al een jaar, zo niet langer, op mijn lijstje, maar nog nooit gekocht :')
Ik vind de vorm zo mooi <3

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:14

Ik zet denk ik al sinds m'n 13e (ben nu 20) een zwart randje in m'n waterlijn. Eerste jaren met potloodje, wat wel ging vlekken als een malle. Nu doe ik het al jaren met gel eyeliner van Maybelline. Blijft de hele dag zitten en geen geïrriteerde ogen :)

Sterker nog, als ik een keer zonder doe lijkt m'n look nooit 'af'.. Het is dus 1 van de dingen die ik standaard doe :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:22

Ik doe het ook veel, al van af 15 ongeveer. Met een Kohl potlood. Wist niet dat er iets anders voor besteld. Gel eyeliner? Wasda?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:22

Jeetje Friem wat balen zeg.. hopen dat het kwastje wonderen doet. -O-

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:27

Joolien schreef:
Wat balen Friemel. :\

Sowieso vraag ik me af he, mensen die hier een lijntje zetten in de waterlijn. Krijgen jullie daar geen last van? Als ik dat doe, heb ik de hele dag irriterende ogen.

Nope, nooit last van. Ik gebruik een kohl potlood van bourjois.

Bah friem, 20 euro weggegooid is niet fijn. Hopelijk werkt het met een kwastje beter

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:35

ElineS schreef:
Ik doe het ook veel, al van af 15 ongeveer. Met een Kohl potlood. Wist niet dat er iets anders voor besteld. Gel eyeliner? Wasda?

Eyeliner in een potje! En het is een beetje, uuh, gel-achtig :+
Ik breng het aan met een klein kwastje :)

Edit; Die van Maybelline heb ik al 4 keer opnieuw gekocht, ik doe ongeveer een half jaar met een potje.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:37

DnT schreef:
Ik heb een altijd een potlood op zowel mijn onderste als bovenste waterlijn.
Met het ene potlood gaat dat beter dan met het andere.
Ik vind de gel potloden van Essence heel fijn, blijven ook de hele dag bij mij zitten.
Nooit last van geirriteerde ogen.

Ik heb de better than sex non waterproof variant.
Vind hem fijn, maar voor mij net niet zwart genoeg, dus er gaat nog een laagje van mijn oude, vertrouwde Maybelline overheen :')

Had al verwacht dat jij hem heel fijn zou vinden Friem, precies waar jij van houdt.
Alleen dat borsteltje is echt mega :oo

Die kruller van Tarte staat al een jaar, zo niet langer, op mijn lijstje, maar nog nooit gekocht :')
Ik vind de vorm zo mooi <3

Ja het borsteltje is echt enorm en dat ronde puntje had van mij niet gehoeven :=

Joolien schreef:
Wat balen Friemel. :\

Sowieso vraag ik me af he, mensen die hier een lijntje zetten in de waterlijn. Krijgen jullie daar geen last van? Als ik dat doe, heb ik de hele dag irriterende ogen.

Ik zet onder nooit een lijntje, maakt mijn ogen heel klein maar dus wel tightlinen, maar als die afgeeft naar beneden ben ik dus al heel gauw klaar ermee want ik wil GEEN eyeliner beneden..
Ik gebruikte voorheen een oudere geleyeliner en die deed het prima :j maar wilde een potlood proberen en deze kreeg goede recensies..

@ Liselot, ja zo na mijn scorpio en charlotte tilbury mascara best balen dat ik weer een flop heb, als rose matter het nou ook niet wordt gooi ik die uit het raam :')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:39

Dan mag je hem wel door mijn raam gooien ;)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:39

Neeeee! rose matter wil ik dan wel overnemen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:40

Rena100 schreef:

:')

Trouwens, iemand interesse in D for danger? Ik doe m zelf nooit op. Heb m denk maar 4 keer gedragen ofzo.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:44

Joolien schreef:
Rena100 schreef:

Trouwens, iemand interesse in D for danger? Ik doe m zelf nooit op. Heb m denk maar 4 keer gedragen ofzo.

Vind het wel een mooie kleur, maar geen idee hoe die mij staat. Wat wil je er eventueel voor hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:44

Ik denk dat Rose je echt wel gaat staan
Je kunt dat dusty roze zo goed hebben <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:55

Rena100 schreef:
Joolien schreef:

Vind het wel een mooie kleur, maar geen idee hoe die mij staat. Wat wil je er eventueel voor hebben?

€12.- Je mag m anders wel proberen hoor. Denk dat jij rood prima kunt hebben :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:56

Ik doe alleen bij m'n bovenste waterlijn een lijntje zetten, maar met een liquid eyeliner stift en echt helemaal tegen m'n wimpers aan, dus niet echt op de waterlijn. Dat blijft bij mij wel goed zitten.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:08

Maak je je potloodje van te voren schoon Jolien? Misschien zitten er bacterien aan. Of kun je niet tegen een bepaald stofje wat er in zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:11

Blijft dat wel zitten, zo'n lijntje in je waterlijn? Ik krijg het idee dat je dat zo weg traant..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:23

Ik wil dat nog steeds proberen met gelliner maar ergens vind ik dat zo eng :=
D for danger is zooooo mooi!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:26

Zo gaat hard hier altijd, kon alweer 4 pagina's bijlezen ofzo :D

Wat wimpers krullen betreft, ik heb altijd een cheap ass kruller, maar ik kantel hem wel altijd naar boven als ik m'n wimpers eenmaal ertussen heb gepriegeld, werkt voor mij perfect dan heb ik echt 3x zoveel krul als wanneer ik hem alleen normaal doe zeg maar.

Oke dit legt het beter uit haha:
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:28

Toen ik nog krulde deed ik het in 3 delen dat vond ik t fijnst helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:31

velvetblack schreef:
Maak je je potloodje van te voren schoon Jolien? Misschien zitten er bacterien aan. Of kun je niet tegen een bepaald stofje wat er in zit?

Nja ik heb t nu al heel lang niet gedaan, want ik kreeg er dus hele zere ogen van. Voel er ook niet meteen behoefte voor om het te proberen. Sowieso is mijn lijf gevoelig voor alles wat er inwendig niet hoort. Om even terug te komen op het spiraaltje, die werkte mijn lijf er zelf weer uit _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:42

Jodie_ schreef:
Zo gaat hard hier altijd, kon alweer 4 pagina's bijlezen ofzo :D

Wat wimpers krullen betreft, ik heb altijd een cheap ass kruller, maar ik kantel hem wel altijd naar boven als ik m'n wimpers eenmaal ertussen heb gepriegeld, werkt voor mij perfect dan heb ik echt 3x zoveel krul als wanneer ik hem alleen normaal doe zeg maar.

Oke dit legt het beter uit haha:
[ Afbeelding ]

Dit ga ik eens proberen! :j

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 12:43

Ik gebruik ook nooit een wimper kruller. Zou veel te bang zijn dat mijn wimpers er aan blijven plakken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:09

Zo gebruik ik mijn wimperkruller ook en ik doe altijd dubbel krullen, dus elke oog 2x.
Werkt als een tierelier :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 13:12

Als je gewoon schone droge wimpers hebt en een schone kruller kunnen ze eigenlijk niet blijven plakken :)!