Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Wat balen Friemel.
Sowieso vraag ik me af he, mensen die hier een lijntje zetten in de waterlijn. Krijgen jullie daar geen last van? Als ik dat doe, heb ik de hele dag irriterende ogen.
ElineS schreef:Ik doe het ook veel, al van af 15 ongeveer. Met een Kohl potlood. Wist niet dat er iets anders voor besteld. Gel eyeliner? Wasda?
DnT schreef:Ik heb een altijd een potlood op zowel mijn onderste als bovenste waterlijn.
Met het ene potlood gaat dat beter dan met het andere.
Ik vind de gel potloden van Essence heel fijn, blijven ook de hele dag bij mij zitten.
Nooit last van geirriteerde ogen.
Ik heb de better than sex non waterproof variant.
Vind hem fijn, maar voor mij net niet zwart genoeg, dus er gaat nog een laagje van mijn oude, vertrouwde Maybelline overheen
Had al verwacht dat jij hem heel fijn zou vinden Friem, precies waar jij van houdt.
Alleen dat borsteltje is echt mega
Die kruller van Tarte staat al een jaar, zo niet langer, op mijn lijstje, maar nog nooit gekocht
Ik vind de vorm zo mooi
Joolien schreef:Wat balen Friemel.
Sowieso vraag ik me af he, mensen die hier een lijntje zetten in de waterlijn. Krijgen jullie daar geen last van? Als ik dat doe, heb ik de hele dag irriterende ogen.
Rena100 schreef:Joolien schreef:
![]()
Trouwens, iemand interesse in D for danger? Ik doe m zelf nooit op. Heb m denk maar 4 keer gedragen ofzo.
Vind het wel een mooie kleur, maar geen idee hoe die mij staat. Wat wil je er eventueel voor hebben?
velvetblack schreef:Maak je je potloodje van te voren schoon Jolien? Misschien zitten er bacterien aan. Of kun je niet tegen een bepaald stofje wat er in zit?
Jodie_ schreef:Zo gaat hard hier altijd, kon alweer 4 pagina's bijlezen ofzo
Wat wimpers krullen betreft, ik heb altijd een cheap ass kruller, maar ik kantel hem wel altijd naar boven als ik m'n wimpers eenmaal ertussen heb gepriegeld, werkt voor mij perfect dan heb ik echt 3x zoveel krul als wanneer ik hem alleen normaal doe zeg maar.
Oke dit legt het beter uit haha:
[ Afbeelding ]