Op hun facebook meer informatie
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlies85 schreef:Pepperrr schreef:Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg
In Oss zit piercingshop Cantik
goldenarrow schreef:Pepperrr schreef:Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg
Je zou ook naar Nijmegen kunnen reizen en naar Skin-a-matic kunnen gaan. Daar laat ik me altijd piercen
Pepperrr schreef:goldenarrow schreef:Pepperrr schreef:Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg
Je zou ook naar Nijmegen kunnen reizen en naar Skin-a-matic kunnen gaan. Daar laat ik me altijd piercen
Momenteel woon ik in Nijmegen ja, maar binnenkort ga ik verhuizen haha. Als ik er volgende maand toch nog woon laat ik hem denk ik gewoon lekker bij Rising Bastards zetten
goldenarrow schreef:Ik ben bang dat ze dicht gaan groeien als je ze nog maar zo kort hebt. En om nu iedere keer een vliesje door te moeten prikken als je ze weer in wilt doen zal de genezing niet bevorderen.
goldenarrow schreef:Pepperrr schreef:
Momenteel woon ik in Nijmegen ja, maar binnenkort ga ik verhuizen haha. Als ik er volgende maand toch nog woon laat ik hem denk ik gewoon lekker bij Rising Bastards zetten
Ik vind de Rising BastArts helemaal niks. Heb er toen mijn navelpiercing laten zetten, maar die werd scheef gepierced en ik vond de algemene sfeer ook niet fijn. Ik ga 100x liever naar Skin-a-matic die er om de hoek zit.
Daphx93 schreef:Hoi meiden, ik heb even jullie raad nodig
1,5 week geleden oorgaatjes laten maken bij lucardi. Nu doet 1 oor nog zo'n pijn dat ik er niet eens op kan liggen.
Nu is het zo dat ik nieuw werk heb en dus geen piercings/ oorbellen in mag hebben. Al mijn piercings is geen probleem, maar nu zit ik met die nieuwe gaatjes.
Het zal gaan om 3x per week 2,5u dat ze uit moeten. Denken jullie dat dat kan?
Aan de andere kant denk ik; ik haal ze er gewoon uit en na de zomer schiet ik ze opnieuw. Ik zit alleen met dat ontstoken oor dus dat lijkt me ook niet alles..
Wat is jullie mening hierin?