[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:11

Ik ben op de gok naar Total Look Hair & More in Hoogeveen geweest. Deze maand een actie, op donderdagavond zonder afspraak 25 euro :) Was een gok, maar aardige vrouw en het voelde goed aan.

Op hun facebook meer informatie

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 16:28

marlies85 schreef:
Pepperrr schreef:
Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg :(

In Oss zit piercingshop Cantik

Oehh dankjewel! Zal eens gaan checken of dat wat is! Ik kende hem nog niet (woon nog echt geen 15 jaar in oss ofzo :') )

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 21:05

Ik heb gisteren mijn Daith laten zetten! Heeft helemaal geen pijn gedaan. Vond mijn Helix 10x erger.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 09:12

Pepperrr schreef:
Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg :(

Je zou ook naar Nijmegen kunnen reizen en naar Skin-a-matic kunnen gaan. Daar laat ik me altijd piercen :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:14

Blij met mn nieuwe sieraadje, het hartje midden in mn oor ( weet niet hoe deze plek heet?)Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:43

Inner conch.
Leuk hartje, maar die veer vind ik ook erg tof!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:51

Ahh thnx! Volgens mij heb ik die ooit bij Kruidvat gekocht.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:54

Ja ik vind die veer ook tof inderdaad! Bij een conch hou ik juist wel van wat meer statement haha :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:05

Had er n tijdje n ringetje in, maar toen is ie afgelopen weekend tijdens n festivalweekend toch weer gaan ontsteken dus weer ff terug naar n staafje.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:44

goldenarrow schreef:
Pepperrr schreef:

Je zou ook naar Nijmegen kunnen reizen en naar Skin-a-matic kunnen gaan. Daar laat ik me altijd piercen :)

Momenteel woon ik in Nijmegen ja, maar binnenkort ga ik verhuizen haha. Als ik er volgende maand toch nog woon laat ik hem denk ik gewoon lekker bij Rising Bastards zetten :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 22:10

Waar kan je eigenlijk leuke betaalbare helix piercings kopen? Wel graag van echt zilver of chirurgies staal. Mag pas over 2 maanden wisselen maar wil vast een beetje rond shoppen van wat ik leuk zou vinden voor hierna.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:19

Crazy-factory.com haal ik altijd mijn piercings vandaan en ben er erg tevreden over.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:12

Ik koop ze altijd bij All Over Piercings

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:26

Hier ook Crazt Factory. Piercingmania is ook fijn.

Ik koop ook veel op Alie express en Ebay

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:46

Redelijk tevreden
Wat vinden jullie?
Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:37

Pepperrr schreef:
goldenarrow schreef:
Pepperrr schreef:

Momenteel woon ik in Nijmegen ja, maar binnenkort ga ik verhuizen haha. Als ik er volgende maand toch nog woon laat ik hem denk ik gewoon lekker bij Rising Bastards zetten :)

Ik vind de Rising BastArts helemaal niks. Heb er toen mijn navelpiercing laten zetten, maar die werd scheef gepierced en ik vond de algemene sfeer ook niet fijn. Ik ga 100x liever naar Skin-a-matic die er om de hoek zit.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:38

Thx ga is rondneuzen op die sites

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 23:20

white_flame schreef:
Redelijk tevreden
Wat vinden jullie?
[ [url=m/VmGxht.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk oor zo!

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:40

Hoi meiden, ik heb even jullie raad nodig :)
1,5 week geleden oorgaatjes laten maken bij lucardi. Nu doet 1 oor nog zo'n pijn dat ik er niet eens op kan liggen.

Nu is het zo dat ik nieuw werk heb en dus geen piercings/ oorbellen in mag hebben. Al mijn piercings is geen probleem, maar nu zit ik met die nieuwe gaatjes.

Het zal gaan om 3x per week 2,5u dat ze uit moeten. Denken jullie dat dat kan?

Aan de andere kant denk ik; ik haal ze er gewoon uit en na de zomer schiet ik ze opnieuw. Ik zit alleen met dat ontstoken oor dus dat lijkt me ook niet alles..
Wat is jullie mening hierin?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:46

Ik ben bang dat ze dicht gaan groeien als je ze nog maar zo kort hebt. En om nu iedere keer een vliesje door te moeten prikken als je ze weer in wilt doen zal de genezing niet bevorderen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:47

goldenarrow schreef:
Ik ben bang dat ze dicht gaan groeien als je ze nog maar zo kort hebt. En om nu iedere keer een vliesje door te moeten prikken als je ze weer in wilt doen zal de genezing niet bevorderen.

Ja dit. Mijn oorgaatjes waren ook echt verschrikkelijke zeurmiepen.. Zijn nu na bijna een jaar genezen en kan er andere oorbellen in doen. Maar zeker niet uit doen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:48

Oorgaatjes laten schieten bij een juwelier is sowieso geen goed idee. En nu al eruithalen en weer moeten doorprikken al helemaal niet, laat staan als een gaatje ontstoken is.

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:02

goldenarrow schreef:
Pepperrr schreef:

Ik vind de Rising BastArts helemaal niks. Heb er toen mijn navelpiercing laten zetten, maar die werd scheef gepierced en ik vond de algemene sfeer ook niet fijn. Ik ga 100x liever naar Skin-a-matic die er om de hoek zit.

Hier ook alleen maar slechte ervaringen met Rising Bastards ..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 01:53

Daphx93 schreef:
Hoi meiden, ik heb even jullie raad nodig :)
1,5 week geleden oorgaatjes laten maken bij lucardi. Nu doet 1 oor nog zo'n pijn dat ik er niet eens op kan liggen.

Nu is het zo dat ik nieuw werk heb en dus geen piercings/ oorbellen in mag hebben. Al mijn piercings is geen probleem, maar nu zit ik met die nieuwe gaatjes.

Het zal gaan om 3x per week 2,5u dat ze uit moeten. Denken jullie dat dat kan?

Aan de andere kant denk ik; ik haal ze er gewoon uit en na de zomer schiet ik ze opnieuw. Ik zit alleen met dat ontstoken oor dus dat lijkt me ook niet alles..
Wat is jullie mening hierin?

Een bioplast labret insteken en op je werk het juweeltje eruit halen? Dat zie je amper zitten :)
Of werk je in de voeding?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 01:58

Farjen schreef:
Een bioplast labret insteken en op je werk het juweeltje eruit halen? Dat zie je amper zitten :)
Of werk je in de voeding?

Versgezette oorbellen stretchen naar piercinggrootte lijkt me nou niet echt een verstandig idee. Zeker niet als het ene oor al ontstoken is.