Oke, ja, ik weet niet hoelang t duurt voordat ze alles hebben klaargelegd en daar moet ik bij zijn, zodat ik weet als klant dat ik schone naalden en schone inkt heb.
Huh? Als je om 2 uur een afspraak hebt dan ben je er gewoon om 2 uur, ietsjes eerder kan prima maar een uur? Man, zou wat worden als iedereen een uur te vroeg binnen zou komen. Ze zijn verplicht schone naalden en nieuwe inkt te gebruiken, dus snap de beredenering hiervan niet helemaal? Is het je eerste?
Bij mijne moest ik er een kwartier vantevoren zijn omdat ze pas spullen gingen klaarleggen als de klant er ook daadwerkelijk was. En de begonnen ook echt om die tijd met tatoeëren.
Ze zeiden dat ik er eerder moest zijn vanwege het klaarleggen ja maar niet precies hoe vroeg. Was eerlijk gezegd van plan om op half twee te gaan fietsen. Dus dan ben ik er rond kwart voor wel.
Ik heb voor we begonnen wel drie uur zitten wachten Afspraak om 11 uur, misschien dat we om 2 uur, half drie begonnen... Maar dat zal wellicht met Franse werktempo's te maken hebben Wel heerlijk samen geluncht (en ik was bij het bestellen van de gehele inboedel voor zn nieuwe shop, had ik natuurlijk noooooit willen missen ) Ik had me er op ingesteld, anders had ik erg gebaald van een halve vakantiedag in wachtstand. Kan je ze niet gewoon even bellen, dat je graag iets preciezer hoort hoe laat je verwacht wordt?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Als ik om 13:00 een afspraak heb, stap ik meestal rond 12:45-12:50 binnen... kan ik nog even relaxen en vast aan de sfeer wennen (ben altijd bloedje nerveus )
Je kan altijd even bellen inderdaad als je het je afvraagt wanneer je verwacht wordt, vinden ze vast niet erg. Ik loop altijd net iets ervoor binnen, maar ga ook altijd naar dezelfde artiest dus weet niet hoe ik het bij iemand anders zou doen .
Wat een schattig uiltje! Waarom heb je die plek uitgekozen Wendy? (Gewoon benieuwd hoor )
Wendy1989
Geplaatst: 02-03-16 22:33
droomy schreef:
Wat een schattig uiltje! Waarom heb je die plek uitgekozen Wendy? (Gewoon benieuwd hoor )
Op m'n schouderblad heb ik me eigen pony al als portret staan, aan de binnenkant van m'n onderarm een infinity teken. Op mijn benen wil ik niets aangezien ik alleen maar lange broeken draag hihi en op m'n zij richting m'n buik komt met de tijd wanneer me potje weer gevuld is nog een dromenvanger. Dus toen bleef m'n bovenarm zo ongeveer nog over.
Jorex
Geplaatst: 02-03-16 22:56
Ik ga morgen bellen... Heb sinds een paar dagen een puistje precies op de plek van de tattoo. Ben al met zeep aan het scrubben geweest vandaag in de douche en als ie morgen niet weg is dan moet ik de afspraak maar verzetten naar een latere datum..
@iris als ik morgen tandpasta in mijn hemd heb, is het jouw schuld xD Heb der een pleister opgeplakt met een flinke klodder tandpasta. Voel het wel trekken nu
Super leuk is dat uiltje, wel jammer dat hij al zo vaak gezet is. Zie m regelmatig op pinterest etc. Maar als je zelf blij bent is het okee natuurlijk.
Wendy1989
Geplaatst: 03-03-16 09:27
@fennadev hoop dat je puist weg getrokken is en vandaag je tattoo kan laten zetten.
@mars ik heb dit uiltje inderdaad van pinterest en was meteen verlieft vervolgens heeft het maanden in mijn hoofd gespookt dat ik hem moest hebben.