Zo jammer dat de meeste sites niet naar NL shippen...
xNavatu
Geplaatst: 04-11-15 15:20
Zo. Echt ZO vreemd.. ben mn tattoo liner van KvD weer gaan gebruiken, en eerst vond ik m nooit zo fijn omdat hij gewoon niet vloeiend af gaf, en dat was echt al heel snel. Toen heb ik m nog wel gewoon een tijdje gebruikt maar toch over gegaan in een ander, omdat ik die gewoon fijner vond. Af en toe gebruikte ik m nog wel eens maar bleef hetzelfde verhaal, gaf gewoon niet goed af en dan had ik een heel klein stukje een lijntje gezet en dan was hij al 'op' en kwam er geen fatsoenlijk lijntje meer uit. Maar nu echt random uit het niets doet hij het echt SUPER goed.. dus ik ben helemaal shocked, want dat ding heb ik al ruim 2 jaar.. O_O en hij heeft het eigenlijk nog nooit goed gedaan, want nu vind ik hem wel echt super fijn.. zo vreemd!
Nou de long lasting van L'Oréal klopt wel, krijg het niet meer van mijn hand ik heb overigens de middelste, rood met een kleine neiging naar oranje. Het is continual crimson
Dut is m, zonder make-up verder. T is nog wel een klus om het netjes op te krijgen dus ik ga nog even een goed kwastje halen. Die erbij zit is waardeloos.