Of aan de verpleging vragen of ze af en toe een keer drukken als je slaapt.
Anoniem
Geplaatst: 08-03-16 13:25
Morfine is enorm verslavend. Continu een afgift door een pomp is absoluut af te raden. Niet alleen went je lichaam daar ontzettend snel aan, er is ook het risico dat je door het ontbreken van pijn of verdraagzame pijn (ver) over je eigen grenzen gaat, gewoon omdat je het niet voelt. Zeer nefast voor herstel en ten zeerste te vermijden.
Als je om de 6 minuten moet drukken, jeetje... Hadden ze inderdaad dan niks anders kunnen verzinnen? Pijn vreet energie, een slaaptekort vreet energie, straks gaat alles daar naartoe en hou je niks over om te herstellen Zeker aankaarten hoor!
luxje
Geplaatst: 08-03-16 13:43
Ik lees al een poos met verbijstering en verwondering mee. Ik wil jou ontzettend veel kracht en beterschap wensen! Wat een ongelooflijke topper ben jij zeg! Kunnen ze je voor de nacht btw geen bolus morfine im of sc geven, zodat je een paar uur kunt slapen?
Ooh wat hoop ik voor je dat er hier een einde aan komt, want met zoveel pijn leven hoort niemand!
Is het geen optie om je in kunstige coma te houden voor een bepaalde tijd zodat je er niets van moet meemaken? Al is het dan dubbel gezien je zelf niet kunt aangeven wanneer er iets mis is, naast je pijn en onmak die je nu dagelijks beleeft.
igor001
Geplaatst: 08-03-16 14:38
Lielle schreef:
Dwars door je onverwoestbare optimisme straalt de pijn. Heel veel sterkte!
Heel mooi verwoord. Ik weet gewoon niet meer wat ik er van moet zeggen Alice..
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-16 16:27
Ze kwam de post maar even persoonlijk bezorgen, want t waren zoveel kaarten!
Let niet op mijn kop, ik kan m'n hoofd nog niet zo goed bewegen...
26 kaartjes waarvan iets meer dan de helft van Bokkers zijn. Zelfs een kaartje van mijn twee paardjes.
Dankjewel lieve Bokkers!
Ben vanochtend ook zelfs al even uit bed geweest, heb ongeveer 15 minuten op een stoel gezeten! Zo blij, ondanks de pijn en t enorm duizelig/misselijk worden ging t best goed! Beter dan ik verwacht had. Zuurstof mag er helaas nog niet af, dat gaat nog niet goed en zakt te ver.
Zie dat mijn kaart ook binnen is Fijn dat je vandaag al even rechtop kon zitten! Hopelijk knap je snel verder op en kun je vannacht ook iets beter slapen.
Zal zo naar de boekhandel als poes weer binnen is , muur kan stukken voller . Maar wel veel al joh
RoosDeG
Geplaatst: 08-03-16 16:55
Wat een berg kaarten al! Ik zie de mijne ook hangen
Fijn dat je ook al even hebt kunnen zitten!
Laatst bijgewerkt door RoosDeG op 08-03-16 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-16 16:59
Ja echt heel leuk! Voor t eerst weer sinds OK een glimlach haha. Heeft even geduurd om alles open te maken en te lezen. Maar extra van kunnen genieten haha.
Voelde me vanochtend even best goed dus gevraagd of ik even op de rand van t bed mocht zitten. Dat mocht ik wel proberen met hulp. Ik zat zo en toen maar naar stoel verhuisd. Verpleegkundige meteen m'n bed afgehaald en opnieuw opgemaakt. Dus na 15 min weer lekker fris bed in. Bed verschonen als je er in ligt vind ik zo naar.
Iris82
Geplaatst: 08-03-16 17:08
Vanillia schreef:
Hahaha ik was niet de enige met de 'tough cookie' kaart zie ik al