O: 1 appel
T: -
L: 200 ml yoghurt & 1 banaan
T:150 gram superfood mix van de notenkraam

A: ??
T: ??
B: 90 minuten paardrijden en 100 minuten in de tuin gewerkt
edit: zie dat het tamelijk weinig is, hopelijk maakt de notenmix het qua kcal beetje goed
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Nou ik zie het bij sommige mensen wel werken hoor(shakes/poedertjes)
Ik vraag me dan altijd af... als mensen dan zoveel weer aankomen, hoe kan dat? Ze komen normaal toch ook niet zoveel aan in een periode. Gaan ze dan extreem veel eten ofzo??
Yonker schreef:Nou ik zie het bij sommige mensen wel werken hoor(shakes/poedertjes)
Ik vraag me dan altijd af... als mensen dan zoveel weer aankomen, hoe kan dat? Ze komen normaal toch ook niet zoveel aan in een periode. Gaan ze dan extreem veel eten ofzo??
jolmer20 schreef:Mijn broer doet ook aan doe shakies.
3 shakes per dag zonder verdere maaltijden. 2,5 liter water drinken.
Binnen 2 dagen 5 kilo afgevallen, gaat enorm snel maar na een tijdje is hij het zat en gaat hij alles eten wat hij die wekem absoluut niet heeft mogen eten.
En dan zit t er zo weer aan..
NWDynamite schreef:jolmer20 schreef:Mijn broer doet ook aan doe shakies.
3 shakes per dag zonder verdere maaltijden. 2,5 liter water drinken.
Binnen 2 dagen 5 kilo afgevallen, gaat enorm snel maar na een tijdje is hij het zat en gaat hij alles eten wat hij die wekem absoluut niet heeft mogen eten.
En dan zit t er zo weer aan..
Ja dat is het risico wat je loopt, toegeven aan je cravings. Je moet je daarna wel aan een gezond eetpatroon houden. Maar dat is niet anders dan na een ander dieet. Goede begeleiding helpt wel!
Bizzybijtje schreef:Yonker schreef:Nou ik zie het bij sommige mensen wel werken hoor(shakes/poedertjes)
Het werkt inderdaad want je valt af. Maar niet blijvend, tenzij je vervolgens je eetpatroon radicaal omgooit.