Edit; oeh dat klinkt goed! Ga er eentje bestellen denk ik zo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Ze ruiken zo lekker 'kruidig'
Miss Lipgloss heeft er een review over, mocht je dat willen lezen
http://www.misslipgloss.nl/steamcream-review/
Djilna schreef:Glossi dat klinkt meer als het potlood dan de browwiz? Ik heb het potlood en kan daar niets mee. Als ik die wil gebruiken moet ik de top verwarmen met een aanstekerDus die gebruik ik nu alleen voor het borsteltje..
De browwiz heb ik bij Douglas geprobeerd en was gepigmenteerder en ietsje zachter. Wil ik dus nog. Maar nu eerst de poeder gekocht.
Anthea schreef:Ik vind parabenen zelf geen probleem als je er niet allergisch voor bent. Wel zo fijn dat je spul lekker lang goed blijft en er geen schimmels in groeien.
Anthea schreef:Ik heb het dan ook over de LE editions, het goedkopere spul blijft stom genoeg gewoon goed.
Deijs, LE stuff van VS is echt heel duur. Heb een setje van $300, bestaande uit een negligee en een string
_Daniella schreef:Hallo meiden, mag ik jullie als experts wat vragen?
Ik ben op zoek naar een nieuw wenkbrauw potlood voor blond haar, en lichte tint dus. Heb al meerdere geprobeerd maar slaan vaak toch te oranje uit.
Ik zoek er dus 1 met een as tint maar wil liever niet meer dan 10,- er aan uit geven. Hebben jullie tips?
Sharmila schreef:Ik zag iets over wenkbrauw producten voorbij komen. Ik heb poeder van Anastasia liggen. Maar daar was ik even klaar mee. Als ik veel werk en lange dagen maak wil ik iets wat minimaal 12 uur blijft zitten. Ook als ik zweet als een otter. Dus ik heb voor grap mijn maybelline collor tattoo in de kleur taupe eens gebruikt. En dit doe ik nu al een paar weken.... Substantie schijnt vrijwel identiek te zijn aan die potjes van Anastasia. De kleur staat heel natuurlijk bij me.
Ook ik heb ervaring met yankee candles. Op het moment heb ik french lavender en soft blanket in een grote. Clean cotton heb ik in een medium. En vanilla cupcake heb ik in een auto dinges. Mijn man heeft ook zo'n auto ding en de geur salie met iets kruidigs. Ik vind soft blanket tot nu toe het lekkerste. Ik bestel mijn yankee dingen via ebay. Daar zijn ze vaak nog goedkoper dan op een Nederlandse website.