Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:36

Nee ken ik niet! Ga het nu googelen :)
Edit; oeh dat klinkt goed! Ga er eentje bestellen denk ik zo :j
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 17-11-14 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:37

Ik zoek nu nog een site die vs verkoopt voor normale verzendkosten. Vanaf de originele site betaal je 30 dollar verzendkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:41

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 23:47

Lange tijd hier niet meer gereageerd, maar lees nog altijd mee :)

Wauw, erg leuk, je haar, xNavatu!

Mooie look Eight!

Suus___ Haha gave wishlist :D

Oh ik ben ook dol op VS! Vind de bh's super; ze hebben een (vind ik) heel goede pasvorm. Zit al een tijdje te denken om een tripje Londen te boeken, dan kan ik nog eens inslaan _O- (Maar wil er gewoon ook nog eens terug heen)

Las nog wat over Yankee Candles. Ik heb er onlangs voor de eerste keer besteld, ze ruiken in de verpakking iig heerlijk. Heb ze nog niet gebruikt.

Vandaag bij Kruidvat 2 catrice lipsticks van de ultimate stay lijn gehaald, voor 5 euro :) Morgen ga ik eens langs bij ICI Parix om ideetjes op te doen om mijn waardebon te besteden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:03

Anthea schreef:
Ze ruiken zo lekker 'kruidig' <3

Miss Lipgloss heeft er een review over, mocht je dat willen lezen :)
http://www.misslipgloss.nl/steamcream-review/

Hmm zie bij haar de ingrediëntenlijst, toch wel jammer dat er helemaal onderaan (minimaal dus, maar toch) parabenen in zitten :=. Niet verwacht eigenlijk na hun site.. Maar ik ga er zeker een bestellen! Wantja, in je make-up die je opsmeert zit verder geen enkele parabeen *kuch* :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:18

Ik vind parabenen zelf geen probleem als je er niet allergisch voor bent. Wel zo fijn dat je spul lekker lang goed blijft en er geen schimmels in groeien. :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:23

Djilna schreef:
Glossi dat klinkt meer als het potlood dan de browwiz? Ik heb het potlood en kan daar niets mee. Als ik die wil gebruiken moet ik de top verwarmen met een aansteker :') Dus die gebruik ik nu alleen voor het borsteltje..
De browwiz heb ik bij Douglas geprobeerd en was gepigmenteerder en ietsje zachter. Wil ik dus nog. Maar nu eerst de poeder gekocht.

Nee is echt de brow wiz, ik heb Taupe.

Heb vandaag een stuk eraf gebroken, ongeveer zo groot als een punt van een potlood. Hij leek nu beter te tekenen maar ben er nog niet zo over te spreken. Die van MAC werkt gewoon veel fijner, daar hoef je niet bij te drukken. Moet je zelfs voorzichtig mee zijn. Alleen heeft die niet de juiste kleur voor mij dus had gehoopt dat dit wat zou zijn. Misschien moet ik er ook gewoon aan wennen hoor. De kleur is perfect. Al had ik hem een stuk lichter verwacht. Taupe is kleur 01. Als je blond haar hebt lijkt me die kleur veel te donker.

Wisten jullie trouwens al dat NPF stopt? Ik ben het helemaal hier vergeten te melden. Wel in het nagellak topic gedaan.. als het goed is komt mijn bestelling morgen aan. Zal weer eens stempelen, is echt lang geleden dat ik dat gedaan heb.

Ik heb nog nooit iets van VS gekocht. Maar lees vooral veel goeie revieuws over de BH's. Vind het eigenlijk best vreemd dat dat hier nog niet verkocht word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:32

NPF? :')

VS word verkocht op Schiphol. Wel heel minimaal, geen bh's, alleen bodymists en panties en zo. :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 00:38

Ja klopt had een vol mandje en toen wilde ik op een andere pagina de kleur bekijken en toen was m'n mandje leeg.. Was er meteen klaar mee :=

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 08:38

Hallo meiden, mag ik jullie als experts wat vragen?

Ik ben op zoek naar een nieuw wenkbrauw potlood voor blond haar, en lichte tint dus. Heb al meerdere geprobeerd maar slaan vaak toch te oranje uit.

Ik zoek er dus 1 met een as tint maar wil liever niet meer dan 10,- er aan uit geven. Hebben jullie tips?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 08:54

Ik heb een oogschaduwdoosje van catrice van rond de 4 euro waarvan ik het poeder echt van prima kwaliteit vind. De lichtste kleur is perfect voor blondines.

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:06

Die heb ik ook altijd gehad en idd...... prima te doen, je kan in de combinatie met een hema potlood hem ook gebruiken (Als je liever een potlood hebt)
Maar ik wil die echt niet meer sinds ik van het weekend mijn anastasia poeder heb. Als je wat meer te besteden hebt zou ik echt voor die gaan. Die van Catrice kruimelt enorm en geeft lang niet zo'n mooi effect :) Maar deze is prima om te beginnen :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:47

Anthea schreef:
Ik vind parabenen zelf geen probleem als je er niet allergisch voor bent. Wel zo fijn dat je spul lekker lang goed blijft en er geen schimmels in groeien. :')

Ja ik heb ergens weer een reactie op, en ik weet nog niet wat :'). Hoop dat het gewoon het chloor is, maar vrees het niet. Heel m'n wangen onder rode vlekjes -O-

Ik gebruik een wenkbrouwpotlood van Catrice, vind hem zelf erg fijn maar hij geeft niet heel veel kleur af. Weet alleen niet of ze die ook in blond-achtige kleuren hebben.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 09:58

Jeetje wat kletsen jullie veel meiden. Het is zeker koud buiten hahaha.

Navatu, ik vind je haar echt gaaf!

Stash foto.....goed idee. Maar ik heb echt extreem veel hoor....schaam....

Ik zag iets over wenkbrauw producten voorbij komen. Ik heb poeder van Anastasia liggen. Maar daar was ik even klaar mee. Als ik veel werk en lange dagen maak wil ik iets wat minimaal 12 uur blijft zitten. Ook als ik zweet als een otter. Dus ik heb voor grap mijn maybelline collor tattoo in de kleur taupe eens gebruikt. En dit doe ik nu al een paar weken.... Substantie schijnt vrijwel identiek te zijn aan die potjes van Anastasia. De kleur staat heel natuurlijk bij me.

Mijn favoriete makeup product..... Ik denk dat dat oogschaduw is. Ik vind het leuk om te experimenteren met kleur. En dat is het makkelijkst bij oogschaduw. .

Ook ik heb ervaring met yankee candles. Op het moment heb ik french lavender en soft blanket in een grote. Clean cotton heb ik in een medium. En vanilla cupcake heb ik in een auto dinges. Mijn man heeft ook zo'n auto ding en de geur salie met iets kruidigs. Ik vind soft blanket tot nu toe het lekkerste. Ik bestel mijn yankee dingen via ebay. Daar zijn ze vaak nog goedkoper dan op een Nederlandse website.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 10:07

Anthea schreef:
Ik heb het dan ook over de LE editions, het goedkopere spul blijft stom genoeg gewoon goed.

Deijs, LE stuff van VS is echt heel duur. Heb een setje van $300, bestaande uit een negligee en een string :=

Ja voor LE kan ik erin komen :j
ik zag zo'n mooie officiële robe van VS alleen in de 200 dollar... mweh :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:38

_Daniella schreef:
Hallo meiden, mag ik jullie als experts wat vragen?

Ik ben op zoek naar een nieuw wenkbrauw potlood voor blond haar, en lichte tint dus. Heb al meerdere geprobeerd maar slaan vaak toch te oranje uit.

Ik zoek er dus 1 met een as tint maar wil liever niet meer dan 10,- er aan uit geven. Hebben jullie tips?

Heb je die van bourjois al geprobeerd?
Die heb ik, en ik vind hem mooi.
http://nl.bourjois.com/catalogus/make_u ... _precision

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:20

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:26

Ik kwam 'm vannochtend tegen op Facebook inderdaad! Vind hem wel gaaf, maar kon nergens de prijs vinden helaas

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:49

Zo ik ben bezig met m'n stash opruimen, al 49 lipsticks uitgezocht die weggaan :=

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:51

Suus___ schreef:
Zo ik ben bezig met m'n stash opruimen, al 49 lipsticks uitgezocht die weggaan :=

zoveel heb ik er niet eens :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:53

Hou maar op, heb nog meer dan genoeg over :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 12:53

49?????????? Jeetje zeg zoveel heb iik er ook niet eens _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:02

Sharmila schreef:
Ik zag iets over wenkbrauw producten voorbij komen. Ik heb poeder van Anastasia liggen. Maar daar was ik even klaar mee. Als ik veel werk en lange dagen maak wil ik iets wat minimaal 12 uur blijft zitten. Ook als ik zweet als een otter. Dus ik heb voor grap mijn maybelline collor tattoo in de kleur taupe eens gebruikt. En dit doe ik nu al een paar weken.... Substantie schijnt vrijwel identiek te zijn aan die potjes van Anastasia. De kleur staat heel natuurlijk bij me.

Ook ik heb ervaring met yankee candles. Op het moment heb ik french lavender en soft blanket in een grote. Clean cotton heb ik in een medium. En vanilla cupcake heb ik in een auto dinges. Mijn man heeft ook zo'n auto ding en de geur salie met iets kruidigs. Ik vind soft blanket tot nu toe het lekkerste. Ik bestel mijn yankee dingen via ebay. Daar zijn ze vaak nog goedkoper dan op een Nederlandse website.

Die Taupe heb ik ook, ga eens kijken :D Al bleef de Anastasia poeder gisteren super zitten bij mij.

En Ebay, goed idee! Heb je een vaste seller of zoek je gewoon op Yankeecandles?

Suus__ 49 die weggaan? Dat is bijna mijn collectie :)) Hoeveel heb je er dan wel niet? :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:36

Teveel.. Zal zo wel ff tellen :=

Iemand die t leuk vind om ff de foto's te bekijken of er iets voor jullie bijzit? Stuur dan ff een pb :)
Geen high end, vooral loreall, maybelline ed

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:40

Nu nog 58 in m'n stash :=