Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djeradalover

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:02

De samurai blijft denk ik want die heb ik gekocht om cadeau te geven. Dat was de enige ‘mannen’ geur voor in de auto die ze me liet ruiken dus heb die gekozen omdat t voor mn oom is :D .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 22:06

Hier nog een rituals fan.
Mijn zoon heeft maandag een kado gekocht voor mijn verjaardag. Het liefst wil hij het dan direct geven. Maar ik wil het pas op mijn verjaardag. Nu dreigt hij het morgen ochtend te geven voor hij gaat werken. Dat is om6 uur in de ochtend, oeps!
Compromis, Straks om middernacht, want dan ben ik tenslotte jarig.
Hij heeft al wel verklapt dat het van rituals is, dus ik ben bij voorbaat al blij. :D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 00:24

Sorry voor het binnenvallen.
Zijn er mensen die gekleurde lege rituals producten tegen verzendkosten naar mij willen opsturen? Ik wil niet teveel op internet zetten, maar het is voor een project. Graag pb'en bij interesse, dan vul ik het topic verder niet hiermee.

*edit. Gaat om de lijnen rituals of karma, happy/laughing buddha, ayurveda, dao, hammam en banyu en samurai. Eigenlijk alles wat niet licht/wit gekleurd is.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 06:07

Eilish schreef:
Sorry voor het binnenvallen.
Zijn er mensen die gekleurde lege rituals producten tegen verzendkosten naar mij willen opsturen? Ik wil niet teveel op internet zetten, maar het is voor een project. Graag pb'en bij interesse, dan vul ik het topic verder niet hiermee.

*edit. Gaat om de lijnen rituals of karma, happy/laughing buddha, ayurveda, dao, hammam en banyu en samurai. Eigenlijk alles wat niet licht/wit gekleurd is.

Maakt de verpakking ook nog uit? Dus bodyscrub of foam of deo?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 08:12

Neeee! Y;(

Afbeelding

Afbeelding

Ik was zo blij dat ik nog een volle fles Mandi L.ulur had. Gisteren aangebroken en nu is hij zelf leeggelopen. :(
Ik heb Rituals al een berichtje gestuurd.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 08:23

Oh dat is balen. Moest maandag vervangend werk doen op mijn werk vanwege de knie en voet die niet lekker voelen. Heb van 10 tot 2 in de Rituals of Sakura geur gezeten. Lekker zeepjes inpakken, dat was geen straf.

Ik hou het nu zelf nog bij Sakura en Happy Buddha, de rest is me nog te sterk. Heb laatst ook een gezichtscrème gekocht, die is ook heel fijn.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 08:34

Ooooh wat zonde Jolien! :(
Hopelijk wil Rituals met je meedenken!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:21

Lekker zonnebloem18!

Ik had al een reactie terug of ik eventueel een bestelnummer wilde pb'en maar ik weet niet meer of ik hem in de winkel gekocht heb. Ik heb dus maar het batchnummer doorgegeven. Ik heb dit al twee keer eerder gehad en toen kreeg ik in de winkel een nieuwe fles.

Vandeweek heb ik in de winkel een testertje van Namasté anti-aging face oil gekregen en ik vind hem echt heel lekker! De geur doet me een beetje denken aan de zonnebrandcreme die we vroeger als kind hadden, dus jeugdsentiment. :')
Ik houd nog even een slag om de arm omdat ik vrij snel last heb van een onzuivere huid maar hij lijkt het heel goed te doen. Het is niet zozeer tegen onzuiverheden maar het maakt mijn huid heel zacht. Hij is wel vrij prijzig (€32,50) dus ik moet eerst de tester opmaken van mezelf voordat ik echt goed kan bepalen of het wat voor mij is.
Ik heb ook twee hydrate ampullen gekregen om te proberen. Deze koop je normaal voor €26,50, dan heb je er 7 en het is de bedoeling dat je het als een 7-daagse kuur gebruikt om je huid te 'boosten'. Eerst maar eens die 2 proberen want ik vind het best veel geld. :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:17

Jolien87 schreef:
Neeee! Y;(

[ [url=m/gMBqHa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sVw1h2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik was zo blij dat ik nog een volle fles Mandi L.ulur had. Gisteren aangebroken en nu is hij zelf leeggelopen. :(

O nee geen mandi! Dat is zooooooooo zonde!
Geen enkele vervangende fles kan daar tegenop!

Mijn badschuim is binnenkort op en zelfs dat doet mij al pijn :(

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:45

laura1987 schreef:
Maakt de verpakking ook nog uit? Dus bodyscrub of foam of deo?

Nee, het soort product/verpakking maakt niet uit :)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 16:47

Jolien87 schreef:
Neeee! Y;(

Die van mij 2 weken geleden ook! Ook de Mandi L.ulur. Balen als een stekker, maar heb toch een beetje geluk,heb er een plastic zak omheen gedaan en daar is alles ingelopen en weer gel geworden dus kan hem nog wel gebruiken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:55

zigranta schreef:
Jolien87 schreef:
Neeee! Y;(

Die van mij 2 weken geleden ook! Ook de Mandi L.ulur. Balen als een stekker, maar heb toch een beetje geluk,heb er een plastic zak omheen gedaan en daar is alles ingelopen en weer gel geworden dus kan hem nog wel gebruiken.

Ah wat slim van je! Bij mij was hij al helemaal leeggelopen en het plakte vreselijk dus ik kon er echt niets meer mee.
Het meisje in de winkel zei direct: "Oeh, dat is een oudje. Even ruiken hoor, ik vind hem zó lekker!". Dus ze voelde mijn pijn toen ik vertelde dat ik helemaal blij was dat ik nog een nieuwe fles had maar dat hij na één keer gebruiken zelf was gaan lopen.
Ik mocht zonder problemen een nieuwe fles uitkiezen, omdat mijn roze bijna op is heb ik die gekozen.

En...ik had nog zo gezegd dat ik eerst de Namasté tester zou opmaken maar mijn huid reageert er zo goed op dat ik hem meteen maar heb gekocht, samen met een ampullen kuurtje en Hydrate eye lotion. Omdat je het kuurtje moet 'sealen' kreeg ik er twee tubetjes nachtcreme en een dagcreme bij, echt lief.
Ik dacht eerst dat je die kuur eens per maand moest gebruiken wat het wel heel duur zou maken, maar schijnbaar volstaat 2 á 3 keer per jaar ook.
En ik kreeg er nog een keukensetje bij. <3

Hallo, ik ben Jolien en ik ben Rituals verslaafd. :wave:
Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:01

Oeeeh die gezichtslijn ruikt zo lekker <3
Heb hier ook de dag & nachtcreme van Hydrate, de gezichtscrub & -zeep <3

Superlief dat ze zo mee wilden denken! Hoe oud was dat oudje dan? Ik ken die naam echt helemaal niet

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:14

Ik durf de gezichtslijn helaas niet te gebruiken.

Heb echt probleemhuid zowel shampoo als gezichtsverzorging :(

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:20

DideH schreef:

Superlief dat ze zo mee wilden denken! Hoe oud was dat oudje dan? Ik ken die naam echt helemaal niet

Ik denk dat de mandi Lu*lur de zomereditie is van 3 of misschien wel 4 jaar geleden.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:20

Hier ook echt een probleem huid met flinke acne, maar de hydrate lijn reageer ik wel goed op :j
Weet niet in welk opzicht je een probleemhuid hebt?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:40

DideH schreef:

Ja, de glow geur doet me aan de zonnebrandcreme denken die we vroeger als kind hadden. Echt ultiem jeugdsentiment. <3
Mijn huid voelde al direct een stuk zachter nadat ik de face oil voor het eerst had gebruikt.
Klopt wat laura zegt, Mandi L.ulur is de zomer LE van 2015. Echt één van mijn lievelings.
Maar het is niet alsof ik nu geen Rituals meer heb om te gebruiken. O:)

Ik heb ook een heel onrustige huid en snel last van acné maar ik heb nu de perfecte routine gevonden door Lush en Rituals te combineren.

's Ochtends heb ik een Lush routine:
Om de dag scrubben met Dark angels (minuutje laten intrekken) en dagelijks wassen met Angels on bare skin.
Afnemen met Tea tree water.
Vanishing cream (dagcreme)

's Avonds gebruik ik Lush en Rituals:
Wassen met water en afnemen met Tea tree water.
Rituals Glow face oil.

Wekelijks gezichtsmasker van Dr. vd Hoog met bamboe houtskool.

Ik heb nog steeds wel last van pukkeltjes, voornamelijk bij mijn kaaklijn maar het is al een stuk beter dan een paar maanden geleden.
Volgens het meisje in de winkel zijn de Hydrate ampoule boosters heel goed om de vochtbalans van je huid in orde te brengen. Dus ook als je een vette huid hebt.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:52

Hee, dat is ook precies wat ik heb. Voorhoofd en wangen e.d. zijn voor mijn doen echt superrustig geworden sinds rituals gebruik, maar mn kaaklijn/kin blijft probleem. Daar nog niet echt iets voor gevonden...

Ah 2015 was ik nog student en vond ik Rituals veel te duur om voor mezelf te kopen, vandaar dat ik hem denk ik niet ken :=

Had vannacht een vriendin die avond was komen bijkletsen en die bleef slapen, die keek dr ogen uit bij het zien van mijn groeiende rituals verzameling in de badkamer. Iets met een gat in mijn hand en bewondering bij het zien van die fotos van jouw collectie toen _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:58

DideH schreef:
Hee, dat is ook precies wat ik heb. Voorhoofd en wangen e.d. zijn voor mijn doen echt superrustig geworden sinds rituals gebruik, maar mn kaaklijn/kin blijft probleem. Daar nog niet echt iets voor gevonden...

Ah 2015 was ik nog student en vond ik Rituals veel te duur om voor mezelf te kopen, vandaar dat ik hem denk ik niet ken :=

Had vannacht een vriendin die avond was komen bijkletsen en die bleef slapen, die keek dr ogen uit bij het zien van mijn groeiende rituals verzameling in de badkamer. Iets met een gat in mijn hand en bewondering bij het zien van die fotos van jouw collectie toen _O-

Ik dacht eerst dat het misschien door mijn kleding zou komen maar ik draag nooit iets met kraagjes en buiten de winter (als ik geen sjaal oid draag) heb ik er ook last van. Ook ons beddengoed verschonen we regelmatig.

Hihi, sorry? :=
Elke keer weer denk ik dat mijn collectie wel slinkt maar gek genoeg worden de plankjes nooit leger. O:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:59

Wat betreft onrustige huid...

Ik had erg last van cystes in hals en kaaklijn. Zeer pijnlijk ook.
Sinds ik ben gestopt met varkensvlees eten, elke dat kurkuma capsules krijg en rituals gebruik (zonder parabenen etc. is niet eens alles langdurig geschik, Zarqa kan ik niet tegen bijvoorbeeld) is het rustiger dan ooit te voren.

Volgens de dermatoloog lag het niet aan eten of gezichtsproducten. Nou wel dus... :+
Sinds het stoppen met varkensvlees heb ik geen enkele cyste meer, kurkuma zorgt voor minder heftige pukkels (als ze er zijn) en geneest sneller heb ik het idee. En Rituals lijkt heel erg vochtregulerend. Want met Zarqa had ik altijd een vettige huid (T-zone), met rituals is het een aangenaam satijnzachte huid (gehele gezicht).

Misschien hebben jullie er iets aan :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:13

Jolien87 schreef:
DideH schreef:

Ik dacht eerst dat het misschien door mijn kleding zou komen maar ik draag nooit iets met kraagjes en buiten de winter (als ik geen sjaal oid draag) heb ik er ook last van. Ook ons beddengoed verschonen we regelmatig.

Hihi, sorry? :=
Elke keer weer denk ik dat mijn collectie wel slinkt maar gek genoeg worden de plankjes nooit leger. O:)

Ja ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar helaas. Vaak ook van die fijne dikke onderhuidse puisten op mn kaaklijn, super fijn!

Mn collectie is nu zelfs zo hard gegroeid dat het niet allemaal meer in de badkamer past en ik de doos van de grote cadeauset van buddha gebruik als opslagplaats in een kast :')

Jij zeker ook de tick dat je zelfs koopt als je er 100% van overtuigd bent dat je het niet nodig hebt? :=
Heb nog van bijna alle lijnen de grote foams staan + de mini foams helemaal compleet (veelal gekregen + advent vorig jaar), dus heb ik meer nodig? Nee. Wil ik dat wel? Ja!

Ook met de bodycremes ben ik echt verschrikkelijk, volgens mij heb ik genoeg voor de komende jaren, maar toch wil ik meer :')

Gefeliciteerd trouwens Janine! Y)(^)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:18

Janine1990 schreef:
Wat betreft onrustige huid...

Ik had erg last van cystes in hals en kaaklijn. Zeer pijnlijk ook.
Sinds ik ben gestopt met varkensvlees eten, elke dat kurkuma capsules krijg en rituals gebruik (zonder parabenen etc. is niet eens alles langdurig geschik, Zarqa kan ik niet tegen bijvoorbeeld) is het rustiger dan ooit te voren.

Volgens de dermatoloog lag het niet aan eten of gezichtsproducten. Nou wel dus... :+
Sinds het stoppen met varkensvlees heb ik geen enkele cyste meer, kurkuma zorgt voor minder heftige pukkels (als ze er zijn) en geneest sneller heb ik het idee. En Rituals lijkt heel erg vochtregulerend. Want met Zarqa had ik altijd een vettige huid (T-zone), met rituals is het een aangenaam satijnzachte huid (gehele gezicht).

Misschien hebben jullie er iets aan :)

Zijn cystes van die harde knobbeltjes? Want die heb ik ook erg veel en ik kan er niks mee. Ze blijven tijdenlang zitten. Daarnaast heb ik ook wel echt puistjes maar die gaan ook vrij snel weer weg.
Ik heb voor binnenkort wel een afspraak staan met een dermatoloog voor een allergietest, wellicht dat ik dit dan ook wel kan benoemen.

DideH: klinkt bekend. 'Jamaar ik wil het dus ik heb het nodig'.
Wij hebben onze badkamer ingericht op basis van mijn Rituals collectie, de plankjes hebben we daar speciaal voor opgehangen. Het was zelfs het idee van mijn vriend. :')

Ik overweeg om binnenkort een Rituals massage te nemen, in Almere zit een Urban spa boven de winkel. Normaal gesproken vind ik dat soort dingen altijd zo duur maar ik kan het wel gebruiken en het lijkt me heerlijk om even een uurtje zo te ontspannen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:22

Oh supertof! Dat klinkt echt heerlijk!

En wat betreft de badkamerinrichting: vind het er ook gewoon chique uitzien, dus totaal niet storend in de inrichting :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 18:31

Jolien87 schreef:
Zijn cystes van die harde knobbeltjes? Want die heb ik ook erg veel en ik kan er niks mee. Ze blijven tijdenlang zitten. Daarnaast heb ik ook wel echt puistjes maar die gaan ook vrij snel weer weg.
Ik heb voor binnenkort wel een afspraak staan met een dermatoloog voor een allergietest, wellicht dat ik dit dan ook wel kan benoemen.

DideH: klinkt bekend. 'Jamaar ik wil het dus ik heb het nodig'.
Wij hebben onze badkamer ingericht op basis van mijn Rituals collectie, de plankjes hebben we daar speciaal voor opgehangen. Het was zelfs het idee van mijn vriend. :')

Ik overweeg om binnenkort een Rituals massage te nemen, in Almere zit een Urban spa boven de winkel. Normaal gesproken vind ik dat soort dingen altijd zo duur maar ik kan het wel gebruiken en het lijkt me heerlijk om even een uurtje zo te ontspannen.

Harde ronde en vooral PIJNLIJKE bobbels inderdaad :j Ik zat er altijd in te moorden, maar het bleef ook echt ontsteken. En ik kon nooit bij de kern komen. Dus nare plekken en het 'bolletje' bleef er maar in zitten. :\

Allergietest kwam bij mij niets uit. Dermatoloog zwoor erbij dat het niets te maken had met suiker, varkensvlees, parfum, wasmiddel en alle andere huidverzorgingsproducten.

Ik kon een roaccutane kuur krijgen, wat me nogal tegenstond. Voorwaarde was elke maand een negatieve zwangerschapstest aanleveren, want zwangerschap tijdens gebruik van roaccutane staat garant voor misvormingen en miskramen. Juridisch dingetje dus.

Dus kreeg ik differingel, waarmee je plaatselijk behandelt. Nou, dat hielp dus ook voor geen meter.

Inmiddels heb ik gelukkig mijn oplossing gevonden. Hoop dat jij ook wat verder komt bij de dermatoloog, maar blijf je vooral ook verdiepen in de meer alternatieve oplossingen. Want je darmen zijn echt heel erg belangrijk voor je huid! Een dermatoloog gaat je waarschijnlijk niet helpen de oorzaak aan te pakken.

Succes!

(oh en soms moet je jezelf echt even flink laten verwennen hoor!)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:12

DideH schreef:
Hier ook echt een probleem huid met flinke acne, maar de hydrate lijn reageer ik wel goed op :j
Weet niet in welk opzicht je een probleemhuid hebt?

Vettige/ soort acne huid/ met vlekjes.
Gebruik nu Decaar, en dat werkt wel super voor me!

Qua prijs wellicht beetje het zelfde..