Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilish schreef:Sorry voor het binnenvallen.
Zijn er mensen die gekleurde lege rituals producten tegen verzendkosten naar mij willen opsturen? Ik wil niet teveel op internet zetten, maar het is voor een project. Graag pb'en bij interesse, dan vul ik het topic verder niet hiermee.
*edit. Gaat om de lijnen rituals of karma, happy/laughing buddha, ayurveda, dao, hammam en banyu en samurai. Eigenlijk alles wat niet licht/wit gekleurd is.
Jolien87 schreef:Neeee!![]()
[ [url=m/gMBqHa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sVw1h2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was zo blij dat ik nog een volle fles Mandi L.ulur had. Gisteren aangebroken en nu is hij zelf leeggelopen.
Ik heb Rituals al een berichtje gestuurd.
Jolien87 schreef:Neeee!![]()
Ik was zo blij dat ik nog een volle fles Mandi L.ulur had. Gisteren aangebroken en nu is hij zelf leeggelopen.
zigranta schreef:Jolien87 schreef:Neeee!![]()
Die van mij 2 weken geleden ook! Ook de Mandi L.ulur. Balen als een stekker, maar heb toch een beetje geluk,heb er een plastic zak omheen gedaan en daar is alles ingelopen en weer gel geworden dus kan hem nog wel gebruiken.
DideH schreef:Oeeeh die gezichtslijn ruikt zo lekker![]()
Heb hier ook de dag & nachtcreme van Hydrate, de gezichtscrub & -zeep![]()
Superlief dat ze zo mee wilden denken! Hoe oud was dat oudje dan? Ik ken die naam echt helemaal niet
DideH schreef:Oeeeh die gezichtslijn ruikt zo lekker![]()
Heb hier ook de dag & nachtcreme van Hydrate, de gezichtscrub & -zeep![]()
Superlief dat ze zo mee wilden denken! Hoe oud was dat oudje dan? Ik ken die naam echt helemaal niet
DideH schreef:Hee, dat is ook precies wat ik heb. Voorhoofd en wangen e.d. zijn voor mijn doen echt superrustig geworden sinds rituals gebruik, maar mn kaaklijn/kin blijft probleem. Daar nog niet echt iets voor gevonden...
Ah 2015 was ik nog student en vond ik Rituals veel te duur om voor mezelf te kopen, vandaar dat ik hem denk ik niet ken
Had vannacht een vriendin die avond was komen bijkletsen en die bleef slapen, die keek dr ogen uit bij het zien van mijn groeiende rituals verzameling in de badkamer. Iets met een gat in mijn hand en bewondering bij het zien van die fotos van jouw collectie toen
Jolien87 schreef:DideH schreef:Hee, dat is ook precies wat ik heb. Voorhoofd en wangen e.d. zijn voor mijn doen echt superrustig geworden sinds rituals gebruik, maar mn kaaklijn/kin blijft probleem. Daar nog niet echt iets voor gevonden...
Ah 2015 was ik nog student en vond ik Rituals veel te duur om voor mezelf te kopen, vandaar dat ik hem denk ik niet ken
Had vannacht een vriendin die avond was komen bijkletsen en die bleef slapen, die keek dr ogen uit bij het zien van mijn groeiende rituals verzameling in de badkamer. Iets met een gat in mijn hand en bewondering bij het zien van die fotos van jouw collectie toen
Ik dacht eerst dat het misschien door mijn kleding zou komen maar ik draag nooit iets met kraagjes en buiten de winter (als ik geen sjaal oid draag) heb ik er ook last van. Ook ons beddengoed verschonen we regelmatig.
Hihi, sorry?
Elke keer weer denk ik dat mijn collectie wel slinkt maar gek genoeg worden de plankjes nooit leger.
Janine1990 schreef:Wat betreft onrustige huid...
Ik had erg last van cystes in hals en kaaklijn. Zeer pijnlijk ook.
Sinds ik ben gestopt met varkensvlees eten, elke dat kurkuma capsules krijg en rituals gebruik (zonder parabenen etc. is niet eens alles langdurig geschik, Zarqa kan ik niet tegen bijvoorbeeld) is het rustiger dan ooit te voren.
Volgens de dermatoloog lag het niet aan eten of gezichtsproducten. Nou wel dus...![]()
Sinds het stoppen met varkensvlees heb ik geen enkele cyste meer, kurkuma zorgt voor minder heftige pukkels (als ze er zijn) en geneest sneller heb ik het idee. En Rituals lijkt heel erg vochtregulerend. Want met Zarqa had ik altijd een vettige huid (T-zone), met rituals is het een aangenaam satijnzachte huid (gehele gezicht).
Misschien hebben jullie er iets aan
Jolien87 schreef:Zijn cystes van die harde knobbeltjes? Want die heb ik ook erg veel en ik kan er niks mee. Ze blijven tijdenlang zitten. Daarnaast heb ik ook wel echt puistjes maar die gaan ook vrij snel weer weg.
Ik heb voor binnenkort wel een afspraak staan met een dermatoloog voor een allergietest, wellicht dat ik dit dan ook wel kan benoemen.
DideH: klinkt bekend. 'Jamaar ik wil het dus ik heb het nodig'.
Wij hebben onze badkamer ingericht op basis van mijn Rituals collectie, de plankjes hebben we daar speciaal voor opgehangen. Het was zelfs het idee van mijn vriend.
Ik overweeg om binnenkort een Rituals massage te nemen, in Almere zit een Urban spa boven de winkel. Normaal gesproken vind ik dat soort dingen altijd zo duur maar ik kan het wel gebruiken en het lijkt me heerlijk om even een uurtje zo te ontspannen.