[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:51

Kom weer opnieuw binnen vallen :)

Heeft er iemand ervaringen met Tattoo Geert in Veldhoven? Heb van nichtje van mijn vriend te horen gekregen dat hij ontzettend vriendelijk is. Zij heeft daar haar piercing laten zetten.
Maar goed, ik ga voor een tattoo.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:56

Ik kom ook even binnenvallen!

Ik wil ook toch weer een nieuwe tattoo erbij!

Ik ben helemaal verliefd op de waterverf tattoos, en zou dit willen verwerken met een zin. Op mijn riben, onder naast mijn borst.

Iemand hier toevallig voorbeeldjes van?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 01:03

Balou_k schreef:
Ik kom ook even binnenvallen!

Ik wil ook toch weer een nieuwe tattoo erbij!

Ik ben helemaal verliefd op de waterverf tattoos, en zou dit willen verwerken met een zin. Op mijn riben, onder naast mijn borst.

Iemand hier toevallig voorbeeldjes van?

Van een tattoo op die plek of van waterverf tattoos? Ik heb iig net 3 weken een tekst op die plek. Staat wel in het topic. Net als voorbeelden van dat soort tattoos. Laatste zullen moeilijker te vinden zijn tussen alle reacties haha

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 01:18

_Sanne schreef:

Heeft er iemand ervaringen met Tattoo Geert in Veldhoven? Heb van nichtje van mijn vriend te horen gekregen dat hij ontzettend vriendelijk is. Zij heeft daar haar piercing laten zetten.

Ja heb mijn eerste tatt daar laten zetten. Inderdaad een hele vriendelijke man :j

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 07:20

Collega van me heeft ook meerdere tattoos bij Geert in Veldhoven laten zetten en is daar ook erg over te spreken.

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 07:43

Echt een hele goede reden om voor een bepaalde artiest te kiezen, 'ja het was zo'n vriendelijke man'... ;)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:05

Heb net gebeld en ga nu mijn ideeën mailen :D Hij heeft wel een wachtlijst tot Januari, maar dat vind ik helemaal niet erg. Kan ik lekker mijn verjaardagsgeld daarvoor gebruiken :)

Edit; Gemaild :D

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:40

Ik heb vorige week naar tattoo Mirr gemaild! Omdat bij low voltage toch wel een behoorlijke wachtrij is en ik toch maar een kleine tattoo ga nemen.
En ik zag dat Mirr ook onwijs strak zet en zo op de site te lezen kun je daar wel iets sneller terecht dan bij Joy. :j

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:51

Laatst bijgewerkt door silby op 19-08-14 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:53

Persoonlijk vind im de belettering helemaal niet zo mooi en strak, en niet recht maar kan ook aan mij liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:57

Ik vind hem zeker wel strak als ik zo kan oordelen, maar de letters zijn wat speels geplaatst!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 12:59

recht staat hij zeker wel :j
de letters zijn idd speels geplaatst,het is totaal mijn eigen ontwerp :)
Foto is even snel gemaakt met telefoon,dat heeft ook invloed ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:01

Blacky schreef:
Ik heb vorige week naar tattoo Mirr gemaild! Omdat bij low voltage toch wel een behoorlijke wachtrij is en ik toch maar een kleine tattoo ga nemen.
En ik zag dat Mirr ook onwijs strak zet en zo op de site te lezen kun je daar wel iets sneller terecht dan bij Joy. :j

Mirr heeft bijna altijd wel tijd :j ik heb een afspraak staan voor eind september maar ik had bij wijze van spreken 2 dagen later al aan de beurt kunnen zijn (was er half juli om de afspraak te maken) Leek me alleen niet zo handig met de zomer etc en het herstellen van de tattoo :)
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 19-08-14 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:03

Met dit weer had je hem denk ik net zo goed halverwege juli kunnen laten zetten, was toch het einde van het mooie weer := Ik mag mijn volgende van mezelf pas als ik ben afgevallen hoe veel ik wil, dan heb ik er een speciale betekenis aan haha.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:06

Emmaa_ schreef:
Met dit weer had je hem denk ik net zo goed halverwege juli kunnen laten zetten, was toch het einde van het mooie weer := Ik mag mijn volgende van mezelf pas als ik ben afgevallen hoe veel ik wil, dan heb ik er een speciale betekenis aan haha.

Ik ging eind juli op vakantie en daar hadden we erg mooi weer, dus dat was niet heel praktisch geweest :') en ik wil idd ook nog een paar kilo afvallen, dus ik heb nu nog een maandje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:07

Heerlijk! Heb je het begin van het slechte weer nog net een beetje kunnen vermijden :)) Het is echt drama nu... Dacht nog even lekker een paar weken te kunnen genieten aan het strand voordat ik weer naar school moet, maar genieten van dit weer kan ik niet echt :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:08

Ja als ik dit had geweten had ik de afspraak idd eerder ingpland, maar agh, ik heb nu nog even om die laatste 4kg er af te krijgen :')

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:18

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:46

Gaaf, mooie tattoo! :D En zeker die vlinder staat er onwijs strak op! Zou jij mij willen pben (als je dit wilt natuurlijk) met wat je hiervoor kwijt was?

Ik had inderdaad ook gehoord dat je bij mirr snel terecht kan vandaar dat mijn keuze nu ook naar haar is uitgegaan. :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:03

_Sanne schreef:

Ik heb verschillende tattoos van hem gezien & zou daar écht nooit iets laten zetten. Te diep, niet strak...

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:05

Hallo allemaal,

Erg gave tattoo's komen hier steeds voorbij!
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met gespierder worden en tattoos?
Rekt je tattoo dan uit zeg maar of blijf het mooi?
Mn zusje en ik gaan hopelijk binnen een paar maanden onze tattoo zetten (als zij het geld ook bij elkaar heeft..) maar we zijn allebei meer gaan sporten en bang dat de spierontwikkeling misschien de tattoo minder mooi maakt..

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:06

Gebeld naar Mirr en ik mag maandag! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:25

miekel92 schreef:
Hallo allemaal,

Erg gave tattoo's komen hier steeds voorbij!
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met gespierder worden en tattoos?
Rekt je tattoo dan uit zeg maar of blijf het mooi?
Mn zusje en ik gaan hopelijk binnen een paar maanden onze tattoo zetten (als zij het geld ook bij elkaar heeft..) maar we zijn allebei meer gaan sporten en bang dat de spierontwikkeling misschien de tattoo minder mooi maakt..

Zo hard gaat dat niet, tenzij je van plan bent bodybuildster te worden :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 07:13

silby schreef:
Goed streven Emmaa_!

Leuk Eleionomae! Je bent er wel al uit wat het wordt?

Even snel een foto gemaakt van hoe hij er nu uit ziet :)
http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... c7dff7.jpg

Hij is mooi zeg! Erg leuk lettertype ook :) Ik ga de quote In Omnia Paratus laten zetten (uit mijn favo aflevering Gilmore Girls) in het handschrift van Jane Austen (voor mijn voorliefde voor boeken) nou moet t handschrift n heel klein beetje aangepast omdat t anders wellicht in elkaar zou gaan overvloeien omdat ik m niet al te groot wil :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:32

Ik baal dat mijn geld elke keer sneller de deur uit loopt als het binnen komt.
Moet amanda nogsteeds een aanbetaling doen maar heb al 2 pech met mijn paard gehad.....