Heeft er iemand ervaringen met Tattoo Geert in Veldhoven? Heb van nichtje van mijn vriend te horen gekregen dat hij ontzettend vriendelijk is. Zij heeft daar haar piercing laten zetten.
Maar goed, ik ga voor een tattoo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Ik kom ook even binnenvallen!
Ik wil ook toch weer een nieuwe tattoo erbij!
Ik ben helemaal verliefd op de waterverf tattoos, en zou dit willen verwerken met een zin. Op mijn riben, onder naast mijn borst.
Iemand hier toevallig voorbeeldjes van?
_Sanne schreef:Kom weer opnieuw binnen vallen
Heeft er iemand ervaringen met Tattoo Geert in Veldhoven? Heb van nichtje van mijn vriend te horen gekregen dat hij ontzettend vriendelijk is. Zij heeft daar haar piercing laten zetten.
Blacky schreef:Ik heb vorige week naar tattoo Mirr gemaild! Omdat bij low voltage toch wel een behoorlijke wachtrij is en ik toch maar een kleine tattoo ga nemen.
En ik zag dat Mirr ook onwijs strak zet en zo op de site te lezen kun je daar wel iets sneller terecht dan bij Joy.
Emmaa_ schreef:Met dit weer had je hem denk ik net zo goed halverwege juli kunnen laten zetten, was toch het einde van het mooie weerIk mag mijn volgende van mezelf pas als ik ben afgevallen hoe veel ik wil, dan heb ik er een speciale betekenis aan haha.
_Sanne schreef:Kom weer opnieuw binnen vallen
miekel92 schreef:Hallo allemaal,
Erg gave tattoo's komen hier steeds voorbij!
Heeft iemand van jullie misschien ervaring met gespierder worden en tattoos?
Rekt je tattoo dan uit zeg maar of blijf het mooi?
Mn zusje en ik gaan hopelijk binnen een paar maanden onze tattoo zetten (als zij het geld ook bij elkaar heeft..) maar we zijn allebei meer gaan sporten en bang dat de spierontwikkeling misschien de tattoo minder mooi maakt..
silby schreef:Goed streven Emmaa_!
Leuk Eleionomae! Je bent er wel al uit wat het wordt?
Even snel een foto gemaakt van hoe hij er nu uit ziet
http://i49.photobucket.com/albums/f271/ ... c7dff7.jpg