Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:35

Morgen level 3 beginnen.. heb 'm net even bekeken en dat gaat nog pittig worden hoor jeetje!

en inderdaad, dat lichaam van Jillian, dat wil ik ook!!!! _/-\o_

Sall

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:59

Me to!!!!

Varakaj, sterkte en beterschap!

Spikkel, succes!! Wel stoer hoor, oké oud ben je als ik vragen mag? Ik had nl het idee dat je nog een hele jonge blom was

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 07:19

Oef, heb me een beetje verslapen. Doe nu maar twee of drie circuits van nmtz, dan hoop ik vanavond tijd en zin te hebben voor 6w6p. Maar ga eerst 4 uur reizen en 2x 18 km fietsen :')

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 07:31

pff.. dat is al een hele workout :P
Veel plezier, het is iig mooi weer

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 08:02

Sall schreef:
Me to!!!!

Varakaj, sterkte en beterschap!

Spikkel, succes!! Wel stoer hoor, oké oud ben je als ik vragen mag? Ik had nl het idee dat je nog een hele jonge blom was

24 :+ Maar dat is voor dans al vrij oud haha

Goed bezig op de vroege ochtend! :))

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:08

O, maar in het echte leven ben je dan nog piepjong :D

Was hier nou iemand die wist hoe je de filmpjes op de iPad kan krijgen? Mag ik dan ook een PB? :o

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 12:33

Ja dat wel haha. Oohww heb weer teveel gegeten in de kantine. :') 2 bruine boterhammen met filet American en op beide een half eitje. Toen nog zo'n klein bruin bolletje met abrikozenjam. Die kantine hier is ook veel te lekker (en gratis) :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 13:11

Maris, het is mij nog niet gelukt, ook niet via wetransfer. Dusvoor de gouden tip hou ik me ook aanbevolen.

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:02

Twee boterhammen met filet americain en een ei toch niet zoveel eten? Lijkt me een vrij normale lunch?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:09

Ja maar ik beweeg hier niet zoveel als toen ik nog in de kas werkte en toen at ik ook maar 2 boterhammen met kaas tijdens de lunch. Maar misschien valt het toch wel mee. Ik weet t niet zo goed, moet woensdag gelukkig weer naar de diëtiste.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:33

Vanavond dag 3 level 1 :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:40

Het is bruin brood, dus al iets dat meer energie vraagt om te verteren dan wit brood. Het enige "slechte" is de mayonaise die in américain zit. Hoe rozer, hoe meer er inzit dus. Vergeet niet dat je koolhydraten ook nodig hebt voor energie samen met proteïnen! Teveel is niet goed, maar deze lijken me toch aardig nuttig.

Hier boodschappen gedaan, had een aardig lijstje. Heb spliterwten gevonden! Zitten bomvol proteïne, dus maar eens kijken wat ik daar allemaal mee kan maken. En ik heb ook koekjesmix bij, je weet wel, wat ze gebruiken voor fruitpapjes en babyvoeding :)) Is ook 15g/100g proteïne :wow: Nu kan ik dat afwisselen met havermout als ontbijt of voor ik ga slapen haha.
Dan dagelijks een banaan, een handje druiven, een appel en 2 nectarines op de planning. Ga ook proberen om dagelijks een hard gekookt eitje er tussendoor bij te nemen :) Heb veel pasta voorzien, nu nog rijst aanvullen (ben ik vergeten :o ) en ik heb een mooie voorraad gehakt en vis in de vriezer. Met wat creativiteit kan ik daar wel een aantal leuke dingen van maken :)

De oorzaak van de pijn is gevonden: ik kan niet tegen het materiaal van de oplosbare draadjes. Die zijn er nu uit, binnen 48u zou ik me beter moeten voelen. Heb erg weinig gegeten vandaag, zo dadelijk ga ik wat kokerellen en afsluiten met dag 3 van level 2 :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:50

Bluh...Ik heb geen gewichtjes >.<
Weet iemand een workout waarbij gewichtjes niet nodig zijn? (nee, ik heb ook geen flesjes water of cola flessen o.i.d.)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:52

Kickbox 2 en 3, 20 minuutjes cardio
Of natuurijk een van de cardio's uit body revolution

Vanmorgen voor de tweede keer begonnen met BR, heb er weer helemaal zin in.. Lekker de afwisseling :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 20:53

Dank je Chessie! Ik was het bestaan van Kickbox vergeten. Ik ga gelijk beginnen ^__^

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:15

arghhhh wat een verschrikkelijke dag qua eten.. :(

op school chocolade gekocht, had er zoooo veel zin in!!
en als avond eten op mijn werk tosti op, en wit broodje filet american met ei.. en een paar koekjes... pff wat zit ik te balen nu zeg :( soms heb ik dat, van die momenten dat ik dan mezelf niet kan inhouden en daarna baal ik zo van mezelf! maar goed... deze dag gauw vergeten en morgen weer verder gezond eten..

hebben jullie ook wel is van die rot momenten? al heb ik er overigens maar 2 gehad in de tijd dat ik aan het lijnen ben, nu al 3,5 week..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:22

Onthoud vooral hoe slecht je je voelt, en put daar je motivatie in om volgende keer niet toe te geven aan een vreetbui. Net omdat je weet dat je je zo ellendig voelt...

Wees ook niet te hard voor jezelf nu: het krikt je metabolisme even op, morgen heb je extra motivatie om gezond te eten, en het was vast een keertje lekker! Eens uit de bocht gaan kan echt geen kwaad en overkomt iedereen, zelfs Jillian :(:)

Ik hoop in ieder geval dat je er enorm van genoten hebt! En morgen is een nieuwe dag :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:33

Zo dat was dag 3 level 1 :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:50

Bhriseis schreef:
Onthoud vooral hoe slecht je je voelt, en put daar je motivatie in om volgende keer niet toe te geven aan een vreetbui. Net omdat je weet dat je je zo ellendig voelt...

Wees ook niet te hard voor jezelf nu: het krikt je metabolisme even op, morgen heb je extra motivatie om gezond te eten, en het was vast een keertje lekker! Eens uit de bocht gaan kan echt geen kwaad en overkomt iedereen, zelfs Jillian :(:)

Ik hoop in ieder geval dat je er enorm van genoten hebt! En morgen is een nieuwe dag :)

Topper... <3
Ik haal hier ook weer motivatie uit

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:53

Ik ga blozen hoor :o

(... en het nu voor mezelf onthouden, bij de volgende emotionele schransactie... Als ik een eetdagje heb gepland kan ik het wel nog, maar als ik mezelf zielig vind... tjonge jonge)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:57

Nou inderdaad hè
Gepland is oké, maar DAMN die hormonen ( de iPad maakt er rumbonen van := ) en de uitspattingen/zwakheden die dan volgen :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:00

Rumbonen _O-

Maar exact! Zo gaat het hier ook altijd. En dan zie je zo die vetkwabben uit het niets verschijnen, en voel je je een allesvretende tientonner. En dat allemaal omdat we geen piemel hebben :roll:

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:03

Wahahaha dussss allemaal aan de piemel :+
Of zoals de kippen een cloaca _O- (Heb vandaag een (niet gewenst) lesje biologie gehad

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:08

_O- _O- _O-

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 08:29

Apart gesprek zo op de late avond ;)

Ik heb net level 1 van 30D gedaan, ipv kickbox. Kickbox is me te veel cardio en aangezien ik hier voldoende fiets en hardloop, vind ik nog meer cardio niet nodig.
Viel me wel op hoe eentonig 30D is o.O