Ik wilde juist een gesprek met de arbeidsdeskundige! Maar gebeld, niemand kon iets regelen (tot 3x toe) en ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden... Dus 24 uur in spanning, word ik niet gebeld!
Ben er nou wel klaar mee, al moet ik dus nog weer gaan bellen...
Ja ik was eerst voor een gesprek met een verzekeringsarts. (Zo heet dat toch?) via haar heb ik een afspraak gekregen met de arbeidsdeskundige. Maar ik denk dat je dan even opnieuw moet bellen en vooral blijven aandringen zodat ze jet serieus nemen.
Mag ik me ook melden Ik ben Amy-Rose en ben 17 jaar en heb het syndroom van asperger. ik doe op dit moment de opleiding grafische vormgeving van de loi.
Ik ben vandaag bij het uwv geweest en het ging redelijk. Mijn moeder heeft meeste van de tijd het woord gehad en ik krijg de wajong uitkering. dan hoef ik me niet zo druk te maken over het financiele gebeuren en kan ik wat aan mezelf werken.
Erwin89
Geplaatst: 28-01-14 00:16
Samblabla schreef:
Ik ben vandaag bij het uwv geweest en het ging redelijk. Mijn moeder heeft meeste van de tijd het woord gehad en ik krijg de wajong uitkering. dan hoef ik me niet zo druk te maken over het financiele gebeuren en kan ik wat aan mezelf werken.
Mag ik mij melden? Ik loop sinds kort bij een psych en na enkele testen gedaan te hebben scoorde ik 29 van de 33 punten op autisme. Ik herken een aantal dingen in mijzelf waardoor ik mijzelf de vraag ging stellen of ik het niet heb...
Kan geen meerdere dingen tegelijk Ben ongeschikt voor mijn werk(werk in de verzorging met veel schakelingen tussen werkzaamheden) Vat opmerkingen anders op dan men bedoelt Wanneer er iets onverwachts tussenkomt raak ik van de leg. Langzamer tempo dan anderen. Geen inzicht. Vaak moe, geen rust.(Lig als 29 jarige elke middag op bed)
Weet nu niet hoe het verder moet, wat als ik inderdaad licht autistisch ben? Ben heel erg geschrokken van dit bericht. Ik krijg natuurlijk nog andere tests waaronder een uitgebreide IQ test.
Ik denk dat je die vraag, wat als je inderdaad (licht) autistisch blijkt te zijn het beste zelf kan beantwoorden. Dus, wat als je inderdaad (licht) autistisch blijkt te zijn?
Marocje
Geplaatst: 07-10-14 19:30
Oud topic, maar ik was hier nooit op terug gekomen:
Mijn zoon heeft ondertussen wat onderzoeken gehad, en daar is uitgekomen dat hij hoogbegaafd is, en Asperger heeft. Wel fijn om die bevestiging nu te hebben, dan kunnen we er ook wat mee.
idd fijn, ongeacht de uitslagen..iedereen zou tests moeten ondergaan. Maar zeker iedere ouder zou bij twijfel tests moeten doen.. wat kan een etiket aan jouw kind veranderen?? Helemaal niks. Je kan nu tenminste inspringen op behoeftes en dingen aankaarten.. en niet vergeten, begrip opbrengen en krijgen.