Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:22

Waauw Julia! Als ik zo'n buik had liep ik de hele dag in naveltruitjes 8-)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:23

Killer buns and thighs is een programma van jillian speciaal gericht op billen en dijen volgens mij! Die lijkt mij ook nog wel interessant om hierna te gaan doen eigenlijk..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:26

CCCCC schreef:
Winged, ik heb ook weer zin om te gaan lopen met Evy!

Dat doe ik er ook bij :) Ben nu bij les 9

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:26

Mooi Julia!

Squads, lunges... Zijn genoeg bil-oefeningen toch? Die van mij begint weer wat rond van de spieren te worden. Weet nog niet of ik daar zo blij mee ben. Nog even en ik heb een Brazilian-butt en daar heb ik eigenlijk niet echt heel veel behoefte aan :+ (spieren ok, maar rond liever niet)

Julia

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:28

Hoezo wil je geen ronde kont Ali? Elke vrouw wil een ronde kont? B-) :D

En thanks hierboven :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:29

Linni_ schreef:
Killer buns and thighs is een programma van jillian speciaal gericht op billen en dijen volgens mij! Die lijkt mij ook nog wel interessant om hierna te gaan doen eigenlijk..

Zit ik ook aan te denken, ik zou best een mooie ronde kont willen :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:31

Voor billen en benen raad ik ook de Brazil Butt Lift aan. Ik vind benen en billen trainen één van de fijnste dingen ter wereld en de BBL is écht heel erg goed!

Trouwens, ik wil een aantal dingen zeggen over level 3:

Als je nog geen gewichtjes hebt, koop die dan voor level 3. Op flesjes met water kun je nou eenmaal niet steunen :+
En voor de mensen die billen&benen willen trainen: level 3 is daar veel meer op gericht :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:34

Julia schreef:

Ja, maar je hebt wel verschillende variaties van rond. Het begint nu meer op een ronde-kantoor-kont te lijken. Da's niet de bedoeling :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:37

phormicola schreef:
Voor billen en benen raad ik ook de Brazil Butt Lift aan. Ik vind benen en billen trainen één van de fijnste dingen ter wereld en de BBL is écht heel erg goed!

Trouwens, ik wil een aantal dingen zeggen over level 3:

Als je nog geen gewichtjes hebt, koop die dan voor level 3. Op flesjes met water kun je nou eenmaal niet steunen :+
En voor de mensen die billen&benen willen trainen: level 3 is daar veel meer op gericht :)

Staat die helemaal op YT of niet?

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:56

Zo aan level 2 beginnen! Heb er best zin in!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:57

Dag vier zit erop, gisteren ivm met paardrijden ook niet van gekomen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:57

Winged schreef:
Julia schreef:

Ja, maar je hebt wel verschillende variaties van rond. Het begint nu meer op een ronde-kantoor-kont te lijken. Da's niet de bedoeling :P

Ik ben behoorlijk visueel ingesteld, maar wat is het verschil tussen een ronde kont en een ronde-kantoor-kont? Foto? :D :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:00

Julia schreef:
Ik ben behoorlijk visueel ingesteld, maar wat is het verschil tussen een ronde kont en een ronde-kantoor-kont? Foto? :D :D

Zal mijn googleskills er een keer op loslaten.

Maar voor de visueel ingestelden onder ons:
Ronde-kantoor-kont is wel rond, steekt iets naar achter, maar is in alle vormen rond. Dus ook een bobbel van de heupen naar de bovenbenen zeg maar. Dat randje spek wat op de heupbotten zit zeg maar :)) (zeg maar het effect wat je hebt als je veel zit, maar dan wel met spieren)

Een ronde kont heeft niet dat randje spek op de heupbotten :))

Snap? :D _O-

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:01

Vanochtend dag 4 gedaan. Ben er 3 dagen tussenuit geweest omdat mijn nek en rechterschouder helemaal op slot waren geslagen (niet door de shred, maar door sneeuwruimen met een freezing wind in de nek). Maar ondanks nog steeds een wat stijve nek, ging het vandaag zoveel makkelijker als de eerste 3 dagen.
Kan ik nu beter opnieuw beginnen met tellen, of gewoon oppakken als dag 4?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:05

Level 1 zit erop *\o/*

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:06

Wauw mooi buikje Julia :j Zo'n buikje is zo'n beetje mijn einddoel.

Een ronde-kantoor-kont doet me denken aan zo'n platgedrukte ik-zit-teveel-op-een-stoel-kont :+

Ben verkouden geworden van mn avontuur met het hardlopen gisteren :brr: Maar de spierpijn van het shredden valt mee! Vanavond weer, want zit de hele dag op school :O

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:06

Go Neroo! <o/

Je fotoos zagen er trouwens goed uit!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:07

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:01

Ah, ik begrijp wat je bedoelt Winged, sbap dat dat je streven niet is.. Ik heb gelukkig een mooie achteruit-en omhoogstaande kont (haha weet het niet beter te omschrijven), ben er wel blij mee, ben met mn billen het blijste van mn hele lichaam. Begint nu alleen wel een randje vet aan de zijkant te komen en die moet weg weg weg! :P Maar zal de brazillian but lift en killer buns and tighs eens opzoeken, hoorde mijn vriend ook al over de eerste.. :D
Laatst bijgewerkt door Joyce_ op 22-01-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:02

Net eerst 20 min. pilates gedaan en daarna dag 6 van level 1. Ik weet niet wat het is, maar heb een bijzonder en vooral vervelende pijn in mijn bovenbenen. Heb gister niet geshred en de dagen daarvoor waren spierpijnloos. Het voelt ook niet echt als spierpijn? Misschien komt het toch van de sneeuw. Hier liggen veel sneeuw duinen waar ik makkelijk tot halverwege mijn schenen in weg zak. Je mist eens een stoeprandje of je glijdt bijna uit. Alles bij elkaar heb ik gister toch 45 min door de sneeuw geploeterd, misschien is dat het?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:02

Joyce_ schreef:
Ah, ik begrijp wat je bedoelt Winged, sbap dat dat je streven niet is..

Jeeey iemand die het snapt *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:04

Dag dames; hier zitten de examens er op dus ik hoop er nu (bijna) altijd de yoga achteraan te kunnen plakken; gisteren was ik echt kapot na de shred, maar die yoga-oefeningen vind ik zo leuk he :+

Nadien mocht ik van mezelf een flinke portie zelfgemaakte lasagna tsjokvol groentjes en in plaats van met kaassaus besmeerde ik 2 lasagnavellen met philadelphia light met kruiden... mmm!

Ik wou gisteren (eindelijk) om gewichtjes, maar de intersport was uitverkocht -O- Jammer want binnenkort begin ik aan level 3; dus daar moet ik nog even iets op verzinnen

@Neroo en Anne: knap gewerkt!!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:08

Ja, die sneeuw is funest voor mij ook hoor Judith, je apieren staan voortdurend op spanning.. Zou beat kunnen dat je daar spierpijn van hebt!

Die killer buns and thighs ziet er heel goed uit! Denk dat ik wat oefeningen uit level 1 en straks level 2 vervang door wat oefeningen uit dit filmpje; zoals ik al zei heb ik het idee dat ik niet zoveel heb aan de dumpbel rows en de chest presses, dus beter om die dan te vervangen.. En na 30DS wellicht verder met de hele KB&T of brazilian but lift.. Thanks voor de tips meiden, echt heel fijn!!

https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... sjZsTL87lQ

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:28

Winged schreef:
Julia schreef:

Zal mijn googleskills er een keer op loslaten.

Maar voor de visueel ingestelden onder ons:
Ronde-kantoor-kont is wel rond, steekt iets naar achter, maar is in alle vormen rond. Dus ook een bobbel van de heupen naar de bovenbenen zeg maar. Dat randje spek wat op de heupbotten zit zeg maar :)) (zeg maar het effect wat je hebt als je veel zit, maar dan wel met spieren)

Een ronde kont heeft niet dat randje spek op de heupbotten :))

Snap? :D _O-

Aaahh ja. Daarin ga ik met je mee, dan moet hier ook nog weg. :+

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:31

Goede middag alweer,

Net dag 4 geshred, het was de zwaarste tot nu toe.. Misschien omdat ik gister geshred heb en vervolgens door ben gegaan naar de sportschool voor dik een uur bodypump? Had ook totaal geen zin vandaag, maar voelt wel goed nu het klaar is :-)

Ik ga dit proberen vol te houden :+ en als dat lukt de 6 weken buikspieren.. maar goed ik moet nog 26 dagen haha!

Bhriseis dat klinkt lekker, die lasagne bladen insmeren! Ga ik ook proberen :-)

Ik heb net twee crackers met philadelphia, rucola en kipfilet op! Lekker!!!