Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Voor billen en benen raad ik ook de Brazil Butt Lift aan. Ik vind benen en billen trainen één van de fijnste dingen ter wereld en de BBL is écht heel erg goed!
Trouwens, ik wil een aantal dingen zeggen over level 3:
Als je nog geen gewichtjes hebt, koop die dan voor level 3. Op flesjes met water kun je nou eenmaal niet steunen
En voor de mensen die billen&benen willen trainen: level 3 is daar veel meer op gericht
Winged schreef:Julia schreef:Hoezo wil je geen ronde kont Ali? Elke vrouw wil een ronde kont?![]()
En thanks hierboven
Ja, maar je hebt wel verschillende variaties van rond. Het begint nu meer op een ronde-kantoor-kont te lijken. Da's niet de bedoeling
Julia schreef:Ik ben behoorlijk visueel ingesteld, maar wat is het verschil tussen een ronde kont en een ronde-kantoor-kont? Foto?![]()
Winged schreef:Julia schreef:Ik ben behoorlijk visueel ingesteld, maar wat is het verschil tussen een ronde kont en een ronde-kantoor-kont? Foto?![]()
Zal mijn googleskills er een keer op loslaten.
Maar voor de visueel ingestelden onder ons:
Ronde-kantoor-kont is wel rond, steekt iets naar achter, maar is in alle vormen rond. Dus ook een bobbel van de heupen naar de bovenbenen zeg maar. Dat randje spek wat op de heupbotten zit zeg maar(zeg maar het effect wat je hebt als je veel zit, maar dan wel met spieren)
Een ronde kont heeft niet dat randje spek op de heupbotten
Snap?![]()