Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SwitchShadow schreef:ik lig niet echt te piekeren ik sta gewoon op standje alert waardoor ik niet ga slapen. (PTSS)
En als ik dan slaap krijg ik nachtmerries en word vaak na 3 uurtjes weer wakker.
Slaap gemiddeld 3 tot 4 uur per nacht. Soms korter, soms langer.
Vandaag weer bij de huisarts geweest. moet die medicatie toch blijven nemen want het zorgt ervoor dat ik niet helemaal weg zak in een dip nu ik met de sertraline ben gestopt.
Hmmm kan het nog erger?
Morgen naar mn psycholoog. Mijn huisarts zou contact opnemen. Ben benieuwd wat we verder gaan doen.
SwitchShadow schreef:die valdispert neem ik ook al maar werkt voor mij ook niet. Ook al valeriaan etc geprobeerd.
Die bodyscan/meditatie ook eens geprobeerd. Werd ik wel rustiger van inderdaad. Maar slapen? Nope
Ik ben gewoon zo moe, zo op. Ik kan gewoon niet meer.
Deze week moet ik enorm veel werken. Het is niet dat ik niet wil werken, maar meer dat ik het niet meer kan. Afgelopen week al een hele rel gehad om 2 uurtjes die ik van mijn eigen uren had opgenomen terwijl het ziekteverlof zou moeten zijn. Ziekmelden is geen optie, dan krijg ik er alleen maar meer stress bij door al het gezeik.
SwitchShadow schreef:Ik weet het joolien, maar ik zie de mogelijkheid niet. Het zit bij ons op de zaak zo raar in elkaar.
Ik durf het gewoon niet. Zo laf eigenlijk, maar ik zie geen opties.