[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:17

Eline, goed gelukt voor eerste keer! :D

Marleen, ik denk dat ik korter ook leuker vind staan bij je. Ben benieuwd naar eind resultaat!

Lotte, mooi hoor :D

Ik heb gisteren mijn haar ook weer geverfd. Een jaar geleden was ik nog zeer lichtblond. Inmiddels ben ik 4 tinten donkerder! Ik was langzaam steeds donkerder gaan verven, maar laatste keer was niet helemaal gelukt. Verschillende kleuren en een groene waas. De kapper adviseerde daarom om het eventjes aardig donker te verven en dat heeft ze dus gedaan. Moet er erg aan wennen, maar krijg een hoop positieve reacties :D
Zelf ben ik iemand die blonde haarkleuren gewoon mooier vind, maar moet wel bekennen dat ik donker wel beter vind staan.
Er volgen vandaag nog wel foto's van nu en van een jaar geleden :)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:30

hey allemaal,

ik heb een probleempje want ik krijg best snel vet haar en was het daarom om de dag, maar mijn haar is super pluizig en ik kan maar geen shampoo vinden die daartegen iets doet of iets anders wat daartegen werkt..
weten jullie een goede shampoo of iets voor mij?

ik had trouwens van de zomer blond haar en nu is mijn haar ook echt beschadigd, heb er al een groot deel vanaf geknipt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:26

Volgende week donderdag ga ik mn haar verven! Ombre purple :D google it!

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:28

Ik heb net mijn potjes verf van Directions binnen gekregen, poppy red!
kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan, maar eerst maar eens paardrijden lijkt me zo, net geverfd haar in een cap lijkt me minder verstandig :')

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:41

Hoi ik kom even binnenvallen!

Ik ben een brunette die graag eens wat anders wilt dan rood of bruin haar. Ik zou graag eens een blond tint willen proberen maar ik heb een erg grauwe/gele huidtint die dus heel licht is. Ik heb ook bruine ogen dus vraag me af of er uberhaubt wel een blonde kleur is die mij zou staan.

Iemand goeie tips of iemand die dezelfde huidstint heeft en je haar ook van donker naar blond heeft geverft?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:49

lotte_horses schreef:
zo ziet mijn zwarte dip-dye er nu uit!
[ Afbeelding ]
Op de foto ziet het er niet echt mooi uit vind ik zelf, maar normaal is het mooi gelijk, maar komt door mijn gekreukelde vest en vanonder is het ook zwart, ik weet niet waarom dat het grijs ziet op de foto :')

Ik ben er dus zelf heel blij mee, ookal had ik donkerbruin net iets mooier gevonden

Vind t wel jammer dat t echt zo'n lijn is, maar dat zal wel smaak zijn :P

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 18:52

Ik kom recht van de kapper, en het is een heel stuk anders geworden dan ik had voorzien, maar zeker even leuk :D
Het is nu kastanjebruin met een rode gloed, en aan de onderkant een rosrode dipdye/ombre met een blonde gloed <3 Ik vond het meteen helemaal prachtig, hele mooie diepe kleur en toch naturel :j
Als het goed is kan ik straks een foto maken en posten :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:12

Heeft iemand hier haar haar weleens gemilimeterd? Dus lees tondeuze eroverheen.
Ik ben mijn dunne slappe hoopje haar meer dan zat, maar ben bang dat het niet zal staan.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 19:38

Yep heb ik gedaan in februari 2010, en het is inmiddels al weer helemaal aangegroeid. Ik had haar uitval door stress en heb toen alles eraf gescheerd.
Afbeelding

En nu 2 jaar later is het weer zo :)
Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:40

een keer helemaal kaal :) maar dat was niet omdat ik het zelf wilde helaas, maar gelukkig stond het niet heeeeel verkeerd

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:25

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:09

Ik vind het niet zo heel rood Laulau.

Vrouwen die hun haar helemaal kort durven doen daar heb ik echt respect voor en ik vind het super gaaf.
Er zijn ook heel veel hele korte hele vrouwelijke kapsels.
Zou het zelf alleen nooit doen want mijn vriendin heeft al een heel kort kapsel en dan zijn we net zo'n tweeling :))

Heb m'n haar weer in de zilvershampoo zitten. Altijd als ik dat heb denk ik dat dat lila toch wel heel gaaf dus ik denk dat ik binnenkort maar een potje lilac ga bestellen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:15

Ik heb nog even gekeken, maar aangezien ik aardig bleek ben ( dat is gewoon natuurlijk) en een ovaal hoofd heb, ben ik bang dat het me niet gaat staan en ik ziek ga lijken.
Een opgeschoren gedeelte vind ik wel iets hebben.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:45

Hoi! (:
Ik kom hier even binnen vallen, omdat ik al heel lang naar de kapper wil maar ik durf eigenlijk niet zo goed omdat ik niet precies weet wat ik wil..
Ik heb nu lang haar wat tot net boven mijn navel komt.
De ene dag is het stijl, de andere dag een beetje slag, ligt er volgens mij aan hoe ik geslapen heb haha ;p
Mijn scheiding zit opzij, maar niet extreem schuin ofzo. Ook heb ik best veel haar, en dus best een dikke bos.

Zelf zat ik er aan te denken om het een stuk korter te doen (ongeveer tot op mn borsten?) omdat het toch al best dood is en laagjes, maar niet te kort zodat ik opzich nog wel een staart in kan..
Wat denken jullie? Meestal stijl ik mijn haar maar als ik op stap ga krul ik het ook wel eens.
Zelf kan ik geen mooie voorbeeldplaatjes vinden voor de kapper, en hierdoor durf ik al helemaal niet meer haha!
Ook vind ik het eng omdat ik voor het eerst naar een nieuwe kapper ga, waar ik vroeger toch vervelende verhalen over hoorde.

Tips?

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 21:49

Afbeelding
Mijn haar is nu dus wat langer maar dan heb jullie even een indruk van hoe het eruit ziet :)
Het is nu ook wel een stuk doder en droger overigens haha

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 22:59

Het hangt ook een beetje van het licht af, soms is het mooi kastanjebruin met een licht rood gloedje, en soms is het echt een zacht rood :)
Ben ik vandaag pas achter gekomen :P Ach ja, ik vind het véél beter dan mijn oude kleur, zelfs als je het rood niet altijd goed ziet :j

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 14:13

*\o/* help mij! :')

Meestal heb ik allemaal leuke en gekke haar ideetjes voor iedereen maar ik zit op dit moment zelf in de ' ik weet niet wat ik zou doen' fase wat mijn haar betreft.
Het zit nu ongeveer zo:
Afbeelding

Om even een idee te geven wat ik al heb gehad:
- Pony op elke mogelijke manier geknipt qua model, lang, kort, in een punt, schuin, 50's kort, rond geknipt waarbij het midden korter is dan de randen, rond geknipt waarbij het midden langer is dan de randen, en recht.
- Qua kleuren ben ik wit, grijs, eigen kleur blond en deels roze en lila geweest.
- Ik heb een korte bob gehad, een lange bob, een schuine bob (voor lang achter kort), een super rechte bob op kaaklijn, lang haar in lagen zodat het achter in een punt valt, laagjes door me hele haar heb ik gehad, lang haar in lagen maar dat het half rond valt en gewoon recht geknipt.

Wat zal ik doen!?
Ik ben echt dol op bobjes maar ik ben ook wel blij dat ik weer eens langer haar heb!
Ik wil ook geen donker haar.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 15:47

Vivi jij moet echt niks aan je kleur doen :+: Je kleur is zoooo mooi.
Hoogstens er nog een keer een pastel doorheen doen. ik ben blij als ik eindelijk op zo wit zit.
Ik ben zelf ook heel erg van de bobjes maar ik denk dat het helemaal recht je ook mooi staat. Maar ik zie dat je voorste 'plukken' daar nog niet lang genoeg voor zijn. Maar dat zou ik doen denk ik en als die plukken zijn bijgegroeid ze ook goed laten knippen.
Ik hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen, maar als je je foto van de achterkant ziet, zo kort dat die 'bolling' (je haar hangt nu in een V zeg maar) weg is.

OF als je het echt anders wil zo:
Afbeelding
ik vind dit echt een geweldig kapsel en wil het eigenlijk heel graag nog zo laten knippen maar ik ben ook wel blij met mijn wat langere haar nu.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:12

Viv wat heb jij geweldig mooi haar! Bob zou je goed staan denk ik, een hele schuine blijf je toch lang :)

Ik ben klaar met m'n rode haar, ga zondag weer blond :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:58

Ben je knalrood suus? Ben dan benieuwd of blond gaat lukken, wil zelf ook weer terug naar donkerblond of lichtbruin.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 18:04

Ja knalrood :j foto staat wel ergens in t topic :D
Gaat wel lukken hoor, heb t vaker gedaan :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:56

Zo dat witgrijze moet je staan zeg, gedurfd!

Kennen jullie het verschijnsel dat je haar steeds weer een beetje blonder wordt van zichzelf?
In oktober heeft de kapper het best donker geverfd en heb nu niets geen uitgroei, het is gewoon weer een heel stuk blonder geworden. Heb dat vroeger eerder gehad, en in alle permanent-jaren werd het mega blond.

Is dat een eigenschap van mijn haar, dat blond dominant is ofzo, of doe ik wat verkeerd?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:46

Laat maar, heb al antwoorden gegoogled.

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:54

en wat is dat F_Orumster?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:08

Micha ik weet denk ik wat je bedoeld! een echt Cleopatra kapsel alla Jessie J:

Afbeelding

Ik heb nu idd nog die lagen erin van voor. Maar zo'n vet strakke dat alles recht is vind ik ook heel vet!
Voorbeeld kapsel wat jij geeft is ook heel vet maar dat is net iets te kort, tot boven mijn kin past niet bij me en langere variant heb ik al gehad.