Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
Gebruik je verder ook huidverzorging of alleen creme? Misschien kan je een zachte exfoliant/scrub kopen om de dode huidcellen en schilfertjes een beetje mee weg te halen. Wel eerlijk trouwens van de verkoopster! 
Heb alleen een lijntje om mijn oog want heb hele droge gerimpelde oogleden door de hooikoorts nu en heb de hele tijd traanogen dus als ik echt oogschaduw opdoe of iets in mijn ooghoek is het zo weer weg. 

) en producten met het Temperature Rising palette
Edit: je hebt ook alleen een ooglijntje, niet goed gelezen. Mooie kleur iig

Maar aan de andere kant.. ik heb nog maar 1 creme blush. En in de zomer is het wel handig. Maar ik heb het tot nu toe ook zonder creme blushes overleeft. Dus heb ik hem wel nodig? Hangt van mijn bui af denk ik
en of ik in de stad kom.
en anders bij Ici, daar heb je een gratis kaart.
Nog nooit zo'n creme geprobeert, zal ik eens doen. Gebruik ook eigenlijk zelden rouge. En ook daar is zoveel kleurkeuze in!
En ook wel fijn om advies te kunnen vragen.
En die nieuwe palettejes van MAC had ik ook gezien, echt mooi!
Vooral deze vond ik mooi:
Maar idd wel duur, maar gaat vast wel langer mee dan een zomer.
En bij de Ici Paris hebben ze vaak ook leukere acties vind ik.
Als je een droge huid hebt, is crèmeblush fijner dan een poeder, omdat een poeder de droge plekjes kan benadrukken. Een ander voordeel van crèmeblush is dat het langer blijft zitten. En zoals Glossi zegt je kan het snel en prima met je vingers aanbrengen!

) 
En als ik dan niets dringens nodig heb..
Op de site van MAC Nederland zie ik helemaal niks (meer?) staan over de Rihanna collectie.
Ach nouja, ik vond het een mooie kleur maar er zijn wel meer mooie (vergelijkbare) kleuren rood te krijgen. Had ook geen zin om er de hele dag voor achter de computer zitten te checken.

Op de Amerikaanse site stond het heel groot op de hoofdpagina.
Kwam erachter via facebook.
Ik wil bijv een lipstick die mijn bruine/zomerse tint wat ophaalt (naast een bronzer om het wat langer vast te houden
), maar hoe kies je dan? Dus dinsdag maar even advies vragen. Altijd leuk.
Of soms ben ik helemaal enthousiast door een review dus dan weet ik al welke ik wil. 
Dat de colectie zo snel ging komt door de naam Rihanna waarschijnlijk maar ook omdat de lipsticks heel gepigmenteert zijn en heel lang goed blijven zitten. Ook de lustre drops zijn altijd al een hit geweest en altijd al snel uitverkocht geweest. De blush/bronzer vond ik niet zo bijzonder. Was ook verbaast dat die net zo snel uitverkocht was
Die oogschaduw palette van MAC hier boven koop ik nu niet meer

Volgens mij klopte er niks van.